Suzuki rupe colaborarea cu GM
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Suzuki a anuntat oficial incheierea parteneriatului cu conglomeratul General Motors. Japonezii colaborau cu americanii pe segmentul vehiculelor ecologice, mai exact dezvoltau impreuna tehnologie hibrida si pile de combustibil. Joint-venture-ul realizat intre cele doua parti ar fi urmat sa dea nastere in viitor unei uzine de productie in Ontario, Canada.
Decizia de separare vine la scurt timp dupa ce Volkswagen a intrat in posesia unui capital de actiuni de 19.9% in cadrul Suzuki, urmand ca pe viitor acesta sa creasca pana in punctul in care nemtii devin majoritari.
Osamu Suzuki, presedintele constructorului japonez, a declarat pentru Reuters ca "in acest moment exista o alianta globala cu Volkswagen. Vorbim despre toate domeniile de activitate, de la hibride si dieseluri pana la vehicule electrice. Este normal sa continuam cercetarea si progresele alaturi de noii nostri parteneri", a concluzionat Suzuki.
via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Comentarii (3)