Renault pierde dar se redreseaza
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault si-a continuat declinul financiar in 2006, dar rezultatele finale au fost peste asteptari.
Desi cifrele economice arata ca Renault a avut un an financiar slab in 2006, realitatea este cu totul alta. Este adevarat ca marja de profit operational a scazut de la 3,2% la 2,56%, dar rezultatul final a fost peste asteptarile analistilor economici.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (1)