Toyota reduce costurile noii generatii Prius
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi cu ceva timp in urma va anuntam ca Toyota va amana lansarea productiei noii generatii a modelului hibrid Prius, oficialii japonezi au dezmintit zvonurile. Masatami Takimoto, vice-presedinte executiv la Toyota, a declarat ca noua Prius va folosi acceasi baterie si nu va apela la una litiu-ion, asemeni celorlalti constructori.
Kazuo Okamoto, un alt executiv Toyota, a declarat ca noua generatie a hibridului Prius va fi diferit total de predecesorul sau imprumutand o noua linie de design subliniata de grila frontala. Okamoto a recunoscut ca dieselul oferea o autonomie mai buna decat hibridul in conditii de autostrada dar a declarat ca multumita noilor tehnologii hibridul va fi superior atat in oras cat si in afara acestuia.
Oficialul Toyota a afirmat si ca va reduce la jumatate costurile de productie a trenului de rulare, acest lucru permitand japonezilor sa extinda motorizarea hibrida la toate modelele din gama.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
I love it !!!