Volvo tinteste sus
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Consiliul de administratie a companiei Volvo a decis ca este timpul ca grupul sa-si stabileasca alte tinte financiare, in urma rezultatelor inregistrate in ultimii zece ani.
La intalnirea anuala a directorilor grupului Volvo s-au stabilit noi tinte financiare pentru companie. Decizia a avut la baza noua situatie in care se afla Volvo, profitabilitatea ridicata, incasari in crestere si stabilizarea zonei de risc.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)