Şeful Volkswagen a confirmat interesul pentru Alfa Romeo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a confirmat oficial, prin vocea lui Ferdinand Piech, interesul pentru marca italiană Alfa Romeo, care se află în portofoliul Grupului Fiat. Este pentru prima dată când un oficial Volkswagen confirmă informaţiile care au apărut în presa internaţională încă de acum patru luni, acestea fiind infirmate până acum de oamenii din conducerea companiei germane.
Întrebat de jurnalişti în cadrul Salonului Auto de la Paris dacă interesul pentru marca italiană este real, Piech a răspuns evaziv, în stilul care l-a consacrat, dar nu a negat zvonurile: "Avem răbdare şi timp. Nu veţi auzi nimic despre asta în următorii doi ani", a spus oficialul german.
Prezent şi el la salonul din capitala Franţei, Sergio Marchionne - boss-ul Fiat Group - nu a întârziat să-i dea o replică pe măsură omologului său de la Volkswagen. "Lăsaţi-i să aştepte. Dacă cineva vine cu un miliard de euro... Nu, glumesc. Nu am niciun fel de intenţie să vând Alfa", a spus şeful italienilor.
Deşi dialogul dintre cele două personalităţi ale lumii auto contemporane a făcut deliciul jurnaliştilor de la Paris, în spatele afirmaţiei lui Piech stă o logică mult mai complexă.
Concret, sugerează Automotive News, Piech a anunţat practic că aşteapta ca Fiat să eşueze în tentativa sa de a readuce Alfa Romeo în prim-plan, urmând să salveze marca milaneză de la picaj prin cumpărarea acesteia.-
"Alfa Romeo este brandul cu cel mai mare potenţial de creştere din industria europeană. Dacă am lua Alfa, Seat ar fi pentru Alfa Romeo ceea ce Skoda este pentru Volkswagen" - Ferdinand Piech.
- "Dacă Piech va cumpăra Alfa Romeo, noi suntem pregătiţi" - Walter de Silva, şeful biroului de design Volkswagen Group.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. (29.10)
-
Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. (28.10)
-
Toyota dezvoltă în prezent un nou motor cu 4 cilindri pentru viitoare modele de performanță. Marca japoneză și-a propus ca noul motor să aibă peste 400 de cai putere atunci când va fi lansat pe piață. (28.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată













Cat despre cumpararea Alfa Romeo de catre VW, nu zic ca nu o fi asa, insa grupul VAG deja isi face concurenta singur avand modele foarte asemanatoare de la marcile sale in acelasi segment, modele de nisa care nu isi gasesc cumparatorii (gen Roomster, Audi A7, Seat Altea Freetrack, etc), in loc sa se axeze pe diferentierea mai buna a marcilor. Alfa Romeo n-ar face decat sa complice lucrurile in grup.