Volvo tinteste sus
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Consiliul de administratie a companiei Volvo a decis ca este timpul ca grupul sa-si stabileasca alte tinte financiare, in urma rezultatelor inregistrate in ultimii zece ani.
La intalnirea anuala a directorilor grupului Volvo s-au stabilit noi tinte financiare pentru companie. Decizia a avut la baza noua situatie in care se afla Volvo, profitabilitatea ridicata, incasari in crestere si stabilizarea zonei de risc.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna martie, potrivit unui nou clasament realizat de Dataforce. Este a 3-a lună consecutivă când modelul mărcii românești este în fruntea preferințelor europenilor. (30.04)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu 2.8% în Europa, în luna martie. În primul trimestru, piața auto europeană a avut o scădere minimă. (24.04)
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)