Toyota va creste, dar intr-un ritm mai lent
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vanzarile realizate de Toyota Motor pe piata americana vor continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat cel raportat pana in prezent de grupul nipon. Jim Lentz, directorul de vanzari al diviziei din America de Nord, a declarat, citat de Mediafax: "Nu cred ca avansul exprimat cu doua cifre, consemnat in ultimii ani, va continua, pentru ca acum detinem o parte importanta a pietei americane".
Tot Lentz a afirmat, in aceasta saptamana, ca Toyota va obtine anul acesta o crestere de 5-6% a vanzarilor din SUA. "Anul viitor va exista, cu siguranta, o crestere, dar trebuie sa reevaluam piata in trimestrul al patrulea, pentru a estima avansul" a mai precizat Lentz.
Toyota Motor realizeaza vanzari mondiale apropiate volumului comercializat de General Motors (GM), urmand sa depaseasca grupul american in 2007 si devenind astfel cel mai mare producator auto mondial, dupa parerea celor mai multi analisti.
Anul trecut, Toyota a comercializat 2,5 milioane de vehicule in SUA si controla peste 17% din piata, in luna iulie.
In prezent grupul japonez este prezent pe toate segmentele pietei auto americane cu o linie completã de autoturisme, camionete si vehicule de teren, inclusiv divizia de lux Lexus si o linie de produse experimentale, sub marca Scion, orientate catre consumatorii tineri.In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a Toyota pe piata americana, Lentz a afirmat ca grupul este interesat de segmentul premium al automobilelor mici, categorie evitata de producatorii americani. In opinia lui Lentz cel mai bun exemplu este compania germana BMW care a lansat cu succes pe piata americana un autoturism de lux de dimensiuni reduse.
"Mini arata ca un automobil mic nu trebuie sa fie, in mod obligatoriu si ieftin. Cred ca este timpul pentru masini de lux, de acest tip", a adaugat Lentz. Brand-ul Mini Cooper este prezent cu patru modele pe piata americana, comercializate la un pret cuprins intre 18.700 si 26.000 de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Comentarii (0)