Proprietar nou pentru Aston Martin?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aston Martin se pare că își caută proprietar nou. Patroni actuali, David Richards și investitorii din Kuwait ar vrea să își recupereze banii investiți în 2007 când au cumpărat Aston Martin de la Ford pentru 500 milioane lire sterline. În ultima vreme, Aston Martin a mers excelent. A fost votat cel mai cool brand în Marea Britanie pentru 393 oara iar vânzările au crescut cu 35% la în 2010 față de aceeiași perioadă a anului 2009. Aston Martin a reușit să vândă mașini de aproape jumătate de miliard de lire sterline însă profitul s-a situat la doar 7.5 milioane de lire sterline. Și aici apare prima problemă pentru marca de lux britanică. Modelele Aston se bazează încă pe o platforma dezvoltată de fostulul proprietar Ford iar motoarele sunt de fapt o pereche de propulsoare V6 de la Mondeo unite. În plus, toate modelele Aston Martin, cu excepția Cygnet-ului de origine Toyota, arată la fel. Ba chiar sunt aproape la fel și sub caroserie. Pentru a încerca remedierea acestei probleme, Aston Martin a fost în discuții cu Mercedes pentru a dezvolta și construi un noul model Maybach pentru germani.
În schimb ar fi primit acces la platforma modelului SLS și o serie de motoare. Însă discuțile au fost întrerupte brusc.Așa că singura speranță pentru Aston Martin ar fi un proprietar nou. Dar prețul îi sperie, se pare, pe potențialii cumpărători. Valoarea de piață a brandului britanic este de 2.5 miliarde de lire sterline. Probail singura speranță pentru Aston ar fi indienii de la Tata care deja sunt proprietarii mărcilor Jaguar și Land Rover. Ar fi aproape perfect deoarece platforma noului XJ ar fi excelentă pentru modelele Aston Martin iar elementele Range Roverr și Jaguar XJ ar fi un bun punct de plecare pentru modelele Aston Lagonda. Partea mai puțin bună este că Jaguar ar fi perceput ca fratele mai sărac al lui Aston Martin. Dacă Tata va investi și în Aston Martin, rămâne de văzut.
Via | carsuk
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)