VW a curatat TDI-ul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen a dezvoltat cel mai curat motor TDI al tuturor timpurilor. Primele teste demonstreaza potentialul tehnologiei germane in materie, al carei prim efect este reducerea vizibila a cantitatii de oxid de azot eliminat in urma arderilor.
In teste a fost utilizat un model Jetta pe care a fost montat un motor Common Rail de 2.0 litri care dispune de convertor catalitic al oxidului de azot. Noul motor a reusit sa indeplineasca standardul de emisie californian "Tier 2/Bin 5", considerat cel mai stringent de acest tip utilizat in intreaga lume.
Tema centrala a noului concept de propulsor este reducerea oxizilor de azot. Inginerii de la Wolfsburg au reusit acest lucru prin dezvoltarea interna a motorului si printr-un tratament post-operare a gazelor ramase in urma arderii. Noua tehnologie VW se numeste oficial Nox si este testata in aceste luni pe toate modelele aflate sub Passat ca marime. Principalele diferente impuse de pachetul de conversie catalitica sunt faptul ca oxizii de azot sunt absorbiti in mare parte iar filtrul de particule se curata automat regulat fara ca soferul sa simta acest lucru.
Primele motoare care dispun de noua tehnologie vor fi produse in serie in cursul acestui an si vor intra in vanzare la debutul anului viitor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo va introduce un font nou pentru ecranele mașinilor sale. Noul font, numit Volvo Centum, afișează un text mai mare și promite un nivel de siguranță îmbunătățit. (23.12)
-
BMW a pregătit câteva aplicații noi pentru modelele de performanță BMW M. Posesorii acestor modele vor primi 3 aplicații noi pentru vizualizarea unor noi date dinamice, pentru curse de drag racing și chiar un canal de entertainment. (18.12)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit noul său proiect de sustenabilitate Tomorrow XX. Prin acest program, marca germană se angajează să producă mașini mai prietenoase cu mediul și care folosesc o proporție mai mare de materiale ecologice și reciclate. (15.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză




Comentarii (0)