GM interzice Opel in Japonia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sefii General Motors au hotarat sa nu mai exporte marca Opel in Japonia, pentru a sprijini astfel dezvoltarea marcilor care pot reprezenta mai bine aceasta piata, cum sunt Daewoo/Chevrolet.
Cel putin aceasta este decizia oficiala. Asta pentru ca cele 1800 de exemplare Opel vandute in 2005 pe teritoriul Japoniei si costurile transportului acestora pe arhipelagul nipon sunt departe de a fi profitabile. Toate acestea vin dupa ce, in anii trecuti, Opel isi planuia cate 30.000 de exemplare vandute pe an in Japonia. Insa achizitionarea coreenilor de la Daewoo a schimbat datele problemei.
In incercarea de a-si pozitiona cat mai bine noile modele Daewoo/Chevrolet pe pietele lumii, cei de la GM au marginalizat oarecum marca germana. Marcile pe care cei General Motors vor sa le transforme in “branduri planetare” sunt, pe langa Daewoo (redenumit Chevrolet), Cadillac si Saab, marci cu ajutorul carora compania americana vrea sa inceapa o ofensiva puternica pe pietele globului.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Toyota a anunțat o serie de noutăți pentru modelul electric bZ4X. Noul model actualizat primește baterii mai mari, motoare electrice mai puternice, autonomie mărită și noutăți în habitaclu. (05.12)
-
Kia a prezentat oficial noul concept Vision Meta Turismo. Acest concept a fost creat pentru a marca 80 de ani de la înființarea companiei. (05.12)
-
Lexus a prezentat oficial noul concept LFA. Acesta este un concept care anunță o viitoare generație electrică pentru celebrul nume. (05.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Hyundai semnează un acord nou cu Michelin pentru dezvoltarea de anvelope noi

-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
Mahindra BE6 Formula E Edition: ediția specială care sărbătorește 10 ani în Formula E




Comentarii (0)