Premieră în Europa: Renault vinde Latitude în Germania doar prin leasing

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 20.01.2011
Singura metodă prin care clienţii germani pot intra în posesia unui exemplar al noului Latitude este leasingul pe 47 de luni. Suma minimă lunară de plătit este de 399 de euro.

Lansarea noului Renault Latitude, reprezentantul mărcii în segmentul mare, îi dă ocazia constructorului francez să lanseze o ofertă inedită, neîntâlnită în acest moment pe niciuna dintre pieţele europene. În Germania, Latitude nu va fi disponibil pentru vânzarea efectivă, singura cale de a intra în posesia maşinii find un program de leasing prin care clienţii vor fi nevoiţi să plătească în conturile Renault cel puţin 399 de euro pe lună, preţ disponibil pentru versiunea pe benzină de bază.

Programul de leasing este însă foarte complex, clienţii care plătesc această sumă lunară urmând să poată folosi versiunea pe benzină de 2.0 litri şi 140 de cai putere pentru 47 de luni, timp în care vor fi nevoiţi să parcurgă doar 10.000 de kilometri pe an (40.000 de kilometri în toată perioada). Dacă unul dintre clienţi depăşeşte însă cei 10.000 de kilometri alocaţi, se va încadra în "baremul" de 80.000 de kilometri în patru ani, iar preţul plătibil lunar va fi de 459 de euro.

Cerlelalte două versiuni de motorizare disponibile pe Renault Latitude în Germania (diesel de 173 CP şi diesel V6 de 240 CP) pot fi achiziţionate în sistem leasing cu 489, respectiv 599 de euro pe lună dacă clientul parcurge 10.000 de kilometri pe an, respectiv 549, respectiv 669 de euro dacă distanţa creşte la peste 10.000 de kilometri anual.

În suma lunară sunt incluse reviziile anuale şi întreţinerea maşinii. Logica diferenţierii în funcţie de kilometri este legată de faptul că, după calculele celor de la Renault, 10.000 de kilometri pe an este limita după care constructorul francez intră pe pierderi în cazul unui astfel de program.

Germania este singura ţară în care Renault experimentează un astfel de sistem, preţurile din Franţa şi Belgia pentru Latitude începând de la 32.500 de euro.

via | Focus.de

Comentarii (18)

  • Esec garantat in Germania, probabil ca masina e in regula, dar nu prea inteleg dc este limita de km , in fine...poate sa fie o alternativa la Passat, dar nu cu astfel de strategii, ce treaba are nr de km cu rata lunara
    15 5
  • @Dan
    ptr ca este contract de leasing si deci masina nu e a ta. Daca la un moment dat nu mai vrei sa platesti compania isi ia masina inapoi. Si daca le dai inapoi masina cu 1 milion de km e cam nasol ptr ei.
    In SUA si UK (cel putin pe astea le stiu eu) ai limita de km la orice contract de leasing, si exista taxa penalizatoare pe KM in plus.
    20 1
  • Mda, stiam ca in leasing masina nu este a ta, dar nu stiam ca are legatura cu nr de km
    5 3
  • Leasing vs. leasing
    In cazul leasingului operational se precizeaza o limita de kilometri pe care utilizatorul poate sa o parcurga anual, in cazul in care se depaseste aceasta limita rata de leasing se majoreaza. Daca modalitatea de plata este leasingul financiar, atunci aceasta limitare nu exista.
    Evident diferentele sunt mult mai multe, dar ne aflam pe un site auto nu financiar asa ca nu intru in detalii.
    In occident preponderent este leasingul operational, deci nu este nicio mare noutate in ceea ce face Renault.
    9 0
  • Renault SUCKSSSS!!!E o petarda de masina Latitude asta facut in Asia si o sa dea kiks cu el la fel cum au facut cu Laguna!
    4 19
  • AllanHeron
    totusi pretul de 32.500 de euro este cam piperat
    11 8
  • sa va explic
    reno
    deci daca treci de 10000 km /an masina se strica mai des (facuta din lego)neamtul se enerveaza si returneaza masina,firma de leasing pierde ,neamtul merge si isi ia un daster cu bani jos, si toata lumea e fericita......ce este asa de greu de inteles...
    14 6
  • you_hoooo
    nasol
    Ceea ce propune Renault este leasing operational: te folosesti de masina timp de aproape 4 ani dupa care masina este returnata! In rata sunt incluse si cheltuieli gen: asigurare Casco si RCA, de asemenea intretinerea este inclusa, clientul plateste doar combustibilul. Singura conditie inpusa este numarul de km; in acest caz este fff mic dat fiind ca o masina de gen (clasa superioara) este estimata la un parcurs dublu... Clar ca Renault are de castigat la faza asta: o inchiriaza si dupa aceea ramane cu ea; dupa 4 ani tot are macar 40% din valoare...Oricum nu vor face mare branza dat fiind exotismul modelului si nemtii nu duc lipsa de masini de gen.
    Interesant de urmarit parcursul.
    16 1
  • Prostie in opinia mea dar avantaj din perspectiva lor
    nu stiu cum vi se pare voua tactica celor de la renault...dar eu nu o vad avantajoasa.Daca imi iau o masina vreau sa fie a mea oricat de mult sau putin as merge cu ea..
    Desi pe piata nemteasca unde oamenii se folosesc de masini fara sa le aprecieze pea mult ca noi latinii s-ar putea sa reuseasca tactica..aia sunt cu adevarat oameni pragmatici.
    Eu nu as cumpara cu un astfel de sistem masina.
    7 7
  • Doblo'
    Cam mult pt acest Samsung
    6 9
  • leasing operational
    In tarile civilizate leasingul operational e f raspandit. incet- incet prinde si in romania, In rata e inclusa si intretinerea masinii gen revizie, anvelope, asigurari. Deci scapi de unele griji. Platesti decat combustibilul. Dupa 4 ani cand se termina contractul iti ia masina, dar poti sa platesti in continuare pt alta noua.avantajul e ca ai mereu masina noua si in stare f buna de functionare. Sincer...ce neamt da 35000 euro cash sa isi ia masina? sau sa devina proprietar. oricum duna 3-4 ani isi ia alta noua.
    10 1
  • Interesant
    399*47=18753 ca sa ai masina nou, cu intretineri aproape 4 ani, destul de ok (daca tinem cont si de valoarea masinii).

    Daca masina dupa 4ani mai valoreaza sa zicem 50% (deci 16.000 euro) , in total ar fi valorat ~35000 euro, deci mai convenabil decat daca ai lua masina cu credit si ai vinde-o dupa 4 ani (pe perioada mai lunga nu mai este chiar atat de convenabil).

    Plus ca tot mereu o sa ai masina noua(dupa4 ani iti iei alta intr-un sistem identic).

    Partea nasoala este ca in felul asta o sa ai tot timpul rata la masina.

    Alta parte nasoala este limita aia de km, care este mult prea mica(mai ales pentru afara).
    7 0
  • octav71
    Cand ai in spate statul francez - chiar si numai 15% - te cam doare la bascheti, ca ti se suporta aproape orice.
    Este un pic stupid ca eu ca si client sa nu pot cumpara o astfel de masina si sa trebuiasca sa platesc o suma de bani lunar.
    Ca si marketing, ideea este extraordinara pentru Renault, daca nu mai poti sa platesti o returnezi si gata, pierzi destul de mult.
    Daca merita sa nu banii, probabil ca vom vedea intr-un drivetest.
    SPor!
    5 0
  • Hm
    Noua, in Romania, ni se pare ciudat acest sistem, insa in Occident leasingul operational este foarte raspandit.

    Acum totusi nu-mi inchipui ca Renault va refuza sa vanda masini clientilor nemti, daca acestia vor tine mortis sa le cumpere (numai ca ei sunt mult mai pragmatici decat noi).

    In schimb, masina este altceva.

    Degeaba comentati voi cu Asia si Samsung, am avut ocazia sa vad si sa conduc Latitude la un salon auto, si va spun ca merita toti banii.

    Masina este foarte mare, iar tinuta de drum, confort, calitate - toate sunt la superlativ, este intr-adevar un produs premium.

    Am fost impresionat de calitatea finisajelor, de spatiu si de dotari: scaun cu masaj, sistem de ionizare si parfumare a aerului (cu senzori pentru substante toxice) etc.
    7 0
  • Vasilica
    Cum nemtii sunt inebuniti dupa renault se mai adauga si acest sistem complex garantat va fi un succes.Dar nu in anii ce urmeaza
    6 5
  • @bibi
    daca ai ramas atat de impresionat de calitatea finisajelor, de spatiu si de dotari urcandu-te intr-un Renault, ce se intampla cand o sa intri intr-un A8 ?
    6 6
  • @MMM
    Cand apare A8 la 35.000 euro atunci poate o sa se urce omu si in aia. Pana atunci se uita la o masina pe care chiar o poate achizitiona. Hmmm ... sau poate nu ... de ce sa nu ne luat A8 SH cu 1 milion de km ... dam înapoi vreo 999.999 km si ne dam mari ca e noua si ultra mega extra full options. Romanul greu isi gaseste lungul nasului ...
    De aia la noi se vand masini "speciale" pentru Europa de est ... de aia la noi nu gasesti variantele de afara ... de aia ... pfff
    7 1
  • batuti in cap sunt unii
    32.500 euro e pretul stabilit pentru Germania, unde nemtii au salarii de 4000-5000 de euro. E convenabil ! In Romania pretul de pornire va fi sub 30.000 euro, sunt sigur de asta.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru