Ultima GTR spulbera recordul circuitului Top Gear
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Supercar-ul britanic Ultima GTR a reusit sa bata in mod neoficial recordul pe tur al celebrei piste de incercari Top Gear. Masina - echipata cu motor V8 de 5.7 litri si 720 de cai - a reusit sa parcurga intreg traseul circuitului cu timpul de un minut, 9 secunde si 9 zecimi, cu 7.2 secunde mai repede decat Gumpert Apollo Speed, urmatorul model omologat pentru sosea din clasamentul tururilor. Mai mult, Ultima GTR a terminat cu un timp mai bun decat cel al Ferrari-ului FXX pilotat de Michael Schumacher in primul episod al seriei anterioare Top Gear, chiar daca modelul italian este destinat exclusiv rularii pe circuit.
Testul a fost organizat chiar de catre compania Ultima, inginerii acesteia demonstrand ca o masina nu trebuie sa coste o avere pentru a putea sa faca le faca fata supercar-urilor clasice ale lumii. Un exemplar Ultima GTR are un pret de lista de doar 78.000 de lire sterline (85.000 de euro), cu mult mai putin decat FXX, de exemplu, care poate fi cumparat cu nu mai putin de doua milioane de euro.
"Suntem absolut incantati de acest record. L-am vazut pe Michael Schumacher pilotand extrem de rapid un FXX inspirat din cursele de Formula 1, insa nu m-am indoit in niciun moment de faptul ca Ultima GTR poate sa se ridice la acelasi nivel", a spus Richard Marlow, directorul companiei Ultima, dupa stabilirea performantei. Acesta nu s-a abtinut de la a lovi in final sub centura modelul Ferrari: "Spre deosebire de FXX, care nu e omologat pentru sosea, am putut sa mergem acasa in masina dupa test".
Conform datelor publicate de producator, Ultima GTR accelereaza de la 0 la 60 de mile pe ora (0-97 km/h) in 2.6 secunde, viteza maxima a modelului britanic fiind de 370 km/h.
via | AutoTrader
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză







Performante fenomenale la un pret foarte ok... ramane de vazut cat de fiabila va fi.
La ce motor poseda... si la greutatea de sub 1 tona care o are ( probabil ) nu prea are cum sa mire pe nimeni ca performantele sunt excelente .
Stie cnv daca tot M.S. a fost la volan ?
http://www.youtube.com/watch?v=vOt-zUuWFOM