- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
- 
                            Maşini noi
                            - Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
- RETRO
- Login
Feature
	Ultimele stiri din Feature
- 
                        
                        Pentru cei mai mulți dintre noi, mașina reprezintă, probabil, a doua cea mai importantă achiziție după cea a unei locuințe. În general ne place să ne interesăm de toate aspectele, mai ales când vine vorba de tipul motorului, capacitatea cilindrică, putere și așa mai departe. Dar câți dintre noi știm, de fapt, cum se produce un motor sau testele prin care trece un propulsor înainte de a ajunge sub o capotă? (01.10)
- 
                        
                        După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
- 
                        
                        În cadrul unui eveniment secret, care a avut loc la Centrul R&D Mazda de lângă Frankfurt, am avut ocazia să facem cunoștință, înaintea tuturor, cu noua generație Mazda CX-5. Acum că a expirat embargoul de comunicare, îți putem spune cu ce vine nou SUV-ul nipon. Ți-am pregătit și un video de prezentare detaliat. (10.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
REPORTAJ: Test cu primele modele Renault electrice de serie - Fluence ZE şi Kangoo ZE
		






































 
        








O tactica murdara care ......... Toyota o va specula.
greierasi? nu e volkswagen, nu e peugeot, calmeaza-te... e o masina noua electrica! adica ceva care tu nu stii inca cu ce se mananca...
82 euro pe luna poate vi se pare mult, insa doar din perspectiva omului obisnuit cu venituri de 1200 lei care locuieste la bloc... Deocamdata insa fenomenul e la inceput si nu voi sunteti targetul in principal, ci persoanele juridice, care vor un plus de imagine si gasesc oferta electricelor foarte rentabila. O societate gandeste in special in termeni de rentabilitate.
Odata cu acesti 82 euro, Renault-Nissan ofera si alte beneficii pe care alti producatori nu le ofera (preluarea & reciclarea sigura a bateriei, accesul avantajos la tehnologiile viitoare etc)
Nu degeaba statul si companiile franceze au comandat 15.600 de vehicule electrice Renault, in detrimentul PSA. Pe masura ce infrastructura se va dezvolta, electricele vor deveni si mai accesibile pt persoanele fizice.
@AndreiRN
Se joaca cu bateria?! Cred ca n-ai toate informatiile... Cine crezi ca e suficient de nebun sa se joace cu investitii de 4 miliarde de euro? Baietii de la Renault-Nissan merg la sigur... sunt foarte avansati in proiectele lor (vezi Better Place) , iar Toyota nu prea mai are ce specula... Toyota e nr. 1 la hibrizi, iar Renault-Nissan nr. 1 pe masini electrice.
evident treaba se face progresiv, ca doar nu le-om face peste noapte, dar pretul schimbarii este enorm ;) .. iar curentul nostru ce 10eurocenti va deveni "curentul nostru de 40eurocenti"
(cele de mai sus nu sunt numai la adresa lui AndreiRN .. el doar aminteste de "petrol vs electric" intr-un alt context .. dar asa sunt satul de "miscarea verde" ... )
Usor usor toti constructorii folosesc variantele electrice ca unealta de marketing... in spate modelele astea Renault raman la fel de uzuale si servite pe tava multimii.
Mi se pare o prostie fara margini sa platesti inchirierea acumulatorului la un pret de 82 eur/luna. Din pacate costul unui aut el si in unele cazuri intertinerea sunt prea mari.
De aia e bun sistemul Renault-Nissan. Vei avea devalorizare mica si vei fi mereu in pas cu tehnologia.