Veyron mania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bugatti a hotarat ca cele 300 de exemplare Veyron destinate productiei de serie trebuie sa ajunga mai repede in garajele pasionatilor care deja si-au comandat celebrul model franco-italian. Astfel, norma de 50 de exemplare produse pe an va fi suplimentata, la fabrica de casa din Molsheim (Franta) urmand a se fabrica 70 de unitati pe an.
Motivul invocat de constructor este simplu: in momentul de fata, livrarea comenzilor preluate de Bugatti a ajuns sa dureze 15 luni. In plus, se afirma ca pariul numit Veyron a fost castigat, iar vanzarile primului model de serie care a sarit peste 1000 de cai putere nu fac decat sa confirme acest lucru.
Este adevarat, nu putem verifica daca acele sute de comenzi exista deja sau aceasta este o strategie a echipei de marketing care incearca sa vanda un model care costa in jur de un milion de euro. Oricum ar fi insa, este clar ca orice informatie legata de Veyron care provine din interior este primita cu foarte mult interes de opinia publica. Din pacate insa, nu toti dispun de un milion de euro, in conditiile in care un Ferrari F430 sau un Lambo Gallardo atrag oricum privirile, desi costa mult mai putin.
Acesta este principalul obstacol intalnit de Veyron, insa daca celebrul model va reusi sa treaca fara probleme de el va fi clar ca aventura aproape megalomana a lui Dr. Piech va intra (cu peste 400 km/h!) in cartile de istorie auto.Pe de alta parte, standurile Bugatti de la marile saloane europene vor gazdui in curand o noua aparitie interesanta, un model sportiv de 300 CP care va costa 100.000 de euro. Se pare ca noul model va fi denumit Bugatti Wimille, in onoarea lui Jean-Pierre Wimille, pilotul de uzina al constructorului franco-italian care in anii ’30 a reusit sa isi adjudece titluri importante in competitiile de motorsport ale vremii.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Bentley anunță o noua ediție specială pentru SUV-ul Bentayga. Numele său este Beytaga Apex Edition și va fi replicată în doar 20 de exemplare la nivel global. (29.04)
-
Suedezii de la Polestar au testat, împreună cu producătorul de baterii StoreDot, un acumulator care se încarcă de la 10 la 80% în doar 10 minute. Bateria a fost montată pe un Polestar 5. (29.04)
-
Formula E a dezvăluit oficial noul monopost Gen3 Evo, cu care echipele din seria electrică vor concura începând din sezonul 2025. Noul monopost aduce tracțiune integrală și un timp de accelerație chiar mai mic și decât un monopost de Formula 1. (29.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (0)