C4 Picasso: lumina si spatiu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Citroen a publicat, odata cu lansarea primelor fotografii oficiale, informatii in premiera legate de noul C4 Picasso.
Noul model este un monovolum cu sapte locuri care se pozitioneaza pe piata intre Xsarra Picasso si C8. C4 Picasso este lung de 4590 mm, lat de 1830 mm si inalt de 1660 mm. Scaunele sunt dispuse in configuratie 2+3+2, randul din mijloc beneficiind de trei locuri identice ca marime. Asa cum este de asteptat, cele doua locuri posterioare nu ofera acelasi indice de confort si de accesibilitate, la fel cum volumul de incarcare nu este foarte amplu cand cele doua scaune sunt functionale. Daca ultimul rand se rabateaza, volumul portbagajului ajunge la 576 de litri. Habitaclul functional se prelungeste si pe al doilea rand de scaune, si ele rabatabile, care in conditiile scoaterii complete din uz maresc volumul de incarcare la 1951 de litri.
Este notabila suprafata vitrata imensa, de 6.4 mp, repartizata pe 13 unitati, incluzand aici parbrizul panoramic. Citroen se lauda cu un unghi de vedere verticala pentru sofer de 70 de grade, dublu fata de ceea ce ofera monovolumele concurente.
Pentru ca vorbim de un model Citroen, este inutil sa spunem ca nu trebuie sa ne asteptam la o plansa de bord traditionala. Astfel, instrumentarul este in totalitate digital, cu nuante personalizabile, iar coroana centrala amovibila a volanului este singurul loc unde se gasesc butoane clasice. Centrul plansei de bord ramane asadar foarte curat, lipsind pana si frana de mana sau levierul cutiei de viteze, ascuns pe bord.
Singurele comenzi prezente in aceasta parte a interiorului sunt cea de activare/decuplare a ESP-ului, cea de inchidere centralizata a usilor si cea de avarie. Radioul este ascuns in bord iar comenzile climei sunt dispuse la extremitatile plansei, pentru a putea fi activate usor de pasagerii de pe scaunele posterioare. A ramas astfel spatiu suficient pentru o minicombina frigorifica care poate gazdui o sticla de 1.5 litri si doua de 0.5 litri. Modelul dispune de un sistem de climatizare cu patru zone. Optional, sistemul poate primi guri de aer si pentru locurile de pe ultimul rand.
Printre motorizarile disponibile se numara un 2.0 pe benzina de 143 de cai si doua motoare diesel (1.6 HDi 110 CP si 2.0 HDi 138 CP), acompaniate de un sistem de transmisie automat cu sase rapoarte. Optional, modelul poate dispune de o cutie de viteze automata cu convertor hidraulic al cuplului.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul britanic de automobile anunță o serie de noutăți pentru modelul Discovery Sport. Pe listă regăsim două niveluri de echipare noi, adică Metropolitan și Landmark. (16.06)
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)