Spyker si-a amanetat numele pentru un imprumut
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In urma unui acord cu banca Friesland, olandezii au fost nevoiti sa-si imprumute drepturile asupra numelui companiei.
Producatorul de supercaruri si constructorul de Formula 1 Spyker si-a vandut numele pentru a obtine un imprumut bancar.
„A fost un acord cu banca Friesland, iar in el era stipulat cedarea drepturilor asupra numelui, lucru total normal”, a declarat un purtator de cuvant al companiei.
Totusi, acest lucru nu pare a fi normal, in conditiile in care esti nevoit sa-ti cedezi numele pentru a obtine un imprumut. Spyker a inregistrat profit, pentru prima oara in istoria companiei, in anul 2006. Se pare insa ca in acest an situatia financiara a companiei nu este deloc buna.
Mai mult, Victor Muller, presedintele si fondatorul Spyker, s-a retras din pozitia de CEO, interimatul fiind asigurat de Michel Mol, directorul diviziei de Formula 1.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date ale Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, România a înregistrat cea mai mare scădere a vânzărilor la nivelul Uniunii Europene în luna mai. Între timp, piața europeană a înregistrat o ușoară creștere. (25.06)
-
După primele 5 luni ale lui 2025, Dacia Sandero este cea mai vândută mașină în Europa. Totuși, față de anul trecut, vânzările modelului în această perioadă au scăzut. (24.06)
-
În luna mai, mărcile auto din China au înregistrat o cotă de piață record pe Bătrânul Continent. Totodată, vânzările au crescut cu 85%, comparativ cu aceeași lună din 2024. (24.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)