Toyota va creste, dar intr-un ritm mai lent
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile realizate de Toyota Motor pe piata americana vor continua sa creasca, dar intr-un ritm mai lent decat cel raportat pana in prezent de grupul nipon. Jim Lentz, directorul de vanzari al diviziei din America de Nord, a declarat, citat de Mediafax: "Nu cred ca avansul exprimat cu doua cifre, consemnat in ultimii ani, va continua, pentru ca acum detinem o parte importanta a pietei americane".
Tot Lentz a afirmat, in aceasta saptamana, ca Toyota va obtine anul acesta o crestere de 5-6% a vanzarilor din SUA. "Anul viitor va exista, cu siguranta, o crestere, dar trebuie sa reevaluam piata in trimestrul al patrulea, pentru a estima avansul" a mai precizat Lentz.
Toyota Motor realizeaza vanzari mondiale apropiate volumului comercializat de General Motors (GM), urmand sa depaseasca grupul american in 2007 si devenind astfel cel mai mare producator auto mondial, dupa parerea celor mai multi analisti.
Anul trecut, Toyota a comercializat 2,5 milioane de vehicule in SUA si controla peste 17% din piata, in luna iulie.
In prezent grupul japonez este prezent pe toate segmentele pietei auto americane cu o linie completã de autoturisme, camionete si vehicule de teren, inclusiv divizia de lux Lexus si o linie de produse experimentale, sub marca Scion, orientate catre consumatorii tineri.In ceea ce priveste strategia de dezvoltare a Toyota pe piata americana, Lentz a afirmat ca grupul este interesat de segmentul premium al automobilelor mici, categorie evitata de producatorii americani. In opinia lui Lentz cel mai bun exemplu este compania germana BMW care a lansat cu succes pe piata americana un autoturism de lux de dimensiuni reduse.
"Mini arata ca un automobil mic nu trebuie sa fie, in mod obligatoriu si ieftin. Cred ca este timpul pentru masini de lux, de acest tip", a adaugat Lentz. Brand-ul Mini Cooper este prezent cu patru modele pe piata americana, comercializate la un pret cuprins intre 18.700 si 26.000 de dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
-
BMW a anunțat oficial că a atins borna de un milion de mașini electrice vândute de la momentul lansării modelului i3, primul model electric de serie al mărcii. Totodată, grupul bavarez a anunțat o creștere a vânzărilor la nivel mondial în primul trimestru. (10.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Comentarii (0)