Supercar-urile la mare cautare in Orientul Mijlociu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Se pare ca tot mai multe supercar-uri ajung in desertul Orientului Mijlociu. Cresterea economica impresionanta a unor tari exportatoare de petrol a dus la imbogatirea peste noapte a unor oameni de afaceri arabi. Pana acum piata americana era cea care absorbea cel mai mare numar de automobile exotice, insa dealerii din Orientul Mijlociu se asteapta ca vanzarile lor sa se tripleze si piata estica sa o depaseasca pe cea vestica.
Brand-uri de renume ca Aston Martin, Lamborghini sau Porsche au inregistrat cresteri semnificative a cifrei de vanzari. In Emiratele Arabe Unite italienii de la Ferrari au reusit sa obtina o crestere a vanzarilor chiar cu 120%. Constructorii de nisa au inceput sa priveasca cu tot mai mult interes piata estica, Aston Martin intentionand acum sa-si deschida un showroom in Bahrain. In prezent 50% din actiunile brandului britanic sunt detinute de o companie de investitii din Orient. Chiar si germanii de la Ruf au dezvoltat de curand o uzina in Bahrain in care au investit 20 de milioane de euro.
Surprinzator, cei mai multi clienti ai supercar-urilor sunt femeile care, potrivit Emmei Hamilton, reprezentant Aston Martin in Orientul Mijlociu, reprezinta cel mai mare numar de clienti pe piete importante ca cea din Kuweit.
In prezent Kuweit este piata auto cu cea mai mare crestere pe segmentul supercar-urilor si cu cel mai mare numar de clienti femei.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni




Comentarii (3)