Aston Martin cere prea mulţi bani pentru dezvoltarea viitorului Maybach
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Deşi au semnat un acord de colaborare în 2010, discuţiile dintre Daimler şi Aston Martin au ajuns într-un punct mort. Nu este exclusă nici ruperea acordului pe care englezii şi germanii s-au chinuit atât de mult să îl ducă la bun sfârşit. Se pare că pretenţiile economice excesive ale celor de la Aston Martin au dus la stoparea discuţiilor.
Primele informaţii indică faptul că englezii au cerut o sumă mult prea mare pentru crearea viitoarei generaţii Maybach. Costul impus de cei de la Aston s-a dovedit a fi prea ridicat, în condiţiile în care Daimler promisese şi un pachet atractiv al actualului ML (tehnologie, motoare, platformă) pentru dezvoltarea viitorului SUV Lagonda.
Ce doi parteneri au refuzat să facă declaraţii oficiale privind disensiunile iscate, însă nici nu au infirmat zvonurile. Dacă parteneriatul dintre Aston Martin şi Daimler chiar va fi încheiat, principalul brand afectat este Maybach. Dezvoltarea unui nou model ar fi prea costisitoare pentru Daimler şi destinul brandului de lux ar fi oprit brusc.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
Volkswagen va lansa 6 modele electrice noi în 2026

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare













Din 1945 Maybach nu a mai miscat nimic pana in 2002-2003. Asa se va intampla si acum.