VW vinde 900.000 de masini in 2007. Doar in China!

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 17.10.2007
Dupa ce au reusit sa vanda aproape 700.000 de masini in China in primele noua luni, VW Group creste prognozele.

Daca aveati nevoie de inca un argument legat de faptul ca piata chineza devine din ce in ce mai mult un Eldorado pentru marii jucatori din industria auto, acesta vine astazi. Dupa trei sferturi de an cu rezultate absolut senzationale in vanzari in China (684.786 de masini vandute in primele noua luni), VW Group anunta ca la sfarsitul anului vor conta pe 900.000 de unitati puse la bataie exclusiv pe piata chinezeasca.

Progresul fata de anul precedent este evident (30.2%), ceea ce face ca cei doi colaboratori VW de pe piata asiatica, SAIC si FAW, sa nu aiba decat de castigat din acest joint-venture. Defalcat, marca VW a vandut in China 594.270 de masini (+27.9% fata de 2006), Audi 76.168 de unitati (+25.9, Audi reusind performanta sa vanda mai mult in China decat in SUA, de exemplu) iar Skoda 14.094 de unitati (o crestere incredibila: anul trecut, marca ceha reusise sa vanda doar 518 unitati). Normal, aceste cifre au fost atinse cu ajutorul fabricilor VW Group din China: doar circa 6% din cele aproape 700.000 de masini de pana acum au fost importate, restul fiind produse in uzinele interne.

Mai mult decat atat, Volkswagen va fi partenerul principal al Jocurilor Olimpice de vara din 2008, care se vor desfasura la Pekin, ceea ce inseamna ca VW va creste in continuare intr-un ritm ametitor in China.

Comentarii (1)

  • AndreiRN
    Munca = bani
    Chinezi muncesc din greu producand lucruri dorite de intreg globul si asta inseamna capital de cheltuiala in mana lor. Au fost si suficient de isteti sa produca masini straine cu muncitori chinezi si acuma dupa cativa ani buni au o forta calificata pt a iesi si ei pe piata cu propriul produs. Ce este interesant este ca VW produce si vinde in china dar tot in pierdere financiara iese. Clientele chinezeasca nu are maturitate de piata si cumpara mai orice atrage ochiul si le ridica statutul social (parca ar fi romani) si astfel reclama marci joaca un rol extrem de important. Audi sa cam facut de kkt in SUA cu cateva generati de masini nefiabile.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru