Ultima GTR ramane prima
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Testul 0-160-0 (km/h) este cel mai interesant barometru de masurare a vitezei masinilor. Un astfel de test a fost facut pentru a stabili pozitiile pe grila de start a valorilor.
Supercar-urile sunt masinile vitezelor inalte si motivele cele mai plauzibile pentru fantezii in cazul iubitorilor de automobilism. Fiecare supercar are farmecul ei, parerile sunt impartite, gusturile nu se discuta cand vine vorba de un mod de ale clasifica.
Totusi, una dintre principalele metode de a le introduce intr-un clasament este redata de viteza de top. Nu mai trebuie precizat ca viteza reprezinta caracteristica de baza a supercarurilor, in plus viteza mare poate fi catalogata drept cel mai frumos pacat pentru majotitatea fanilor auto. Pe langa viteza de top alte metode de diferentiere sunt reprezentate de acceleratia pana la 100 sau 200 km/h. Principalul test de performante este proba 0-160-0(km/h).
A fost realizat un top ten al celor mai rapide masini privind acest test. Cel mai nou clasament este prezentat mai jos.
Pe locul zece a fost clasata Lamborghini Gallardo cu al sau motor V10 de 5.0 litri si 520 CP.Gallardo ajunge la 100 km/h in 4 secunde, per total inregistrand 13,65 secunde. Locul noua este ocupat de Porsche 911 Turbo cu o putere de 480 cai si un timp de 12,5 secunde. Caterham CSR260 ocupa locul urmator in top cu un rezultat de 11,95 secunde. Pe sapte se afla Pagani Zonda cu 11,8 secunde. VIne apoi un alt Porsche in top ten, este vorba de Carrera GT cu 11,6 secunde pe sase. La mijlocul clasamentului se afla McLaren F1 LM cu 11,5 secunde. Locul patru este ocupat de Ferrari Enzo care coboara cu o zecime sub 11 secunde.
Ultima treapta a podiumului a fost ocupata de Ariel Atom cu 10,88 secunde. Locul doi este ocupat de Bugatti Veyron care a coborat cronometru la incredibilul 9,9 secunde. Marele castigator este construit de o mica companie britanica, ajunge la 100 km/h in 2,6 secunde si in 5,3 secunde la 160 km/h, nu are ABS, la testul final a facut 9,4 secunde si se numeste Ultima GTR.
Totusi, una dintre principalele metode de a le introduce intr-un clasament este redata de viteza de top. Nu mai trebuie precizat ca viteza reprezinta caracteristica de baza a supercarurilor, in plus viteza mare poate fi catalogata drept cel mai frumos pacat pentru majotitatea fanilor auto. Pe langa viteza de top alte metode de diferentiere sunt reprezentate de acceleratia pana la 100 sau 200 km/h. Principalul test de performante este proba 0-160-0(km/h).
A fost realizat un top ten al celor mai rapide masini privind acest test. Cel mai nou clasament este prezentat mai jos.
Pe locul zece a fost clasata Lamborghini Gallardo cu al sau motor V10 de 5.0 litri si 520 CP.Gallardo ajunge la 100 km/h in 4 secunde, per total inregistrand 13,65 secunde. Locul noua este ocupat de Porsche 911 Turbo cu o putere de 480 cai si un timp de 12,5 secunde. Caterham CSR260 ocupa locul urmator in top cu un rezultat de 11,95 secunde. Pe sapte se afla Pagani Zonda cu 11,8 secunde. VIne apoi un alt Porsche in top ten, este vorba de Carrera GT cu 11,6 secunde pe sase. La mijlocul clasamentului se afla McLaren F1 LM cu 11,5 secunde. Locul patru este ocupat de Ferrari Enzo care coboara cu o zecime sub 11 secunde.
Ultima treapta a podiumului a fost ocupata de Ariel Atom cu 10,88 secunde. Locul doi este ocupat de Bugatti Veyron care a coborat cronometru la incredibilul 9,9 secunde. Marele castigator este construit de o mica companie britanica, ajunge la 100 km/h in 2,6 secunde si in 5,3 secunde la 160 km/h, nu are ABS, la testul final a facut 9,4 secunde si se numeste Ultima GTR.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Audi va lansa primele modele cu software Rivian în 2028
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)