Renault tot mai aproape de un low-cost in India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul francez Renault si compania indiana Bajaj Auto poarta discutii preliminare privind un acord pe termen lung pentru producerea unor vehicule low-cost, destinate pietei indiene.
Intr-un comunicat oficial publicat de cei doi constructori se arata ca "Bajaj Auto si Renault se afla in negocieri preliminare pentru intelegerea nevoilor eventualilor clienti, precum si a potentialului de a comercializa vehicule cu un pret competitiv in India". Tot in comunicat se arata ca in cazul in care discutiilor vor fi favorabile, acestea ar putea conduce la un parteneriat pe termen lung intre Renault si Bajaj, pentru concretizarea negocierilor.
Un purtãtor de cuvant al Renault a declarat, joi, ca reprezentantii grupului discuta cu cei ai Bajaj in legatura cu producerea unui automobil cu un pret de circa 3.000 de dolari, dar o decizie finala nu a fost luata inca.
Bajaj Auto este al doilea mare fabricant de motociclete din India si un important producator de vehicule comerciale. Constructorul indian a anuntat ca studiaza fezabilitatea lansarii unui automobil de dimensiuni mici. Renault nu este la prima colaborare pe piata indiana, grupul francez bucurandu-se deja de un parteneriat cu compania indiana Mahindra and Mahindra pentru producerea automobilului Logan.
Carlos Ghosn, presedintele Renault si Nissan Motors, declarase anterior ca Mahindra and Mahindra ar fi "partenerul firesc" al grupului, la fabricarea unui automobil mic.
Grupul Tata Motors, lider pe piata auto indiana, care, potrivit unor surse, ar fi interesat de preluarea brandurilor de lux ale Ford din Marea Britanie, Jaguar si Land Rover, intentioneaza la randul sau sa produca un automobil fara pretentii, cu un cost de circa 2.500 dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro




Cu toate astea pun pariu ca s-ar vinde si in Europa foarte bine si ar intineri parcul auto zdravan. Se va vinde si in Europa?
1. Noul model va costa aproape 6000$ si va fi un fel de Tico;
2. Noul model va costa 3000$ si va fi un fel de Dacie Lastun :))
Renault sucks!!!