Revenirea la Rabbit
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Una dintre marile surprize ale Salonului de la New York este reprezentata de VW Golf V. Nu pare nimic special la prima vedere, insa daca vorbim de modul in care Volkswagen a ales sa isi prezinte modelul, calculele se schimba. Intr-un moment de inspiratie (o mostra de marketing si comunicare eficiente), germanii au revenit la denumirea sub care Golf a fost cunoscut in State intre 1975 si 1984. VW Golf devine astfel, peste ocean, Golf Rabbit, schimbarea determinand aparitia, dupa 20 de ani, a celebrului logo care reprezinta un iepure in plin fuleu.
Acest mod de a “americaniza” modelul produs la Wolfsburg este de fapt un apel la nostalgici, care isi aduc aminte cu placere de succesul pe care Golf Rabbit l-a avut in Statele Unite in anii ’70-’80 (1.3 milioane de exemplare vandute in 10 ani).
“Rabbit a fost intotdeauna un nume ales exclusiv pentru pietele din Statele Unite si Canada. In timp ce restul lumii a avut de-a face cu Golf, americanii au condus iconicul Rabbit", afirma directorul de brand al celor de la Volkswagen, Kerri Martin.
“Clientii Volkswagen vor sa simta relatia care se formeaza intrei ei si masina. Nume ca Beetle, Fox si Rabbit sunt suportul acestei afirmatii”, adauga Martin.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Sebastien Loeb a câștigat Raliul Marocului 2025 și a adus o nouă victorie pentru Dacia Sandriders în Campionatul Mondial de Rally-Raid. Din păcate, Nasser Al-Attiyah a pierdut lupta pentru titlul mondial din cauza unei penalizări de timp survenită în urma unei erori de navigație. (18.10)
-
Max Verstappen a avut cel mai bun timp în calificările pentru cursa de sprint din Statele Unite. Lângă el în prima linie va fi Lando Norris. (18.10)
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
Comentarii (0)