Volvo tinteste sus
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Consiliul de administratie a companiei Volvo a decis ca este timpul ca grupul sa-si stabileasca alte tinte financiare, in urma rezultatelor inregistrate in ultimii zece ani.
La intalnirea anuala a directorilor grupului Volvo s-au stabilit noi tinte financiare pentru companie. Decizia a avut la baza noua situatie in care se afla Volvo, profitabilitatea ridicata, incasari in crestere si stabilizarea zonei de risc.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)