Profitul Nissan intra la apa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan Motor, al treilea mare constructor auto japonez, a consemnat o scadere de 3,2% a profitului operational in perioada aprilie-iunie, la 1,23 miliarde de dolari, valoare mai mica decat estimarile analistilor.
Profitul net al Nissan, companie controlata de grupul francez Renault, a scazut cu 16%, evolutie determinata, in principal, de baza de comparatie ridicata aferenta primului trimestru fiscal din 2006, cand firma japoneza a inregistrat o rata de impozitare foarte redusa.
Potrivit analistilor, Nissan va fi singurul constructor japonez important care va consemna o scadere a profitului operational. Principalii concurenti locali, respectiv Toyota si Honda, vor inregistra avansuri ale castigurilor, pe fondul deprecierii yenului, a diminuarii costurilor si a cresterii vanzarilor, evolutii care contrabalanseaza majorarea preturilor materiilor prime si intensificarea concurentei.
Carlos Ghosn, directorul general Renault-Nissan, a avertizat investitorii, luna trecuta, ca profitul va scadea in intervalul aprilie-iunie, in contextul evolutiei negative a vanzarilor de autovehicule de teren (SUV) si camionete pe piata din SUA, cea mai profitabila pentru compania nipona.
Pe de alta parte, Nissan a confirmat obiectivul privind obtinerea unui profit operational de 6.63 miliarde de dolari, respectiv a unui castig net de 3.98 miliarde de dolari, in acest an fiscal.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni




Comentarii (0)