Rezultate excelente la Automobile Craiova
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Veniturile companiei romanesti au crescut cu 42% in primele noua luni ale anului.
Automobile Craiova a consemnat in primele noua luni un profit net in valoare de 2,09 milioane lei, fata de castigul de 82.657 de lei inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, informeaza Mediafax.
Veniturile firmei au crescut la noua luni cu 42%, la 7,77 milioane de lei, iar cheltuielile au scazut cu 3%, la 5,22 milioane de lei, fata de intervalul similar al anului trecut.
Uzina din Craiova a fost preluata, in luna septembrie, de catre producatorul auto Ford, pentru 57 de milioane de euro. Grupul american s-a angajat sa efectueze investitii directe de 675 milioane euro pentru modernizarea fabricii.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Renault a dezvăluit prețurile noului Captur facelift pentru piața din România. Crossover-ul compact pornește de la 19.450 de euro în țara noastră. (24.04)
-
Maserati Grecale Folgore, versiunea electrică a SUV-ului de performanță, poate fi cumpărat acum și în România. Pentru această versiune prețul de pornire este de 122.000 de euro. (23.04)
-
Mercedes-AMG ONE, hypercar-ul cu tehnologie de Formula 1, este acum expus în Galeria Țiriac Collection. Modelul de performanță va putea fi admirat de către vizitatori începând din acest sfârșit de săptămână. (20.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
In ce fel au fost realizate aceste venituri? Prin vanzarea produselor sau prin vanzarea activelor (decapitalizare)? Este vorba despre o crestere brusca a eficientei companiei?