Vremuri grele pentru Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul japonez Nissan a anuntat primul mare declin al profitului sau din ultimii sapte ani. Nissan a inceput sa piarda teren in fata rivalilor Toyota si Honda din cauza costului mare al materialelor, a vanzarilor slabe si a gamei imbatranite. Potrivit statisticilor financiare Nissan, profiturile nete ale grupului au scazut cu 54% in primul trimestru al acestui an.
Acestea sunt primele rezultate negative inregistrate de Carlos Ghosn de la instalarea sa in functia de CEO in 2001. Ghosn care a recunoscut ca vor fi 12 luni grele pentru Nissan pana cand acesta va reusi sa-si atinga targetul de productie. "V-am mai spus ca va fi un an plin de provocari pentru Nissan. Din nefericire acele previziuni s-au dovedit a fi adevarate", a mai declarat Ghosn.
CEO-ul francez este creditat pentru salvarea de la faliment a grupului japonez. In acest moment insa Nissan are nevoie de inca o mutare inteligenta pentru a-si revitaliza gama de produse si pentru a se orienta spre modelele hibrid.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Comentarii (0)