Taxa de inmatriculare scade, UE ne iarta

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 12.01.2007
Ministrul Mediului, Sulfina Barbu, a afirmat ca taxa de prima inmatriculare va scadea pentru a fi pe placul UE.

"Daca oficialii Comisiei Europene apreciaza ca taxa de prima inmatriculare este discriminatorie prin nivelul final prea ridicat, acest lucru va fi rezolvat". Afirmatia ii apartine Ministrului Mediului, Sulfina Barbu, care ieri s-a intalnit cu Ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, pentru a incerca sa tempereze samanta de scandal european care a rasarit in urma sesizarilor Comisiei Europene.

Conform primelor analize ale institutiei UE, taxa de prima inmatriculare este neeuropeana. "In cazul in care autoritatile romane vor pune la punct o schimbare a legislatiei, Uniunea Europeana nu va mai declansa procedura de sanctionare a Romaniei", afirma Linda Vatenaite, jurist in cadrul Directiei de Control pentru aplicarea legislatiei europene, citata de Cotidianul. Acelasi oficial considera ca aceasta taxa avantajeaza modelele vandute de Dacia si astfel atenteaza la statutul concurential egal prevazut de UE.

Nu se cunoaste inca procentul cu care va scadea taza care a pus pe jar Uniunea Europeana, insa vestea buna este ca aceasta poate fi modificata in regim de urgenta printr-o ordonanta aprobata de Guvern.

Cuantumul scaderii taxei va fi negociat chiar cu oficialii Comisiei Europene.

Comentarii (54)

  • Vivat !
    in sfarsit s-au trezit
    0 0
  • taxa inmatriculare
    nu inteleg care e treaba cu Dacia pt care se plateste aceeasi taxa ca oricare alta masina de import de aceeasi categorie ? cu ce era protejata ?
    0 0
  • In sfarsit
    asteptam ordonanta....
    0 0
  • Marcus Aurelius
    Ca sa fie OK trebuie sa nu existe...
    Romanul plateste prea mult pentru prea putin .
    Aceasta taxa nu trebuie sa existe .
    Pana in prezent nu se cunoste care ar trebui sa fie destinatia banilor colectati prin aceasta taxa.
    Se percep tot felul te taxe iar efectul lor nu se vede. Statul practica o masiva deturnare de fonduri .
    0 0
  • Raspuns...
    Taxa era pentru masinile importate din UE nu pentru cele autohtone...asta era treaba .. :)
    0 0
  • jackson
    Vrem si facilitati
    Daca am intrat in UE vrem si facilitati nu numai obligatii taxe si tot felul de tampenii pe care nu mai stiu babalacii din parlament cum sa mai faca sa ne stranga de tot cu "usa".
    0 0
  • Taxa pe prostie
    Intr-un stat unde sistemul este ineficient ,taxele sunt un mod simplu fara bataie de cap de a castiga bani.Cand o sa avem oameni destepti in guvern,o sa avem si strategii reale,si poate vom fi si noi linistiti.Pana atunci suntem tara prostilor cu guvernul taxelor!!!
    0 0
  • Taxa
    O sa se imbogateasca toti jmenarii cu RABLE din occident !!!
    0 0
  • era penibil sa platesti taxe la masini euro4 noi
    Era penibil sa platesti taxe la masini euro4 noi.
    De acord pt. masini noneuro cu motoare mari care te ineaca in mirosuri cand trec pe langa tine (unele nici nu ard benzina ci doar o imprastie in aer -pute dupa ele!!)
    0 1
  • Msini noneuro
    Ziceti voi de masinile noneuro, care imprastie benzina si si pute dupa ele. Dar de rablele ce trebuiau casate de o gramada de vreme nu zice nimic. Eu as prefera mai degraba sa vad pe strada o masina noneuro occidentala
    decat o puturoasa de dacie 1300, sau oltcit sau trabant, care iti iau aerul si te lasa intr-un fum gros.
    0 1
  • TheBrain
    pt Dan
    Taxa se plateste pt toate masinile la prima inmatriculare, inclusiv Dacia!
    0 0
  • dna Sulfina zisa si Barbu
    pacat ca in posturile de conducere au ramas aceleasi lepre comuniste , in loc sa invatam in al 12 lea ceas , noi ne cramponam de ideeile unor asa zisi demnitari care vor sa se imbogateasca rapid si fara dureri de cap , rusine ....rusine ...rusine
    0 0
  • dragos
    "pentru a fi pe placul UE"
    LOL. Alt motiv nu s-a gasit decat asta. I-a luat ceva timp d-lui ministru sa ajunga la concluzia asta. LOL. Oare nu au si ministrii astia un test de IQ eliminator inainte sa intre in functii ?! ca se simte lipsa unuia. Sau ce credeau bursucii de la guvern ?! ca sunt mai tari ca elefantii UE ???

    "Daca oficialii Comisiei Europene apreciaza ... acest lucru va fi rezolvat". Hai mai repede ca ne grabim !!!
    0 0
  • cristi
    CE-I CU ATATEA TAXE OAMENI BUNI??
    In loc sa ne permitem si noi sa ne luam o masina,care normal este o necesitate,sa avem cu ce merge si noi la serviciu,,,hop taxe de ne inchipuit!Nu toata lumea e milionara ca TARICEANU!Grija mare!
    0 0
  • taxa
    in sfarsit! pai si ce credeti ca scapam de ea? o sa o scada la jumatate si este exact la valoarea ca si cum plateam inainte vama, asa ca nu e rezolvata problema integral, de aceea au calculat taxele atat de mari de la inceput pt ca ei stiau ca trebuie sa o scada, si atunci ce si-au zis: o vom reduce la jumatate si e multumita toata lumea! numai ca redusa la jumatate inseamna o medie de 2000 euro pt o masina EURO 2 asa ca...comentati...
    0 0
  • Adrian
    E3/E4
    Taxa se plateste pentru toate msinile, dar intre Dacia si masinile de afara exista o mica diferenta. La dacia , din cate imi amintesc, motorizarile sunt E3 (cu exceptia 1.6 16V // si va rog sa ma corectati daca ma insel) si afara se vand masini E4 . Dacia era favorizata prin faptul ca taxa era in functie de anul de fabricatie, nu de normele Euro. Problema UE cu taxa asta a fost tocmai modul de calcul al acesteia, nu existenta ei.
    0 0
  • taxa
    Deocamdata nu scade, asa au anuntat azi, poate abia peste cateva saptamani...
    0 0
  • DESPRE TAXE
    O SA MAI PLATIM VREO TAXA?
    0 0
  • Emil Toader
    Taxa pentru prima inmatriculare
    Taxa pentru prima inmatriculare vine in sprijinul dealerilor de masini noi, atat a celor care vand modelele Dacia, cat si a importatorilor de asemenea masini, intre care se afla si Premierul Calin Popescu Tariceanu.
    Cred ca spusele d-nei Sulfina Barbu sunt ”praf in ochii” romanilor, nimic altceva.
    De ce afirm acest lucru? Pai doamna Barbu povesteste intr-una de Programul de innoire a parcului auto, deziderat foarte corect, ce-i drept. Insa doamna Barbu si-a pus oare intrebarea daca românii pot sa isi cumpere masini noi? Bineantelesca unii o pot face, dar majoritate nu. Si atunci, ramane solutia cumpararii de masini second - hand din Occident, masini mult mai bune decat o parte insemnata a parcului auto care ruleaza in prezent pe soselele din Romania.
    Sa ii lase insa Guvernul pe oameni sa isi cumpere masini din strainatate, masini care insa sa indeplineasca anumite conditii si atunci sa vezi innoire a parcului auto. Mai mult, pentru a face fata concurentei, dealerii ar fi obligati sa coboare si ei preturile la masini noi si, atunci sa vezi innoire a parcului auto.
    Pentru ca numai cineva cu ”capu-n traista” isi poate inchipui ca ar putea fi cineva care, avand posibilitatea de a-si cumpara masina noua, tine mortis sa isi ia una veche, la mana a doua.
    0 0
  • ...
    Is niste vite ordinare!
    0 0
  • Traiasca UNIUNEA EUROPEANA
    Daca uniunea asta o sa vina sa candideze la urmatoarele alegeri EU am sa o votez!!!
    0 0
  • hotie
    asta da hotie fratilor !
    0 0
  • Dragan Gabriel
    De ce nu asa?
    O varianta la care m-am gandit pt. taxa la prima inmatriculare a masinilor second-hand ar fi urmatoarea:
    -la prima inmatriculare cine da la REMAT o masina veche NON EURO si inmatriculeaza o masina cu Euro 2 sa plateasca 50% din taxa de inmatriculare,daca aduce Euro3 plateste 25% din taxa de inmatriculare si daca aduce o masina Euro 4 sa plateasca 10%!Daca nu duce o masina la REMAT NON EURO nu primeste nici o reducere!Poate asa ne scapam de rable si platim si taxe!Bani de la REMAT poate sa ia statul sau clientulCe spuneti ar fi o solutie?
    0 0
  • Hotii
    Guvernantii nostri mult iubiti s-au obisnuit sa fure pe fata, tupeul lor depasind orice limite; Tariceanu n-are nici un interes in taxa asta :), cum nu are nici un interes sa ia apararea lu'patriciu :(. Basescule scoate taxa si o sa mai cistigi 10 %.(voturi)
    0 0
  • Intrebare
    Masina noua
    dar pentru masinile noi cumparate din reprezentantele noastre( de exemplu o Skoda) se plateste taxa? Ca tot la prima inmatriculare este!
    0 0
  • driver
    taxa cu nr. ..............
    daca aveam oameni integri in fruntea tarii existau si alte metode de innoire a parcului auto; metode mult mai ortodoxe. de ex. celebrul RAR -aduci masina in tara dar daca nu e OK din punct de vedere tehnic pa....si s-a rezolvat problema. Dar nu o sa avem noi norocul asta. Banuiesc ca PUTEREA iti ia mintile(de fapt sunt aproape sigur).
    0 0
  • dexter
    romanul
    Romanul e tot roman si tot asa va ramane!!!
    La atatea taxe care se tot inventeaza as vrea sa stiu si eu care ar trebui sa fie salarul unui Roman
    Salarul unui muncitor nu unui "Senator","Parlamentar" sau cine stie ce barosan
    cand isi va putea permite muncitorul de rand care castiga un salar mizerabil sa isi cumpere o masina Euro 4?
    va spun eu .....
    sa facem un calcul.. 0 masina de 7.000E (ca sa nu mai vorbim de celelalte..."
    cat poate sa puna deoparte un muncitor ?
    ei bine cam nimic :) fiinca intervin taxele si impozitele
    => Niciodata domnilor "Senatori" si "Parlametari"
    Prima idee ar fi sa majorati si salariile ca sa puteti pune si taxe!!
    0 0
  • Sheriful
    Sa ne dea UE in judecata !
    Sa ne-o traga UE sa nu ne mai vedem, asha meritam ! ... cu de-alde Bashinescu presedinte...sa ne dea UE in judecata !
    0 0
  • Cosmin
    Taxa
    Oameni buni toata tevatura asta este ptr productia interna si anume cade logan .Asta se intimpla de fapt.Pai care mai este prost sa dea pe un lighean romanesc 10.000 euro cand la sfert de pret cumpara o masina din afara si care este de 100 ori mai calitativa poate si cu mai multe optiuni cu toate ca este sh?????Nu cred ca vor mai fii multi prosti.Asa ca scad vanzarile fabricii Dacia la care statul este actionar.eu unu nu am vazut masina cu numere de germania spre ex. opel vectra din 1992 sa scoata fum,sau opel calibra,sau ford mondeo din generatia anii90-95' ptr ca in celelalte tari ale uniunii nu mai sunt rable ...poate intr-o cantitate f f f mica comparativ cu noi si deci concluzie nu sunt rable cele aduse din afara sunt cele care sunt deja in tara! sa se treazsca dracu pocitii aia din parlament si guvern care sunt numai fosile taratoare pe cfare ii asteapta moartea acasa si sa lase omu' sa-si aleaga masina pe care o vreasi daca vrea intradevar sa opreasca aducerea din afara a "rablelor" sa le treaca dracu prin RAR la control(cum a spus cineva mai sus) si cu asta basta desi nu cred ca un roman ar cumpara o masina care scoate fum si care s-ar rupe in doua ptr simplu motiv ca i-ar fii frica sa mearga cu ea pe roti pana in romania!DAR NU ARE CUM CA NU SE MAI CUMPARA LIGHEANUL ALA NENOROCIT PE CARE TOATA LUMEA IL RIDICA IN SLAVI DESI NU ESTE CAZUL PTR CA AM SPUS SI MAI REPET NU ISI FACE BANII .(Poate la un 5.000 euro cum a fost ideea la inceput ar merge,dar nu dublu).
    Sper sa se rezolve cumva porcaria asta!

    Cu respect!!!
    1 0
  • dEXter
    Cat 10.000 Euro o Dacie
    domnule TARICEANU Sa te speli cu dacia pe cap ca eu imi cumpar masina straina de afara incepand cu 7.000 E si imi raman bani de benzina si de taxe ca doar nu stau in Romania.
    a uitasem...
    Ultimul care pleaca sa stinga lumina!
    Sa il vezi pe nea' Basescu ca are sa ramana singur ... si cine ii va mai plati lui taxele....
    hihihihi....
    0 0
  • Luciano
    vrajeala cu poluarea...
    Tariceanu este dealer Citroen (+ seful APIA) cu interese majore in vanzari auto noi. Taxa este o metoda de a opri importurile masinilor second hand indiferent de normele EURO - vrajeala cu mediul. Omul care nu poate sa-si cumpere masina noua o sa ia o vechitura (dacie, oltcit, wartburg, trabant - care probabil altfel ar fi ajuns la fiare vechi)si o s-o carpeasca pe aia non-euro...deci oricum v-a polua mai mult decat una adusa de afara la acelasi pret dar cu norma euro (cel putin euro 1)!
    0 0
  • cristi-spania
    o lume de neinteles-,,Romania´´
    cum pot crede unii ,,domni conducatori´´,ca intr-un stat European ,,X´´,cu experienta in Uniune de ani de zile,si unde industria constructoare de masini este super dezvoltata(nu fac referire la spania,desi sunt mult deasupra noastra),pot accepta inmatricularea de turisme ce contin euro1,2,3,fara sa perceapa sume exorbitante pentru inmatricularea acestora.....,este trist.au trecut peste natiunea aceasta,ani si experiente fel si fel dar nu ne place decat sa fim tarati in propria mizerie si aratati cu degetul peste tot.inca odata pacat ca dintr-o natiune atat de speciala,sus au ajuns serpii care acum se intorc si musca mana care i-a sustinut,dar de neuitat ca daca piatra de sus din varful piramidei crede ca sta bine si vesnic se inseala.Sa ia exemplu din trecut,au fost oameni si conducatori mult mai puternici si dupa un timp si o vreme au trebuit sa plateasca.Asa-i viata.Nimic nu ramane ascuns si neplatit.Trag pe saraci care sunt majoritatea,ca sa poata ei sa-si duca interesele mai departe.la subiect-Taxa in speta este inutila spre integrarea noastra si acomodarea celor din uniune cu noi.de aici , numarul de plecari de tineri si oameni in putere,,,afara´´ la munca sau spre cautarea unei lumi mai cinstite si lipsita cat mai mult de interese personale.Ar mai fi multe de spus dar doresc sa ma opresc aici.
    Un salut pt cei ce iubesc dreptatea.
    0 0
  • costache eduard
    remat
    are cineva idee cand se deschide si daca se mai deshide programul rabla in anul 2007?astept raspunsuri la eddu_andru_c@yahoo.com.va rog mult
    0 0
  • cristi
    pt GIGI
    poate in acest fel o sa avem si noi aceleasi drepturi ca toti din uniune. nu s-a bagat de alte tari aceasta taxa, deci nu trebuie sa fie romanul mai cu motz.
    _______________________________________________
    O sa se imbogateasca toti jmenarii cu RABLE din occident !!!
    0 0
  • victoras
    TAXE
    ROMANIA TARA TAXELOR,CREDETI CAO MASINA NON EURO INMATRICULATA IN RO.ESTE MAI BUNA CA UNA CU CEL PUTIN EURO2 DE AFARA?
    UNDE ESTE LIBERA CIRCULATIE DIN UE?
    IN LOC SA SE OFERE FACILITATI PENTRU MASINI CU NORME DE POLUARE MAI MARI EURO 2,3,4,NOI PUNEM TAXE.
    IN LOC SA EVALUAM CONCRET O RABLA DAM ACEEASI BANI(3000RON)CICA PENTRU INOIREA PARCULUI AUTO.
    ROVINETA O PLATIM IN FUNCTIE DE NORMA DE POLUARE.MAI VREM SI ALTE TAXE SA PLATIM SI NOI PRETUL INTEGRARII PENTRU TRAIUL BUN AL ALTORA.
    0 0
  • taxe
    1.Taxa de prima inmatriculare este taxa de mediu,dar se duce la Ministerul de Finante !!
    2.Taxa de drum(ROVINIETA)este taxa de folosire a drumurilor nationale,dar se calculeaza in functie de poluare !!(nonEuro,Euro 1,Euro 2,dar pentru Euro3 sau4 nu exista)
    3.Taxa de drum se regaseste si in pretul carburantilor si este destul de mare !!!
    PROPUNERI:
    1.Taxa de folosire a drumurilor sa ramina numai in pretul carburantilor
    2.Taxa de prima inmatriculare sau taxa de mediu sa se transforme efectiv in TAXA DE MEDIU,si sa fie platita de toate vehiculele inmatriculate in Rominia in functie de norma de poluare(Euro4 taxa sa fie 0.00 indiferent de vechime)si sa fie retinuta o data cu impozitul anual pe mijloacele de transport.Atunci o sa se inoiasca parcul auto,pentru ca nu o sa plateasca nimeni de exemplu 1.000 sau 1.500 lei Ron anual pentru o masina NonEuro de 10 sau 15 ani, decit sa cumpere o msina cu Euro 2.3.sau 4 la mina a doua.In felul acesta s-ar colecta bani de la toti posesorii de autovehicole(particulare sau de stat) nu va mai fi nici o discriminare intre producatori,importatori si optiunea personala,si parcul auto va fi mai putin poluant!!Taxa sa se duca la MEDIU!!!
    0 0
  • Tari & Tziri
    Cum credeti ca s-ar mai vinde masinile noi, daca mergem si luam masini de afara? Taxa e inventata din 2 motive:
    1)Prietenia si interesele personale ale oamenilor de afaceri din Romania
    2)Doar asa te pot face sa-ti iei masina noua de la noi, iar daca nu ai banii pt ea, nu-i nimic, exista credittul, de-asta exista banci, NU?
    Astea sunt principalele motive si urmari, parerea mea!
    0 0
  • foc
    arzaiar focul cu taxele lor
    0 0
  • Loghin Sandor
    Taxa prima inmatriculare
    Statul Roman nu avantajeaza comercializarea de autovehicole autohtone(Dacia),ci avantajeaza piata de vehicole noi in detrimentul autovehicolelor la mana a doua, ceea ce este foarte bine, nu prin faptul ca vor creste preturile la masinile la mana a doua, ci pentru simplul fapt ca nu ne umplem tara cu mizeriile poluante ale occidentalilor(vezi Polonia).Sau nu v-ati saturat de hainele second-hand?
    0 0
  • ionascu
    mai loghin sandor
    draga loghin, tie ti se pare ca o masina sh euro 3 adusa de afara, indiferent de capacitatea motorului polueaza mai mult sau arata mai rau decat daciile obosite de atatea decenii??? se pare ca tu ai inghitit galusca vanduta de tariceanu, trezeste-te!!!
    0 1
  • iulian
    suntem penibili
    as fi de acord sa se plateasca taxa la masinile non euro sau cel mult euro1.Dar avind in vedere ce rable circula pe drumurile noastre nu cred ca e cazul sa mai spunem ca se vor aduce toate rablele din europa la noi.Oare nu se vede ce nivel de trai avem noi romanii?? Sau daca rahatzii ashtia de guvernanti mananca banii populatziei si au un nivel de trai atat de ridicat cred ca shi noi ne permiotem masini nooi shi luxoase.. tot interese dar red ca suntem prea proshiti sa ne dam seama. Poate au dreptate eu stiu?????
    0 0
  • hotaran alin
    rovinieta
    De cand A.N.D. din punctele de frontiera nu mai au obligatia sa faca roviniete?Chiar daca clientul cere rovinieta ei sunt trimisi in statiile PETROM din apropiere sa isi ea rovinieta.Vreau o explicatie pe tema asta.
    0 0
  • dumitriu radu
    taxa de prima inmatriculare
    nu se mai satura de furat acesti dictatori comunisti stalinisti jefuitori de tara ce dracu ma obliga pe mine sa eau rapanul asta de logan sau celalalte masini ai carui directori sau presedinti al unor companii sant in parlamentul romaniei siii nu le mai ese lor combinatiile in frunte cu hotul de tariceanu sii oameni lui m-am saturat de dictatura din tara asta de cacat nu le mai ajunge cat fura vor mai mult mai mult hapsani dracului nenorociti da uite ca no se le mai mearga la hotii astea ca-i pun la punct europeni mi-e scarba tare de to de tot ce-n seamna guvernul romaniei se rascolesc saracii oameni in morminte la ceau murit ei in 1989 pentru ce nu a facut nimic asa zisii conducatori gata ma-m hotarat definitiv i-mi eau familia sii plec din panarama asta de tara mi-e scarba scarba rau de tot hai pa
    0 1
  • Nu Plecaaa
    Hai nu pleca! Pierdem un om de o adevarata valoare!
    0 0
  • TS: Germania
    imbunatatire
    Nu cred ca ar trbui sa sufocam marea majoritate a populatiei cu asemenea taxa.In privinta poluarii, se poate face o adaptare destul de simpla,care ar reduce gardul de poluare.Din non euro se poate ajunge la eoro 3 cu un sistem aplicat la motor si care este acceptat de statul german.Exemplu: o masina cu euro 1 plateste 15 euro pe 100 de cc.impozit.aplicandu-i acel sistem de reducere a noxelor euro 2 sau si mai putin euro 3 plateste 7,5 euro pe 100 cc,adica jumatate si asa mai departe cu euro3.asta in Germania.Cu alte cuvinte este multumit si clientul si statul si cel de la service care face modificarea respectiva.Nu este nimic complicat in aceasta modificare,doar trebuie multa seriozitate in tot ce se face. Un gand bun pentru toti romanii.
    0 0
  • Stefan
    taxa lui mos craciun
    Din fericire am avut prilejul sa lucrez 6 ani cu contract in Suedia, o tara despre care se spune ca oamenii sunt reci si clima la fel lucru ce m-a ingrijorat la iceputul anului 2000.Ajungand acolo am constatat ca in regiunea Skane unde eu trebuia sa ajung clima este mult mai pritenoasa si oamenii mult mai calzi decat sunt romanii insa ce vreau sa subliniez este faptul ca la un moment dat a trebuit sa-mi cumpar masina si de unde sa o iau de pe internet din germania, am mers la berlin si am cumparat un Audi de prin 97 un A6 un model mai vechi, am constatat ca taxa ptr inmatriculare in suedia este de numai 3500 de koroane cea ce inseamna cam aproximativ 370 euro si asta nu conta daca masina are un an doi sau o suta, important era sa fie apta din punct de vedere tehnik si de restul nu-i interesa.Aici in romania totul este luat in bataie de joc, avem niste profitori in parlament si ma refer la toti care lucreaza acolo in frunte cu acest misel Basescu ptr ca fratilor toate scandalurile politice nu se duc decat in interes financiar si nu in interesul cetateanului, uitati-va cu atentie la toate jurnalele de pe toate canalele romanesti ca totul aici se rezuma la cum sa faca acesti oligarhi bani.In anul 2000 mai precis prin ianuarie regerele gustav al XVI al suediei a fost depistat in trafic cu o alcolemie de 1,3 la mie, legea suedeza spune asa: daca ai o alecolemie pana la 0, 8 la mie permisul ti se suspenda pe 3 ani, peste o,8 la mie permisul iti este suspendat pe viata, ce credeti ca a patit majestatea sa rege al suediei? nimic?? NU...i-a fost luat permisul pe viata si 3 luni l-a dat ca element negativ pe cel mai mare canal national de televiziune Sverige1 si faceau misto de el, uite majestatea sa regele si-a angajat sofer sa mearga la expozitii , etc ptr ca acolo regela nu are 100 de mii de bodyguarzi ca la noi in romania , lucrurile sunt clare,nefiind sfere de influenta politico-finaciare.Aici totul se refera la cum sa faca ei bani, biletele, telefoane,scandaluri etc.Si in incheiere parafrazandu-l pe Mircea Badea : "traim in romania si si cei care ne conduc ne mananca toti banii".....mai au sa puna contoare la femeii si sa ne puna taxa si pe sex:))
    1 0
  • RUSINE
    Romania este deja un cimitir de masini.Poluarea o fac cele aflate deja in tara.
    Totul este o abureala pentru a proteja CUTIILE DE CARTON =DACIA si interesele unora.Daca vreti cu adevarat protectia mediului atunci verificati modul in care au trecut verificarea tehnica mii de masini si cea mai buna MODALITATE DE-A STOPA INTRAREA IN TARA A MASINILOR UZATE , INMATRICULATI DOAR AUTOTURISMELOR CU EURO 1,2,3,4..... In atentia domnului Tericeanu ORICE AUTOTURISM EURO 1,2,3 ( chiar si una noneuro)FABRICAT EUROPA DE VEST ESTE SUPERIOR DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE FATA DE O DACIE .
    Am impresia ca suntem luati de prosti si este trist ca v-om ramane asa
    0 1
  • fan_2201
    Sa i puna taxa lu' maica-sa la p...a!!!
    Arza-iar focu' de nehalitzii naibii si pe rapandula aia de Sulfina !
    0 1
  • ordonanta de urgenta nr.110/21
    au dat o O.G. dar.... e valabila??? se aplica ???
    prin ordonanta de urgenta nr.110/21.12.2006 publicata in Monitorul Oficial din 27.12.2006 si care intra in vigoare la 01.01.2007 este modificata nivelul taxei (calculul acesteia), adica :
    Norma de poluare a autovehiculului euro/1 cmc
    Euro 4 0 euro/1 cmc
    Euro 3 0 euro/1 cmc
    Euro 2 0,2 euro/1 cmc
    Euro 1 0,9 euro/1 cmc
    Non-euro 1,2 euro/1 cmc


    Acum .... nimeni nu stie ce sa incaseze cat sa incasese .... daca se aplica O.G. 110/21.12.2006 .... sau suntem noi cu capu in nori.... daca stie cineva daca se aplica asta dati un post. sau un mail la xwvth@yahoo.com .Bye!!!
    0 0
  • da sau nu?
    Normal a trebui taxa sa nu existe ca parca facem parte din UE nu?
    0 0
  • florinvez
    pacaleala
    la opelul meu au iesit noxele euro2 vertificat in 2 locatii diferite dar mi-au dat non euro pentru ca au spus ca asa a fost construit motorul asta,deci nu mi se pare corect pai atunci masina polueaza cu motorul oprit nu?Pentru ca daca o pornesc nu mai polueaza sau polueaza ptr euro2
    DECI E O MARE PACALEALA.TAXA DUPA PAREREA MEA LA PRIMA INMATRICULARE SA FIE LA FEL PTR TOATE MASINILE INDIFERENT DE GRADUL DE POLUARE PENTRU CA EI ORICUM NU TIN CONT DE NOXELE ELIMINATE DE MOTOR.
    0 0
  • taxa
    Pentru cine a infintat taxa asta as vrea sa ii propun o taxa din partea mea.Te-as impusca si nu teas ingropa atata timp pana nu platesti taxa sa mori.Ti se pare k Jigodie numai de furat sunteti Traiesc in afara rom de aproape 10 ani si nu am mai auzit asa ceva numai la tara hotilor rusine Cred ca ar fi bine conducatori tari schimbati cu ceva din occident sa va puteti ridica ROMANI.
    0 0
  • victor
    va spun eu ce ne trebuie o alta revolutie
    1 0
  • inmatriculari
    Am cumparat o masina sii nu stiu trebuie sa vina sii cine mi-a vandut-o cu mine pentru inmatriculare?Am inteles ca pe la impozit ii mai greu.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru