Scaun cu rotile Suzuki
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Suzuki se gandeste si la necesitatile invalizilor, realizand un scaun cu rotile propulsat cu energie electrica.
Suzuki isi foloseste tehnologia pentru a ajuta un sector virgin pana acum pentru piata auto, cel al scaunelor cu rotile.
De acum, invalizii pot beneficia de scaune cu rotile propulsate cu combustibili. Suzuki este ultimul producator intrat pe aceasta piata, iar ultimul model, MIO, este dotat cu celule combustibile care folosesc metanolul pentru a genera hidrogen care se converteste in electricitate.
Rezervorul are o capacitate de 4 litri si poate sustine deplasarea scaunului cu rotile pe o distanta de cel putin 40 de km. Modelul MIO este dotat cu un ecran LCD care arata nivelul combustibilului. Scaunul este dotat si cu un generator secundar de energie, bazat pe baterii litiu-ion foarte puternice, care stocheaza energia generata si regenereaza sursele de putere. Designul scaunului cu rotile este modern si este conceput dupa principiul securitatii si a ergonomiei.
De acum, invalizii pot beneficia de scaune cu rotile propulsate cu combustibili. Suzuki este ultimul producator intrat pe aceasta piata, iar ultimul model, MIO, este dotat cu celule combustibile care folosesc metanolul pentru a genera hidrogen care se converteste in electricitate.
Rezervorul are o capacitate de 4 litri si poate sustine deplasarea scaunului cu rotile pe o distanta de cel putin 40 de km. Modelul MIO este dotat cu un ecran LCD care arata nivelul combustibilului. Scaunul este dotat si cu un generator secundar de energie, bazat pe baterii litiu-ion foarte puternice, care stocheaza energia generata si regenereaza sursele de putere. Designul scaunului cu rotile este modern si este conceput dupa principiul securitatii si a ergonomiei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)