Vrei sex? Ia-ti BMW!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Revista “Men’s Car” a publicat rezultatele unui sondaj prin care publicatia germana a incercat sa afle raspunsul la una dintre intrebarile existentiale ale cumparatorilor de masini: care este marca auto care dezvolta cel mai mult libidoul? Iar esantionul de 2253 de conducatori si conducatoare auto care au completat un chestionar in care au marturisit frecventa partidelor de sex dintr-o saptamana reprezinta dovada faptului ca sondajul a fost cat se poate de serios.
Din acest joc – dupa parerea lor foarte serios din punct de vedere social – tragem concluzia ca motorul unui BMW inspira cel mai mult in materie de sex (2.2 partide pe saptamana), marca germana fiind urmata de Audi (2.1 partide pe saptamana). Iubitorii marcilor Volkswagen (1.9) si Ford (1.7) se ocupa mai des de viata intima decat Mercedes (1.6), care se afla in coada listei. Clasamentul este incheiat en fanfare de Porsche, mitul barbatilor potenti inclinandu-se la o penibila cifra de 1.4 partide de sex pe saptamana.
Sa speram doar ca producatorul din Zuffenhausen prefera intensitatea in locul cantitatii.Studiul s-a centrat, de asemenea, pe nationalitatea marcilor. Astfel, italienii sunt si aici campioni ai lumii, castigand in finala – se putea altfel? – in fata Frantei (2.0 la 1.9 partide de sex pe saptamana). Onoarea francezilor este spalata insa de faptul ca femeile ii prefera pe cei de la volanul unei masini fabricate in Hexagon. Ultimele clasate in aceasta categorie sunt modelele japoneze (1.8), cele suedeze (1.6) si cele coreene (1.5).
Avand in vedere faptul ca tendinta de scadere este direct proportionala cu marimea tarii, ne permitem sa apreciem faptul ca intrarea modelelor chinezesti pe pietele internationale va avea efectul unui boom sexual. In plus, rezultatele slabe ale modelelor engleze si americane in acest top reprezinta inca o explicatie a faptului ca cele doua popoare sunt o mana forte in peisajul mondial.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Comentarii (0)