- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Feature
Ultimele stiri din Feature
-
După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
-
În cadrul unui eveniment secret, care a avut loc la Centrul R&D Mazda de lângă Frankfurt, am avut ocazia să facem cunoștință, înaintea tuturor, cu noua generație Mazda CX-5. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cu ce vine nou SUV-ul nipon. Ți-am pregătit și un video de prezentare detaliat. (10.07)
-
BMW marchează 50 de ani de la apariția primei generații a Seriei 3. Pentru a marca acest moment aniversar, ți-am pregătit un articol în care vei vedea cum a evoluat cel mai vândut model din istoria mărcii. (09.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
REPORTAJ: Test cu primele modele Renault electrice de serie - Fluence ZE şi Kangoo ZE
O tactica murdara care ......... Toyota o va specula.
greierasi? nu e volkswagen, nu e peugeot, calmeaza-te... e o masina noua electrica! adica ceva care tu nu stii inca cu ce se mananca...
82 euro pe luna poate vi se pare mult, insa doar din perspectiva omului obisnuit cu venituri de 1200 lei care locuieste la bloc... Deocamdata insa fenomenul e la inceput si nu voi sunteti targetul in principal, ci persoanele juridice, care vor un plus de imagine si gasesc oferta electricelor foarte rentabila. O societate gandeste in special in termeni de rentabilitate.
Odata cu acesti 82 euro, Renault-Nissan ofera si alte beneficii pe care alti producatori nu le ofera (preluarea & reciclarea sigura a bateriei, accesul avantajos la tehnologiile viitoare etc)
Nu degeaba statul si companiile franceze au comandat 15.600 de vehicule electrice Renault, in detrimentul PSA. Pe masura ce infrastructura se va dezvolta, electricele vor deveni si mai accesibile pt persoanele fizice.
@AndreiRN
Se joaca cu bateria?! Cred ca n-ai toate informatiile... Cine crezi ca e suficient de nebun sa se joace cu investitii de 4 miliarde de euro? Baietii de la Renault-Nissan merg la sigur... sunt foarte avansati in proiectele lor (vezi Better Place) , iar Toyota nu prea mai are ce specula... Toyota e nr. 1 la hibrizi, iar Renault-Nissan nr. 1 pe masini electrice.
evident treaba se face progresiv, ca doar nu le-om face peste noapte, dar pretul schimbarii este enorm ;) .. iar curentul nostru ce 10eurocenti va deveni "curentul nostru de 40eurocenti"
(cele de mai sus nu sunt numai la adresa lui AndreiRN .. el doar aminteste de "petrol vs electric" intr-un alt context .. dar asa sunt satul de "miscarea verde" ... )
Usor usor toti constructorii folosesc variantele electrice ca unealta de marketing... in spate modelele astea Renault raman la fel de uzuale si servite pe tava multimii.
Mi se pare o prostie fara margini sa platesti inchirierea acumulatorului la un pret de 82 eur/luna. Din pacate costul unui aut el si in unele cazuri intertinerea sunt prea mari.
De aia e bun sistemul Renault-Nissan. Vei avea devalorizare mica si vei fi mereu in pas cu tehnologia.