Veyron detronat!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ziua de astazi, pentru a cuceri un titlu nobil in lumea foarte restransa a constrcutorilor de supercar-uri ai un obiectiv foarte clar: trebuie sa depasesti cei 1001 CP cu care se lauda Bugatti Veyron.
Este exact ceea ce a reusit micul constructor american SSC, cu ultimul sau model: Ultimate Aero. Daca anul trecut era inca in faza de dezvoltare, SSC (Shelby Super Cars) Ultimate Aero este acum gata de lupta, venind cu informatii oficiale care indraznesc sa ii clatine suprematia lui Veyron. Razboiul supersportivelor a inceput!
1046 de cai putere! Iata prima lovitura data de SSC casei din Molsheim. Iar daca aceasta nu ste destul pentru a umili Veyron-ul, urmeaza o alta cifra importanta: 439 km/h viteza maxima. Aici, modelul Bugatti si cei 407 km/h ai sai pare sa intre in panica, desi aceste date nu sunt inca masurate pe pista ci doar in laboratoarele SSC. Sa continuam: 1112 Nm cuplu maxim. Veyron revine, avand in vedere ca cei 1250 Nm ai sai fac fata cu brio situatiei si ii permit sa atinga mai repede viteza de croaziera.
Insa argumentul principal in favoarea lui Ultimate Aero sunt cele 1120 de kilograme anuntate de constructor. Aici, Vayron, cu cele aproape doua tone ale sale (1950 kg, mai exact) nu face decat sa asiste la o demonstratie de forta: un raport de aproape un CP la un kg, in stilul masinilor de curse.
In privinta tarifului lui Ultimate Aero, ultima suma anuntata este 540.000 de euro, adica exact jumatate din pretul unui Veyron. Motivul: cu un design cam incoerent si impins de un simplu V8, Ultimate Aero nu poate emite pretentii de acest gen.
Daca toata aceasta lista v-a speriat, aflati ca SSC a pregatit si o versiune mai cuminte a acestui model, care se numeste simplu "Aero" si care ajunge la 787 de cai.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Ford ar putea construi, în viitorul apropiat, un viitor model în Spania. Acesta va fi un SUV nou, cu motor hibrid, care ar urma să fie produs la uzina de la Valencia. (29.03)
-
Conform unui oficial al mărcii, Porsche va continua să producă motorul V8 și după 2030. Propulsorul va fi adaptat noilor norme de poluare Euro 7, însă ar putea fi produs în numere mai mici din cauza electrificării gamei de modele. (29.03)
-
Toyota a publicat prima imagine oficială cu viitoarea generație a modelului de teren 4Runner. Noul model va fi prima actualizare majoră după 15 ani, iar acesta urmează să fie prezentat în următoarele săptămâni. (29.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
Comentarii (0)