Revenirea la Rabbit
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Una dintre marile surprize ale Salonului de la New York este reprezentata de VW Golf V. Nu pare nimic special la prima vedere, insa daca vorbim de modul in care Volkswagen a ales sa isi prezinte modelul, calculele se schimba. Intr-un moment de inspiratie (o mostra de marketing si comunicare eficiente), germanii au revenit la denumirea sub care Golf a fost cunoscut in State intre 1975 si 1984. VW Golf devine astfel, peste ocean, Golf Rabbit, schimbarea determinand aparitia, dupa 20 de ani, a celebrului logo care reprezinta un iepure in plin fuleu.
Acest mod de a “americaniza” modelul produs la Wolfsburg este de fapt un apel la nostalgici, care isi aduc aminte cu placere de succesul pe care Golf Rabbit l-a avut in Statele Unite in anii ’70-’80 (1.3 milioane de exemplare vandute in 10 ani).
“Rabbit a fost intotdeauna un nume ales exclusiv pentru pietele din Statele Unite si Canada. In timp ce restul lumii a avut de-a face cu Golf, americanii au condus iconicul Rabbit", afirma directorul de brand al celor de la Volkswagen, Kerri Martin.
“Clientii Volkswagen vor sa simta relatia care se formeaza intrei ei si masina. Nume ca Beetle, Fox si Rabbit sunt suportul acestei afirmatii”, adauga Martin.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Ediția din 2025 a Raliului Maramureșului se va desfășura în intervalul 23-24 mai. Anul acesta, piloții vor traversa trei regiuni istorice ale Maramureșului, iar organizatorii mai pregătesc o premieră. (30.04)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)