Restructurare la GM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cel mai mare producator auto din lume, General Motors, continua politica care vizeaza iesirea din criza financiara si reconsolidarea pozitiei pe piata mondiala.
Criza prin care trece cel mai mare producator de automobile din lume, General Motors, a facut ca gigantul american sa implementeze un program de retehnologizare a unitatilor sale de productie care va reduce cheltuielile cu aproape 1 miliard de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
In urma retehnologizarii, fabricile GM vor castiga un plus de flexibilitate datorita standardizarii proceselor tehnologice si a unor componente auto, lucru care va permite unei fabrici sa produca un numar mai mare de branduri si modele de automobile decat pana acum. Planul este o componenta a strategiei directorului executiv al GM, Rick Wagoner, de readucere pe profit a gigantului auto si de recastigare a clientilor in competitia cu producatorul japonez Toyota.
Restructurarea de la General Motors vizeaza inchiderea a 12 fabrici din Statele Unite dintr-un total de 174 de unitati in 34 de tari. Anul trecut compania a inregistrat pierderi de 10,6 miliarde de dolari.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)