Premiera: Citroen C4 Sedan

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 08.06.2007
Nu va ajunge spatiul din versiunile C4 hatcback si coupe? Nicio problema, vine peste noi C4 Sedan!

Citroen ii multumeste astazi pe cei carora gama C4 li se pare incompleta. Dupa versiunile hatchback si coupe, producatorul francez ne anunta astazi ca in toamna acestui an vom face cunostinta cu versiunea sedan a lui C4.

Dezvoltata pe platforma comuna dedicata lui C4, dimensiunile versiunii sedan sunt ceva mai mari decat ale celorlalte. Lungimea este de 4.77 metri (versiunea in doua volume are 4.62 metri) iar ampatamentul este ridicat de la 2.60 la 2.71 metri.

Inginerii de design Citroen au avut o misiune ingrata in conditiile in care dezvoltarea unui sedan dintr-un hatchback este mult mai dificila din punct de vedere stilistic si tehnic. Insa rezultatul final este inspirat, fara fortari estetice care sa tradeze originea versiunii. Proiectul C4 sedan iese in evidenta prin posteriorul voluminos, cu stopuri in forma de L asortate cu farurile si prin profilul premium cromat al geamurilor, o diferenta fata de celelalte versiuni din gama C4. Portbagajul inserat in peisaj are o capacitate de 513 litri.

La interior, diferenta principala este facuta, evident, de spatiul disponibil pasagerilor. Asta pentru ca din punctul de vedere al designului interior (scaune, plansa de bord, volan), C4 sedan nu se schimba.

In ceea ce priveste motorizarile, Citroen C4 Sedan va fi disponibil impreuna cu unitatea pe benzina de 1.6 litri, 110 CP si 147 Nm si cu dieselul HDi de 1.6 litri, 110 CP si 240 Nm, ultimul dotat cu filtru aniparticule si functie overboost care permite imbunatatirea cuplului cu inca 20 Nm.

Comentarii (42)

  • ..
    e chiar reusit.
    0 0
  • ...
    urat rau...da rau
    0 0
  • 1stblood
    aceeasi senzatie ca la fabia sedan
    sa speram ca e functional ca pe parte de design e exact atat de urat pe cat de reusite sunt celelalte versiuni. As putea crede ca e scos ca model comparativ de promovare ale celorlalte versiuni pe principiul :orice femeie e mai frumoasa cand e pusa langa una urata.
    0 0
  • Urat cu spume..
    0 0
  • asadsa
    Seamana pe megane Sedan
    0 0
  • greu
    pana acum nu cunosc o versiune reusita din hatchback in sedan.poate doar fiat linea...
    0 0
  • urata
    e foarte naspa... nici nu se compara cu celelalte....
    0 0
  • axeman
    e faina
    Mie imi place. Aer un aer business, superior megane-ului, focus-ului, octaviei, si ce alti concurenti doriti.
    0 0
  • respingatoare
    Se aseamana cu Megane Sedan,super comuna,eu nu mi-as cumpara....mult mai reusite celelalte modele...
    0 0
  • mmmmmm
    Pentru un Citroen , destul de urit.....
    Tot C5 - C6 ramine........
    0 0
  • Architrion
    Foarte reusita
    Intr-adevar un aer business, stilat, pare ca e din alta clasa, superioara. Nu credeam ca dintr-un hatchback poate rezulta un sedan (reusit), dar uite ca se poate.
    Designerii francezi si italieni isi demonstreaza clasa.
    Cei care o considera urata sunt probabil din cei care au criticat si designul lui Chris Bangle de la BMW si acum toti balesc pe langa seria 3 si 5!
    Si in design trebuie sa ai cultura (macar vizuala), sa inveti ...
    Comparati unitatea stilistica si fluiditatea designului de la Alfa Romeo (159 in special) si facelift-urile VW si inabilitatile lor stilistice (exemplul cel mai bun Jetta cu fund de passat si bot de golf...)
    0 0
  • Fiat Linea e mult mai reusit
    Destul de frumos dar spatele e fortar rau de tot puteu sa ai dea un aspect putin mai frumos..... cei de la Fiat au reusit asta prin Fiat Linea!!!!
    0 0
  • go east....
    Nu-i urata... Dar sper sa fie facuta prin Franta si nu undeva prin podisul Anatoliei asa cum au procedat cei de la Renault cu Megane sedan si mai nou cu unele variante de Clio (atentie nu Symbol!!!)... Si poate nu sunt atat de multe diferente ca intre Megane 2hatchback si Megane 2 sedan. Sa traiti frumos!
    0 0
  • @ndr3!
    OK
    mashina e reushita kiar imi place dar cred k se mai putea lucra putzin shi la stopurile din spate,alea is km grosolane in rest e ok.oricum nu e in premiera, k cik mashina s vinde d mult prin china in aceasta varianta
    0 0
  • mafiozzo
    tot ziceti urat urat urat.. ramaneti cu daciile vostre atunci
    0 0
  • ceva e in neregula
    parca se schimba ceva in linia masinii pe la pilonul C. arata ciudat. ceva nu se leaga. are "fundul" mare din lateral. poate trebuia "incheiata" mai finutz. oricum, C4 arata bine numai in versiunea cu 3 usi-parerea mea!
    0 0
  • fasss !!
    pot sa puna si aur pe ele, tot masini de rahat raman !!
    0 0
  • o cumpar
    cum apare la noi o cumpar.. voua nu va place deci nu o sa cumparati...imi iau eu o sa fiu unic
    0 0
  • robert
    citroen
    francezii de la renault si citroen cam au deficiente in modelarea si proiectarea partii din spate a masinilor lor ( ma refer la renault megane si citroenuri , in general) .... c4 acesta insapot spune ca e dragutz
    0 0
  • stingaciu
    citroen
    Aiurea tare!
    0 0
  • Khellu
    alta barca ...
    un mic cuvant pt o firma atat de mare ....varza :)))
    0 0
  • nu nu nu
    Total disproportionat. Hatch-ul e chiar stilizat bine. Asta nici pe departe. Nu se leaga, dar e in specificul Frantei. Au masini ca si femeile, cu fundurile lasate :)).
    0 0
  • bbbobbbo
    renault
    groaznic. e primul citroen care seamana (la uratenie) cu Renault, pana acum citroen reusisera sa-si pastreze o linie aparte in design, unica as putea spune.
    nu stiu, dar cel putin in 1a poza zici k e un clio la spate, in altele un megane, oricum, O-R-I-B-I-L
    0 0
  • g30vany
    comentarii
    Toti stiti sa criticati!!! O fi ea urata dar nici chiar asa!! Stau si ma intreb daca ati condu un c4 vreodata.Conduceti intai si apoi vorbiti.Masina e chiar fiabila si detul de sprintena!! Dar asa se gasesc mereu carcotasi care au numai Dacii si vorbesc si ei...Stiti vorba aia:vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Cam asa e si cu voi!!
    0 0
  • ugly
    Ceva mai urat greu se poate imagina. Aproape e mai urat decat Clio Symbol.
    0 0
  • prudentul
    pt cei ofuscati de "critici"
    Suntem in anul 2007. Reamintesc ca opiniile unanime obligatorii pana prin decembrie 1989 nu mai sunt necesare. Suntem toti pe acest mini-forum ca sa ne exprimam parerile si, inevitabil, se ajunge si la divergente.

    Unii le numesc critici. Ideea este sa facem o critica constructiva, nu prosteasca, precum cea in cazul Loganului. O categorie sunt orientati spre demolare si distrugere (talibani autohtoni care, daca ar putea, ar dinamita fabrica Dacia pentru ca "nesimtitii aia de francezi imputiti" au creat Loganul. Indiferent ce argument logic sau de bun simt le-ai aduce, ei o tin una si buna cu a lor.
    Cealalta categorie sare in sus cand indraznesti sa-ti exprimi o alta parere (negativa, sa zicem). Sa te fereasca Dumnezeu sa-i zici vreunui fan BMW (exemplu ipotetic) ca nu-ti place cutare model sau ca motorul nu e fiabil, ca e-n stare sa-ti rupa picioarele, daca ar putea. Pentru el, celelalte masini sunt "carute", singura marca adevarata de pe planeta asta este cea preferata de el.
    Mai apare o categorie pe forum, usor de recunoscut dupa cateva expresii sablon:
    -toti stiti sa criticati
    -sunteti varza!
    -idiotilor!
    -ba, daca habar n-aveti, nu comentati.
    -conduceti .... si-apoi vorbiti
    -vulpea cand n-ajunge la struguri...
    -mai intai produceti voi ceva mai bun si apoi vorbiti
    -etc etc.
    In opinia lor, daca vreau sa-mi exprim parerea despre 10 articole in care e vorba de 10 marci/modele de masini, n-am autoritatea morala sa fac asta, vezi-Doamne, decat daca le-am condus personal. Sau, altfel spus, nu pot sa critic o omleta pentru ca, evident, nu eu am facut oul. Daca totusi vreau sa spun ca oul e stricat, sunt invitat sa fac eu un ou mai bun...si apoi sa vorbesc.

    Dragi colegi de postat, nu e bine sa fii fan. Fan vine de la fanatic si fanaticii fac exclusiv tampenii violente. Vezi fanii Steaua (sau oricare alta echipa de fotbal), fanii lui Allah, si exemplele pot continua. La cat de agresiv e poporul asta (in politica, trafic, in viata de zi cu zi) ma mir ca in decursul istoriei n-am tabarat pe altii sa le luam gusa.

    Si acum, inchei putin offtopic. Atentie la gramatica. Nu ma refer la o schimbare de litere datorita tastarii rapide ("raipde") cat la regulile de baza ale gramaticii. A scrie corect este o dovada de atentie si RESPECT, atat pentru tine cat si pentru ceilalti, cei care te citesc.

    Am terminat. Astept comentarii ironice si mitocanii la adresa mea.
    0 0
  • prudentul
    mea culpa
    "o categorie sunt orientati.."
    0 0
  • cosmin
    te felicit pt cele spuse mai sus... ai pui punctul pe "I"
    0 0
  • date eronate
    Introduceti date eronate lungime 4,62m??C4 in 2 volume???
    Astea sunt datele ok:
    Nivel de echipare:




    Culori disponibile:




    Design
    bandouri protectie laterala
    bare de protectie in culoarea caroseriei
    faruri cu geam clar
    jante otel
    oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

    Functionalitate si Confort
    bancheta rabatabila 1/3-2/3
    caroserie galvanizata
    ceas digital de bord
    computer de bord
    dezactivare airbag pasager
    geamuri electrice fata
    iluminare habitaclu si portbagaj
    inchidere centralizata cu telecomanda
    luneta termica
    oglinzi exterioare electrice
    pilot automat+limitator de viteza
    preechipare audio
    priza 12V
    roata de rezerva de dimensiuni normale
    scaun sofer reglabil pe inaltime
    spatii de depozitare sub aeratoare
    stergator cu 2 viteze si intermitent
    tapiterie model Mixi
    turometru

    Siguranta
    ABS + EBD
    airbag pasager
    airbag sofer
    avertizor sonor lumini/usi deschise
    centuri de siguranta fata cu pretensionare pirotehnica si limitator de efort
    centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
    imobilizator electronic
    intrerupere alimentare carburant in caz de accident
    servodirectie
    sistem "Isofix" bancheta spate pentru scaune copii
    sistem de blocare usi spate
    sistem de franare servoasistat
    stop suplimentar frana
    tetiere fata-spate
    volan cu butuc fix cu 2 blocuri de comenzi
    volan reglabil pe 2 directii


    ESP + ASR 390 €
    aer conditionat 494 €
    airbag-uri laterale + perdea protectie cap 507 €
    inchidere supercentralizata 78 €
    jante aliaj 16" 299 €
    proiectoare ceata 90 €
    radio CD 325 €
    sistem alarma ( se comanda cu inchidere supercentralizata) 156 €
    vopsea metalizata 205 €


    *) Pretul de achizitie si montaj al accesoriilor optionale este valabil doar in cazul montajului acestora pe linia de fabricatie. Pentru un deviz corespunzator lucrarilor pe care le solicitati, va recomandam sa contactati cel mai apropiat Reparator Agreat Citroen.
    Tip carburant: Benzina
    Tip motor: 1.4i cmc
    Numar cilindri: 4
    Putere maxima motor: 90 CP
    Putere maxima: 5250 rotatii/ min
    Cuplul maxim motor: 133 Nm
    Rotatii pe minut: 3250 rotatii/ min
    Tip transmisie: Manuala
    Numar viteze: 5
    Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
    Lungime vehicul: 4260 mm
    Latime vehicul: 1773 mm
    Inaltime vehicul: 1458 mm
    Latime incluzind oglinzile: mm
    Volum portbagaj: 320 litri
    Ampatament: 2608 mm
    Ecartament fata: 1505 mm
    Ecartament spate: 1510 mm
    Trapa: NU
    Numar locuri: 5
    Capacitate rezervor: 60 litri
    Masa autovehicul: 1182 kg
    Sarcina utila: 520 kg
    Masa maxima remorca: 1200/628 kg
    Volum util: 1023 litri
    Viteza maxima: 182 km/ h
    Acceleratie: 12.8 sec (0-100 km/h)
    Consum combustibil urban: 8.7 (l/100km)
    Consum combustibil extraurban: 5.2 (l/100km)
    Consum combustibil combinat: 6.4 (l/100km)
    Emisii: 153 g/km (max)
    Tip carburant: Motorina
    Tip motor: 1.6HDi 16V cmc
    Numar cilindri: 4
    Putere maxima motor: 92 CP
    Putere maxima: 4000 rotatii/ min
    Cuplul maxim motor: 215 Nm
    Rotatii pe minut: 1750 rotatii/ min
    Tip transmisie: Manuala
    Numar viteze: 5
    Dimensiuni anvelope: 195/65 R15
    Lungime vehicul: 4260 mm
    Latime vehicul: 1773 mm
    Inaltime vehicul: 1458 mm
    Latime incluzind oglinzile: mm
    Volum portbagaj: 320 litri
    Ampatament: 2608 mm
    Ecartament fata: 1505 mm
    Ecartament spate: 1510 mm
    Trapa: NU
    Numar locuri: 5
    Capacitate rezervor: 60 litri
    Masa autovehicul: 1257 kg
    Sarcina utila: 520 kg
    Masa maxima remorca: 1300/666 kg
    Volum util: 1023 litri
    Viteza maxima: 180 km/ h
    Acceleratie: 12.5 sec (0-100 km/h)
    Consum combustibil urban: 5.9 (l/100km)
    Consum combustibil extraurban: 4.1 (l/100km)
    Consum combustibil combinat: 4.7 (l/100km)
    Emisii: 125 g/km (max)
    0 0
  • mihai 2
    Bravo!
    Bravo Prudentule!
    0 0
  • nice
    e frumos, pacat de garda aia la sol asa de inalta, dar exista arcuri si amortizoare sport; nu cred ca va avea multi adepti, si in cadrul "comunitatii" citroen parerile sunt impartite; mie-mi place dar m-as feri de "fiabilitatea" c4-ului, astept a doua generatie.
    0 0
  • Bratosin
    megane...
    megane toata ziua fratilor... jenant
    0 0
  • Sunt convins ca 80% din cei care au zis ca e urata ar prefera-o in locul masinii care o au acuma, sau daca nu au, ar prefera-o in schimbul RAT-ului.
    0 0
  • dap...
    E super,parte din spate in special stopurile puteau fi mai reusite....in rest e frumos!!
    0 0
  • C 4
    C4 SEDAN pare a fi faţă de C5 ce este JETTA faţă de PASAT. Nu cred ca asta este solutia pe piată. La bani diferenţa faţă de C5 nu este mare, aceleasi motoare. Atunci de ce nu au facut o masina nouă, adevarată cu alte forme. Prea sunt multe inspirate una după alta; CITROEN a reuşit multă vreme să rămână prin personalitate ceva distinc; pare că s-a cam stricat şi acolo ceva în goana după vânzare. Maşina are stil şi peronalitate dar numai pentru cine nu cunoaşte adevăratul C5. Şi apoi se face şi în Argentina. eu cred că nu va pre trece în EUROPA. Te pomeneşti că va avea taxe vamale, nefiind produsă în UE. MARE PĂCAT DE O AŞA MAŞINĂ. CRED CĂ PUTEA AVEA ALTĂ SOARTĂ.
    0 0
  • Nedumerire
    De obicei Citroen face masini frumoase si bune. Dar asta , din pacate , e urit , parca e un vw..........din pacate. Sper ca macar calitatea sa ramina cel putin la fel.
    0 0
  • tot eu
    asa e
    da , aveti dreptate e urata rauuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
    0 0
  • c4 sedan
    e cool, e tare, e super...
    0 0
  • de ralu
    bine ca nu seamana cu citroen c4 break. e super coooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllll!
    0 0
  • jhon b
    c4 sedan
    Am si eu un sedan c4. Sunt foarte incintat de ea, exceptie fundul care pare ca o albina cind depune acul in floare. In rest e super, in interior familia are suficient loc, O CONDUC CU MARE PLACERE, E FIABILA SI PARCA AS AVEA-O DINTOTDEAUNA. Mi-as dori sa o regasesc in trafic si constat ca prin Constanta sunt unic cu o astfel de masina. E o masina cu o tehnologie high-tech, pe care putini soferi o accepta. Cei de la Citroen, sunt printre putinii de altfel care pun la dispozitie pe piata o astfel de tehnologie. Sunt multumit si sper peste 5-6 ani sa trec la c5 poate c6. De ce nu?
    0 0
  • Au scos de la vanzare c4 sedan? Nu l-am mai vazut in oferta pe site.
    0 0
  • buna masina
    Frumoasa masina , si foarte spatioasa ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru