Toyota este pe val
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Profitul operational al Toyota, cel mai mare si mai profitabil producator de automobile la nivel mondial, a crescut cu 32% in perioada aprilie-iunie, ca urmare a vanzarilor ridicate din Europa si America de Nord. Succesul de pe celelalte piete a compensat cererea redusa de pe piata japoneza.
Grupul a mentinut neschimbate previziunile referitoare la rezultatele financiare anuale. In perioada mentionata, mai exact primul trimestru al anului fiscal al grupului, Toyota a obtinut un profit operational de 5.67 miliarde dolari, peste estimarile analistilor, de 5.17 miliarde de dolari. Profitul net a urcat cu 32%, la 4.12 miliarde de dolari.
Grupul Toyota, evaluat la 215 miliarde de dolari, de peste zece ori capitalizarea de piata a General Motors, a mentinut previziunile privind un profit operational de 2,25 mii de miliarde de yeni ºi un profit net de 13.85 miliarde de dolari, pentru anul fiscal care se va incheia in martie 2008. Analistii anticipeaza un profit operational anual de 20.56 de miliarde de dolari.
Toyota ar putea obtine profituri record pentru al saptelea an consecutiv, ca urmare a extinderii rapide a operatiunilor pe piete cu ritm de dezvoltare rapid, precum China si Rusia.
Compania isi majoreaza cota si pe piete mature cum sunt America de Nord si Europa, cu modele eficiente din punct de vedere al consumului de carburanti, ca automobilul hibrid Prius.In urma vanzarilor ridicate, grupul Toyota, care include si producatorul de masini mici Daihatsu Motor si compania de camioane Hino Motors, a devenit, in 2006, cel mai mare producator de automobile la nivel mondial, devansand General Motors, care a detinut pozitia de lider timp de 75 de ani.
Compania concurenta Honda a raportat la randul sau o crestere semnificativa a profiturilor trimestriale, alimentata de imbunatatirea vanzarilor, si a majorat previziunile privind rezultatele anuale. Nissan Motor, al treilea mare producator auto din Japonia, a inregistrat insa o scadere peste estimari a profiturilor, pe fondul reducerii vanzarilor de vehicule mari pe piata americana, determinata de pretul mare al carburantilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni




Comentarii (0)