Revoluţia din Egipt afectează constructorii auto cu uzine în această ţară
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Revoluţia din Egipt are efecte nu doar asupra regimului politic din ţara nord-africană, ci şi asupra producţiei auto din această zonă. Conform ultimelor informaţii oferite de constructorii care activează în Egipt, cinci nume mari şi-au sistat operaţiunile până la aplanarea conflictului dintre mase şi oamenii preşedintelui Hosni Mubarak.
Constructorii în cauză sunt General Motors, Daimler, BMW, Volkswagen şi Nissan. GM are o uzină localizată în apropierea capitalei Cairo, oficialii constructorului american anunţând că activitatea a fost intreruptă până la restabilirea liniştii. "Toţi angajaţii noştri din Egipt, uzina şi proprietăţile pe care le avem acolo sunt în siguranţă. Echipa noastră locală din Cairo analizează constant situaţia şi va decide momentul în care reîncepe operaţiunile, atunci când situaţia o va permite", a spus un purtător de cuvânt al americanilor, citat de Automotive News.
Daimler şi BMW, care activează de asemenea cu uzine în Egipt, au înhis porţile acestora şi au repatriat angajaţii germani până la stabilirea ordinii politice şi sociale din capitala egipteană.
De asemenea, Nissan a anunţat că uzina de acolo este închisă până în 3 februarie, dar că termenul poate fi prelungit dacă situaţia o va inpune.Pe de altă parte, Volkswagen - constructor care nu desfăşoară activităţi de producţie în Egipt - a întrerupt orice livrare către dealerii săi din această ţară.
via | Automotive News (înreg.)
foto | Big Picture
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania suedeză anunță că producția europeană a viitorului model Polestar 7 va avea loc la uzina Volvo Cars din Kosice, Slovacia. Debutul noului model este programat pentru anul 2028. (03.07)
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Comentarii (1)