Renault pierde dar se redreseaza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault si-a continuat declinul financiar in 2006, dar rezultatele finale au fost peste asteptari.
Desi cifrele economice arata ca Renault a avut un an financiar slab in 2006, realitatea este cu totul alta. Este adevarat ca marja de profit operational a scazut de la 3,2% la 2,56%, dar rezultatul final a fost peste asteptarile analistilor economici.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
-
BMW a anunțat oficial că a atins borna de un milion de mașini electrice vândute de la momentul lansării modelului i3, primul model electric de serie al mărcii. Totodată, grupul bavarez a anunțat o creștere a vânzărilor la nivel mondial în primul trimestru. (10.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Marea transformare
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)