Volvo tinteste sus
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Consiliul de administratie a companiei Volvo a decis ca este timpul ca grupul sa-si stabileasca alte tinte financiare, in urma rezultatelor inregistrate in ultimii zece ani.
La intalnirea anuala a directorilor grupului Volvo s-au stabilit noi tinte financiare pentru companie. Decizia a avut la baza noua situatie in care se afla Volvo, profitabilitatea ridicata, incasari in crestere si stabilizarea zonei de risc.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Consiliul de Administratie are o viziune pozitiva asupra oportunitatilor de a creste profitul returnat actionarilor. Tintele financiare precedente au fost stabilite in 1995, cand compania Volvo era intr-o alta situatie fata de acum.
Marginea operationala precedenta a fost stabilita la o cota de 5-7 la suta, iar acum a fost ridicata peste 7 la suta si cuprinde toate operatiunile grupului exceptandat divizia de servicii financiare, ceea care contribuie cu inca 1 la suta.
Consiliul de administratie a decis sa mentina tinta de crestere anuala la mai mult de 10 la suta. Eforturile de reducere a costurilor operationale si ridicare a profiturilor a dus la crearea unor resurse care permit investitii in procesul de productie si expansiunea geografica a grupului. Aceasta realitate a dus la posibilitatea diversificarii pietei de desfacere pentru produse companiei si la reducerea zonei de risc.
Preocuparea pentru sectorul after-market in politica de administrare a dus la imbunatirea cifrelor de afaceri pentru Volvo.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)