TiriacAuto, +65% in 2006
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
TiriacAuto face fata cu succes provocarii previziunilor pesimiste legate de evolutia pietei auto in 2006. Astfel, dupa sase luni, grupul care reprezinta in Romania unsprezece marci (Mercedes, smart, Dodge, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda si Hyundai) a reusit sa vanda 12.207 unitati, in conditiile in care in aceeasi perioada a anului trecut cifrele au arata doar 7.386 de masini vandute.
Cresterea de 65% este explicata de oficialii TiriacAuto prin faptul ca unele dintre marcile pe care grupul le aduce pe piata romaneasca nu si-au atins inca maturitatea. Ba mai mult, cresterea ar putea continua, in conditiile in care potentialul acestor marci este mai ridicat decat cel al pietei in general.
In comunicat se arata si faptul ca la aceasta crestere a contribuit si strategia de vanzare si marketing orientata spre nevoile clientului.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noua generație Mercedes-Benz CLA în versiune termică este acum disponibilă în România. Prin urmare, producătorul din Stuttgart a comunicat prețurile pentru modelul german. (10.11)
-
Potrivit datelor furnizate de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), uzinele de automobile din România au produs 54.756 de vehicule în luna octombrie. Cu 6.65% mai puține decât în aceeași lună din 2024. (10.11)
-
Noua generație Mazda CX-5 este acum disponibilă și în România. Pe piața noastră, noul model are un preț de pornire de 32.690 euro. (06.11)








Comentarii (0)