Restructurare la GM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cel mai mare producator auto din lume, General Motors, continua politica care vizeaza iesirea din criza financiara si reconsolidarea pozitiei pe piata mondiala.
Criza prin care trece cel mai mare producator de automobile din lume, General Motors, a facut ca gigantul american sa implementeze un program de retehnologizare a unitatilor sale de productie care va reduce cheltuielile cu aproape 1 miliard de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)