Tintele Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota a facut publice intentiile financiare pentru anii care urmeaza. Cifrele actuale au fost depasite prin dezvoltarea pe care producatorul nipon o are in ultimul timp.
Toyota Motor Europe (TME) a anuntat ca urmareste sa depaseasca cifra de 1,2 milioane de unitati vandute pentru anul 2008. Prin acest lucru se va atinge tinta de vanzari pentru 2010, cu doi ani inainte de termenul prevazut.
TME preconizeaza ca, atat cresterea stabila pe piata vest europeana, cat si dezvoltarea accelerata in Europa de Est si Rusia, ii va permite sa isi depaseasca vanzarile estimate. Odata cu deschiderea in 2007 a fabricii de la St. Petersburg – unde va fi produs modelul Camry – cresterea vanzarilor Toyota va fi sustinuta de o retea de 9 fabrici, cu o capacitate de productie de peste 850.000 de unitati.
Presedintele si CEO-ul TME, Dl. Tadashi Arashima a declarat: “Toyota urmareste sa aiba o dezvoltare accentuata in Europa. Acest lucru va fi obtinut daca ne asumam responsabilitatile de bun cetatean corporativ al Europei, oferind clientilor nostri cele mai noi tehnologii de protectie a mediului si de siguranta, precum si produse si servicii la un inalt standard de calitate.”
Anuntul privind stabilirea tintei vanzarilor In Europa, vine dupa ce TMC - Toyota Motor Corporation - a stabilit tinta globala de vanzari la 9,8 milioane de unitati in 2008. Pentru 2006 tinta vanzarilor globale TMC este de 8,85 milioane de unitati.
TME preconizeaza ca, atat cresterea stabila pe piata vest europeana, cat si dezvoltarea accelerata in Europa de Est si Rusia, ii va permite sa isi depaseasca vanzarile estimate. Odata cu deschiderea in 2007 a fabricii de la St. Petersburg – unde va fi produs modelul Camry – cresterea vanzarilor Toyota va fi sustinuta de o retea de 9 fabrici, cu o capacitate de productie de peste 850.000 de unitati.
Presedintele si CEO-ul TME, Dl. Tadashi Arashima a declarat: “Toyota urmareste sa aiba o dezvoltare accentuata in Europa. Acest lucru va fi obtinut daca ne asumam responsabilitatile de bun cetatean corporativ al Europei, oferind clientilor nostri cele mai noi tehnologii de protectie a mediului si de siguranta, precum si produse si servicii la un inalt standard de calitate.”
Anuntul privind stabilirea tintei vanzarilor In Europa, vine dupa ce TMC - Toyota Motor Corporation - a stabilit tinta globala de vanzari la 9,8 milioane de unitati in 2008. Pentru 2006 tinta vanzarilor globale TMC este de 8,85 milioane de unitati.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)