Skoda, in plina ascensiune
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa un an 2005 foarte bun, Skoda a continuat sa doboare recordurile de vanzari inregistrate anul trecut. Noua luni din acest an au fost suficiente Grupului Skoda pentru a depasi profitul din 2005, estimat la 356 milioane de euro. Profitul companiei la 30 sept 2006 a fost de 374 milioane de euro, cu 56% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Skoda si-a imbunatatit profiturile si prin eforturile sustinute de a reduce costul materialelor si printr-un numar de programe de optimizare a productiei. Comparativ cu anul trecut, livrarile catre clienti au crescut cu 11.1% (410.719 vehicule in perioada ianuarie-septembrie). Toate modelele companiei au contribuit la cresterea vanzarilor, incluzand aici si Skoda Roomster.
Cele mai mari vanzari pana in luna septembrie se inregistrasera in Marea Britanie, Germania, Romania, Ucraina Lituania si Rusia. Cheia acestor cresteri este modelul Octavia cu 206.617 unitati livrate, cu 18.1% mai mult decat anul trecut.
Piata cea mai solida a fost Europa de Vest unde in primele noua luni ale lui 2006 sau vandut 229.051 de autoturisme, cu 8.4% mai mult decat in 2005.
Si in Europa Centrala si de Est Skoda a livrat 152.829 de vehicule, cu 12,5% mai mult decat in 2005, cele mai dinamice cresteri inregistrandu-se in Rusia, Romania si Tarile Baltice.Cresteri s-au semnalat si in Asia dar si pe celelalte continente, livrarile in aceste zone, din ianuarie pana in septembrie, situandu-se la 28,839 de autoturisme cu 28,1% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.
Skoda impresioneaza si prin numarul mare de personal angajat, 27.242 in toata lumea, in crestere cu 908 angajati, datorita lansarii modelului Skoda Roomster.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni




Comentarii (0)