Seful Renault vorbeste despre viitorul model de 3000 $

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 26.10.2007
Carlos Ghosn, presedintele Renault-Nissan, a dat cateva detalii despre viitorul model low-cost al grupului.

Modelul de 3.000 de dolari pe care Renault si Nissan intentioneaza sa il produca in colaborare cu compania indiana Bajaj Auto ar putea fi comercializat sub trei branduri, a declarat  Carlos Ghosn.

"Suntem trei parteneri, asa ca v-o puteti imagina cu trei infatisari diferite", a afirmat Ghosn, citat de Mediafax. Reprezentantii Renault si Nissan discuta cu cei ai Bajaj, al doilea mare producator indian de motociclete, fezabilitatea construirii unui automobil foarte ieftin, care sa concureze cu masina de 2.500 de dolari produsa de grupul Tata Motors pentru piata din India.

Ghosn se va intalni, luni, la Pune, in apropiere de Mumbai, cu conducerea companiei Bajaj, pentru a trece in revista planurile. "Am vazut desenele. stim deja ce motor, transmisie si marime va avea masina, dar nu a fost construit inca un prototip", a spus Ghosn. El a precizat ca proiectul se afla inca in faza de preconceptie, dar ulterior lucrurile vor evolua foarte rapid.

Ghosn a reiterat ca lansarea ar putea avea loc in 2010, pentru a nu ramane prea mult in urma Tata Motors, care va prezenta propriul automobil ieftin cu un an mai devreme.

Presedintele aliantei franco-japoneze a aratat ca o alta optiune ar fi crearea unui nou brand, dar a subliniat ca unul din rolurile noului vehicul este sa atraga noi clienti pentru marcile Nissan si Renault.

"Este foarte probabil ca noul vehicul sa fie prima masina pentru multi oameni. Este important ca clientii sa fie familiarizati cu brandul companiei, in conditiile in care multe state emergente vor fi piete dezvoltate, in urmatorii zece, douazeci de ani", a spus Ghosn.

Noul automobil low-cost va fi testat mai intai in India, iar intr-o etapa ulterioara constructorii vor incerca sa lanseze modelul pe piete externe. "Intrebarea este daca acest automobil poate fi exportat in alte state, in special in cele dezvoltate", a spus Ghosn. El a explicat ca o cerinta importanta este calitatea masinii, pentru a nu dezamagi noii clienti. Pe langa asigurarea unui anumit nivel al calitatii, partenerii trebuie sa se asigure ca proiectul este rentabil.  

Comentarii (40)

  • AndreiRN
    Concurenta
    India si China va arata lumi ca pana acuma populatia a fost buzunarita la cumpararea de automobile la preturi duble sau chiar mai mult fatza de pretul de fabricare. Atunci va fi circul de pe lume cand restul firmelor auto vor fi nevoite sa coboare preturile asa cum au fost nevoiti cei de la MBZ in ultimi 10 ani.
    0 0
  • VW
    MAI,TU NU AUZI SA-TI IEI LOGAN[VEZI STIREA CU PROFITUL VW-GROUP].SI NU O SA FI BUZUNARIT! TI LE IAU CU TOTUL,FRANCEZII.
    0 0
  • Andrei
    lol...
    am impresia ca gohn e pus pe treaba,dar il trag in jos cei din india...tata motors ;))...
    0 0
  • IceCub
    Masini chinezesti
    Ia uitati-va la masinile alea ieftine chinezesti si vedeti cam ce accent se pune pe siguranta... Poate la ei nu e o problema ca sunt cam 1,2 miliarde...
    0 0
  • laurentiu
    logan
    mie imi place loganul pt ca nu e prea scump cca 11.000 eui daca pui ceva pe el, pt ca nu mergi cu viteza ca daca te te lasa , depaseste un TIR iesi in decor, nu poti demara ca lumea ca nu tzine. nu prea vezi in spate iarna ca dezaburirea lunetei este numai pe jumatate ( la trabant era pe intreaga luneta !!) nu mergi tare ca franele nu sunt prea grozave si risti sa-l lovesti pe cel din fatza. nu circuli prea mult ca consuma bine de tot imi asa ca de aceea imi place loganul ..
    0 0
  • Pt. Andreirn
    Nu se scrie lumi !! lumii !!!
    0 0
  • auzi ma logan
    ai cumva logan, ai condus zeci de mii de km si stii cum e ? vorbesti in necunostinta de cauza. la pretul asta si pentru romania e foarte bun loganul. vrei masina puternica sa simti adrenalina ? ia-ti frate la mana a 9-a un audi de prin anii '90 de 200+ cai putere si fugi pe strada sa te simti bine. in plus esti si analfabet. vai de steaua ta :) ah, consuma mult, lol dude.
    0 0
  • Nu mai vb. despre derbedeii de la "carutze populare"{vw}
    Cei mai mari derbedei !!!! Si hoti !!!
    0 0
  • Andrei
    binee Lexmark
    :)) cam pe aceeasi lungime de unda sunt si eu.numai ca eu nu va voi injura pe voi,mindri posesori de Logan.Va voi arata doar compasiunea mea pentru teapa de zile mari pe care ati putut sa o luati....va urez multa bafta si sa va fereasca D-zeu de accidente,ca sta prost cu stelutele de la testele de siguranta.
    0 0
  • ...
    numai analfabeti pe aici? nu ati invatat sa scrieti cu 2 de i?
    0 0
  • Tot Andrei
    :))
    cit despre mindrul posesor de Logan,care se semneaza"de eu"...nu pot zice ca asta arata nivelul de cultura al multor posesori de Logan...
    0 0
  • Logan
    Prietene!!!
    prefer o Astra la mana a II-a pe care dau 7000-8000 euro la 80-90000 km. si am 4 airbaguri, aer conditionat, ABS, geameri si oblinzi elecrice si incazite, si inca vreo cateva optiuni, decat sa-mi iau un Logan nou, mai scump sau la aceiasi bani, dar cu mai putine optiuni...
    Pana la urma fiecare isi ia ce considera...
    A...si Astra este adusa chiar de mine, direct de la neamt din curte, deci chiar are km de pe bord...
    0 0
  • looool
    Mda,nush ce masina o fi asta de 3000$.probabil o cutie de chibrite cu motor de aspirator si roti de carucior de supermarket.in fine,vom trai si vom vedea.

    P.S.mah voi sunteti tampiti?mai lasati fratilor loganu in pace da-l in mamicutza lui.lexmark si laurentiu,loganu e o masina buna,nu e nici foarte scumpa nici foarte ieftina,nici excelenta nici rabla.o masina pentru romanul de rand.nu ma credetzi?uitati-va la vanzarile care le-a avut.sau scoateti capul pe fereastra si sigur o sa vedeti un logan.deci,va rog frumos.iar tu lexmark,nu ma intzelege gresit.ma refer la capul ala in care ai instalati ochii,nu ala cu care gandesti....da chiar,gandesti?=))))
    0 0
  • masina de 3000
    Am mai spus ca chinezii s-au luat dupa japonezi si imita multe,acu ca fac deja masina de 3000 e , se pare c- am avut dreptate si cei de la Renault se desteapta.
    Am avut sase masini second , penultima fiind Hyundai , iar acu am Logan si sunt cel mai multumit , consum , fiabiltate si confort, ca am ceva km.
    Domnilor luati masini noi ieftine , tinetile 3-4 ani si va garantez ca va desteptati cum zic ca m-am desteptat si eu.
    Nu intru in service sa dau sarut mana si la pereti si nici nu sunt nevoit sa suport mofturui de genul vino maine , a da e jale , e praf piesa, aici curge asta costa, da si matale un vin ca aici vezi ce ... ,si cheltuielile adiacente nu intra in pret, etc.
    Ce e nou are garantie , nu poate , nu are cum ca intretinerea unei masini noi sa fie mai scumpa decat la una veche.Daca e 3000 euro , sitine trei ani e ok, uneori dai 7000 euro pe un second TARE si in trei ani dai 3000 euro pe reparatii.Ce spui atunci nu ai castigat la loto? S-au gasesc un fraier sa scap de ea,iar astia vin singuri nu trebuie sa-i cauti.
    0 0
  • clavalik1
    LOGAN? Depinde cu ce faci comparatie. La aceiasi bani mi-as lua cu siguranta un Golf IV. Daca vreau o masina noua...mai bine o masina mai mica dar de firma, nu LOGAN. Prin programul "Rabla" in loc de Dacia 1410, LOGAN e senzational.
    Cat despre intretinere si reparatii...lasati-ma cu vrajelile, am condus tot felul de second-hand, o masina nemteasca veche de 4 ani cu peste 100000 km la bord functioneaza ca si una noua. Am acum o Skoda Octavia veche de 1 si 6 luni, are 26000km, am cumparat-o noua, functioneaza ca una noua, numai ca e second-hand deja :). Cu ce te incalzeste faptul ca ai garantie la masina noua daca e proasta?? Fiecare decide pentru el, insa timpul a demonstrat ce era de demonstrat - masinile japoneze sunt cele mai fiabile = cele mai putine defectiuni, urmate de cele germane.
    Sigur ca teoretic e mai bun un Logan nou decat un Golf vechi de 4 ani :)...siguranta?? hahaha, am mai mare incredere intr-un airbag vechi de 4 ani montat pe Golf decat intr-un airbag nou montat pe Logan, ca sa nu mai spun de deformari etc. Nu puneti botul la vrajeala Renault cu masinile de 5 stele, testele sunt facute la 57 km/h. Inainte de Octavia asta pe care o am acum am condus 12000 km un Megane Sedan nou. Da, este ceva mai ieftin decat Octavia, dar este mult mai prost pe drum, adica se "balangane" la hopurile de pe Bucuresti-Constanta (a se citi "tangaj"). Asta pentru ca vezi Doamne e mai confortabila are suspensii mai moi. Oare cum o fi Loganu' ??
    Siguranta soferului intr-o masina depinde de multe lucruri nu doar de stelele de la EuroNCAP.
    Am condus 4 ani o Dacia 1310 si stiu ce spun, oconduceam frecvent cu 130-140 km/h. Acum stiu ca eram inconstient. Loganul e sigur mult mai bun pe drum decat Dacia veche, dar nu se compara cu masinile occidentale.
    PUTIN PLATESTI, PUTIN PRIMESTI.
    0 0
  • Or sa vada loganistii cand o sa trebuiasca sa bage bani in piese ce masina tare este Loganul.
    Treaba este gandita foarte bine de Renault.
    Or sa recupereze banii prin piese si or sa se faca oameni pe spatele unor fraieri care inghit pastila. Este un cotet de masina, chiar seful de service ASV mi-a spus.
    0 0
  • mda..
    Sunt asa de multe pareri si experiente incat nu mai terminam topicul asta pana maine...si daca vorbesc aiurea va rog sa ma contraziceti. Dar sa-mi spun si eu parerea, strict legat de ultimele doua comment-uri..deci am spus strict! Apropo, ii dau dreptate lui clavalik1.

    Pai sa zicem ca romanu nu are bani nici de benzina la Daciuta lui 1310, si ce sa faca? Sa se riste cu una second hand daca nu are cunostinte in materie de automobile, adica sa o cumpere din nu stiu ce targ la un pret umflat cu km dati inapoi..pai cred ca saracul deja are credit in banca pentru achizitionarea alteia, deci nu se risca la una second rupta si cosmetizata. Si ce sa faca romanul nostru, isi ia Logan ca e romanesc, "gaseste piese" - vorba lu' nea' Gigi din bloc si poate mai e si diesel, si uite asa romanul e multumit, are masina noua, diesel si cu garantie pe ea. Dar romanun nostru nu stie ca la aceeasi bani mai avea de ales si Chevy Aveo un Fiat (cam urat de altfel) si un Hyundai Accent (acceptabil). Dar romanul nostru care e orbit de marketingul Renault si patriot pe deasupra alege mandru Loganul. Asta e una dintre situatii mai sunt si multe altele. Poate ma lungesc, dar am vazut situatii de genul cu ochii mei...asta e...ne complacem!

    Tot legat de ultimele doua comentarii, pot spune ca acum 3-4 ani daca nu ma insel piata second-hand era lejera, erau cateva parcuri auto mari, masinile mai aveau si carte service, abia incepusera "mare afacere a samsarilor si bisnitarilor" cu auto second-hand. Traiasca Germania si industria lor auto (ma intreb ce ar fi facut romanasii nostri daca nu era Germania mama lor la masini - sau asa cred ei, asta e alt subiect). In ultimul an daca iti iei masina second-hand (VW, Opel, Ford - astea tin fruntea SH) e ca la ruleta ruseasca, DAR, daca nu cunosti anumite aspecte legate de masini. Sau pe romaneste iti iei teapa de zile mari. Personal detin o masina aduse din Germania in 2004 si tin sa spun ca aproape mi-am luat teapa, ceva minor, dar nu asa de perfect cum zice romanul - dupa 100.000 e ca noua. E pe naiba. Ei fac astia 100.000 intr-un an pe autostrada, noi il facem in 3 ani pe drumurile patriei - decent vorbind. Dar aia 100.000 sunt facuti cu motorul turat in viteza a 5-a la 180 poate, si masina arata impecabil. Insa motorul, vai de el. Si uite de aia le dau nemtii in 2 ani, stiu ei ce stiu. Acum vorbesc la general, mai sunt ele si exceptii, dar se intampla, am vazut cu ochii mei astfel de masini, crede-ti-ma ca nu aberez.

    Si din toate astea romanul nostru nu iese asa castigat. Ori second si poate teapa, ori Logan si banalitate maxima, ori ceva nou, dar ustura la buzunar. E inca greu in tara asta sa gasesti solutia perfecta la nivelul general de trai.

    Sper sa nu imi scoata adminul comment-ul la cat am scris. Bafta la cumparat masini, de care or fi ele. Stima !
    0 0
  • testatoru
    loganu
    nu pot sa cred cata pasiune exsista pentru LOGAN, despre orice sa-r vorbi in final se discuta despre LOGAN.Indiferent de performantele lui intotdeauna este in centrul atentiei.Nu cred ca exista o marca de masina disputata atat de aprig.Ce inseamna asta ??? SUCCES
    0 0
  • testatoru
    LOGAN inseamna SUCCES
    LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN LOGAN inseamna SUCCESinseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCESLOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,LOGAN inseamna SUCCES,poate nu ati inteles din prima
    0 0
  • logan
    Loganul e cea mai "taraba" masina. Mare si urata de tot(facuta pt cei kre au ramas comunisti), iar pretzul e triplu fatza d valoarea ei.
    Am un BMW la mana II-a din Germania p kre am dat 12.000 dar nu l-as da p un parc d Logan-uri.
    "Decat 300 d ani cioara mai bine 50 d ani vultur"
    Multumesc.
    0 0
  • smoker
    LOGAN
    Eu nu inteleg de ce tot criticatii loganu?? Daca nu va place Loganu asta e da nu mai umpleti forumurile cu comenturile voastre inutile... PT RENAUL PROIECTUL "LOGAN" A INSEMNAT FOARTE MULT ADICA O CRESTERE DE PROFIT SI RATA DE VANZARE PANA LA 35% IN PRIMELE 5 LUNI DE LA LANSARE eu nu laud loganu ca as avea in prezent conduc un renault 21 nu ca altii BMW in fine...
    0 0
  • bye..by ...Renault
    Loganul nu este o masina proasta, urata sau cum o considerati voi, ci este o masina care trebuia sa iasa acum 20 de ani ...ca poate pana acum faceau ceva din ea.
    80% din profitul pe care l-au inregistrat il au datorita firmelor si a institutiilor.
    0 0
  • sa lasam lumea sa faca CE VREA
    daca oamenii vor SH-uri ...sa isi ia SH-uri ! cumparati fratilor masini vechi ca nu se supara nimeni pe voi. Ce aveti voi cu cei care isi iau masini noi? ...in fond occidentalii au mare nevoie de noi romanii,bulgarii,moldovenii,etc...pentru ca nu ar mai avea unde sa arunce "gunoiul" ( masini,piese,anvelope,....toate S.H.) ...
    am un service "fantoma" in apropiere de casa unde repara masini accidentate in stare grava ...dar cand ies pe usa service-ului poti sa juri ca sunt noi(ML-uri,jaguar,opel,WV,BMW,C-uri,0000,masserati...doar masini ff. scumpe)...baga aia zeci de kilograme de chit in ele ...recunosc lucreaza ca niste profesionisti ...si care este rezultatul? ...masini masluite ("tarfe pierdute si jucate la zaruri") ... inca odata: LASATI OAMENII SA ISI CUMPERE SH-uri ...cum zicea cineva mai sus "e ruleta ruseasca"
    0 0
  • Iulian
    logan
    Eu nu stiu de ce lumea s-a oprit la Logan...La acelasi pret (cam 10000) iti iei un Suzuki Ignis cu motor de 1,3 benzina care se misca binisor, ai ABS, EBD, aer.....Dar probabil ca daca vecinu are Logan...Gigel..cum sa aleaga altceva......Mai cititi....mai informati-va.....nu exista numai masini germane.....Si vreau sa zic ...in Asia si Orient....Toyota ...si Honda bat la fundulet orice VW in calitate, fiabilitate si pret.....
    0 0
  • Logan
    Logan nu mai este marca romaneasca asa cum era Dacia 1310(la care aveam licenta cumparata)sau Dacia Nova!Cu o campanie publicitara in forta(inclusiv comisioane si alte chestii) au reusit sa faca din uzina de la Pitesti o ,,uzina care presteaza manopera ieftina,, pentru marcile lor(de frantzuzi era vorba).Cel cu Astra are dreptate!(cautati pe net pretul la piesele de schimb pt. aceasta masina si va lamuriti).
    0 0
  • logan
    ca bine zici!si in plus renault-ul,oare si loganel,este o marca cu piesele de schimb foarte scumpe
    0 0
  • costyn
    Fiare...
    Concurenta o sa fie mereu pe piata auto. Fiecare isi ia ce vrea, de consumat consuma toate (mai mult sau mai putin, sau... in functie de cum o calci pe "coada"), siguranta (daca ti-e sa mori mori si stand la masa...), performantele... cresc odata cu valoarea finala a facturii (in cazul masinilor noi), deci drum bun sa aveti si conduceti cu grija.
    0 0
  • DA CE ZICETI DE MOTORUL CU AER
    BAI DA VOI ATI AUZIT DE REVOLUTIONARUL MOTOR CU AER,CARE NU CONSUMA NIMIC DECIT AER,SAU FACUT PROBE CHIAR O MASINA DE FAMILIE SI FUNCTIONEAZA ,E UN SITE,O SA ARUNCAM TOATE MASINILE NOI SI VECHI LA GUNOI
    0 0
  • aliosa23
    replica loganistilor
    dragi loganisti: ati dat rabla si v-ati luat sifonier
    sau cum se spune prin tara: inca un golan si-a luat dacia logan, io am albea si face ceva pe 50% din parcul auto al romaniei. hihihi
    0 0
  • anti-prosti
    replica la replica
    daca ai ajuns sa te lauzi cu fiatul ... alta conserva si fiat altea asta
    0 0
  • tiriluc
    Logan- killerul de pe sosele
    Vad ca unii pupa undeva Logan-ul.Sa va spun ce a aptit o cunostiinta de-a mea. A intrat una in el, i-a iesit airbag-ul si i-a spart buza dar ce e interesant ca gazul din airbag-ul soferului i-a ars toata mina , acu ii va da in judecata .Doctorul i-a zis ca a avut noroc, ca daca ii dadea pe fata, raminea desfigurat pe viata .Asa ca pasionatilor de Logan, hai trai pe vatrai cu voi , sa vedeti ce scandal va iesi cind va aparea pe posturi, ca omu nu se lasa. Si ca sa stiti, i-a sunat pe cei de la Logan , au zis ca e o greseala a lor si o sa o remedieze. Deci bine e vorba, Loganul e masina de testat nervii si sanatatea romanilor .
    0 0
  • :)))) =)))
    bai ce imi place..va rog schimbati numele site-ului ;)) www.autologanmarket.ro

    dar e imposibil sa nu se discute asa de aprins pe tema logan in ifecare articol..hai poate exagerez, dar in majoritatea trebuie sa fie unu care zice ceva de rau..si altu care zice ceva de bine :))

    nu puteti sa inchideti ochii si sa nu va pese? ;;)

    pe mine ma doare in 14 de logan si de renault..nu imi plac :-??..si nu ma intereseaza..si nu o sa imi cumpar ;;)

    aa..in legatura cu masina aia ica si ieftina :). mie unu nu imi surade ideea. sunt asa de multe masini..si se fac din ce in ce mai multe :). oare cat vor mai tine resursele astea naturale?:))..sa vezi peste 20 de ani cum zac in gropile de fiare vechi milioane de masini pe combustie. si ce aer proaspat o sa fie ca mai bagam benzina ciuciu in ele :))..o sa ne ducem la serviciu cu smeul..pe culmile aerului :))

    cata naivitate si frica din partea producatorilor ;))
    0 0
  • pentru Iulian
    Daca tot faci comparatii, de ce nu compari Loganu si Ignisu' si la pretul asigurarii Casco, a spatiului, a consumabilelor, si a intretinerii in general... Pentru persoanele cu venituri mici si medii Loganul este o solutie foarte buna. Pentru fite scoateti bani din buzunar si inghetuiti-va intr-un Ignis, 107, C1...
    0 0
  • HOTZ!!
    Dumnezeule ce fatza de sarlatan are omul asta..numai om nu imi inspira infatisaera lui
    0 0
  • salut
    cine are bani nu sta sa se gandeasca la logan sau golf 4 isi ia ceva nou asa ca nu mai fiti rautaciosi ,ne intindem cat putem sau cat ne tine buzunarul,io oricum mizez pe o masina noua chiar si autohtona ,in fond si la urma urmei atat pot
    0 0
  • neamtu
    mda
    Loganul trebuia sa coste 5000 euro si costa 7000. Astia promit o rabla de 3000 euro in India si va costa 5000.Ca sa o vanda in Europa o vor imbunatati si va costa tot 7000. Intre timp incep sa se strice Loganurile si visele proprietarilor de logan cumparat cu credit pe 7 ani devin cosmaruri. Spre binele lor sper sa n-am dreptate.
    0 0
  • fara
    cel mai ieftin logan e 6400euro si un 107 sau c1 e peste 8500euro comparati loganul cu alte masini noi la pret si veti vedea de unde diferenta de calitate
    0 0
  • Second
    Daca ar fi sa-m iu iau o masina second e ca si cum m-as imbraca cu haine de la "second". Au si ele avantajele lor dar e dupa cum vrea fiecare...
    Si haideti sa fim seriosi : Un proprietar de un "Second" s-a plans vreodata ca nu merge decat "EXTRAORDINAR" (va este rusine sa recunoasteti ca a-ti mai luat si tepe cu ele)...eee mai sunt si exceptii...
    0 0
  • ALEXANDER THE GREAT
    logan
    Am dCi si e foarte bun. In aglomeratie scot 7% consum.Am facut 10.000 km in 6 luni,am colindat tara in lung si-n lat.Nu am avut probleme.Loganul este o masina suficient de fiabila pentru pretul ei.Am o masina noua si asta conteaza cel mai mult.
    0 0
  • AndreiRN
    Eficienta
    O masina second a fost deja testata de cineva si aprobata. Mai ales daca o cumperi de la proprietar si nu samsar. Am luat un MBZ direct de la primul proprietar, un grec milionar si era intretinuta perfect. Si asta la mai putin de jumatate din pretul unui Logan. La pretul de Logan nou imi iau un Lexus SH.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru