Logan a fost tunat in Brazilia

De Robert Gherghe
Publicat Marti, 14.08.2007
Automarket va prezinta, in premiera nationala, informatii legate de Logan Tuning.

Chiar daca ne place sau nu Logan, trebuie sa-i recunoastem succesul in vanzari. Chiar daca modelul nu cunoaste elemente originale, trebuie sa recunoastem trendul pe care l-a adus pe piata mondiala, cel al masinii low-cost. Pietele emergente sunt cele in care masina low-cost are mare cautare, iar una dintre aceste piete este cea din Brazilia. Piata sud-americana reprezinta unul dintre locurile in care modelul este produs si vandut.

Logan tunat vine din Brazilia si este realizat in parteneriat cu casa TM Concept. Logan Tuning, asa cum a fost denumit, prezinta o serie de modificari substantiale atat la exterior cat si la nivel mecanic, fata de versiunea de serie.

De la prima vedere se observa o bogata paleta de culori, predominata de amestecul galben-albastru, cu insertii de linii albe la nivelul capotei si a acoperisului. Prezenta negrului, pe capota si in partea din sparte, poate fi explicata prin dorinta de a aduce mai multa agresivitate. In partea frontala ies in evidenta prizele de aer de dimensiuni foarte mari care cuprind spatiul dintre cele doua faruri de ceata.

De asemenea, grila frontala contribuie la tinuta agresiva, in mijlocul ei fiind evidentiata sigla Renault.

Spoilerul spate, vopsit in negru, inglobeaza doua tevi de esapament cromate. In partea din spate, versiunea tunata vine cu un eleron inalt compus din doua lame trasversale metalice. Si in partea de spate este consemnata prezenta marcii franceze, eleronul avand inscriptionat semnatura Renault gravata in litere albe pe un fond negru.

Tevile de esapament reprezinta zona de evacuare a propulsorului de 1.6 litri 16 V Hi-Flex. Ca majoritatea exemplarelor Logan produse si vandute in Brazilia, modelul tunat functioneaza pe bioetanol. Demersul acestui proiect a fost sa se demostreze ca tuningul si masina ecologica pot face casa buna impreuna.

Interiorul a fost radical modificat, dar nu neaparat in sensul bun al cuvantului. Spatiul disponibil al Loganului nu a permis o buna ergonomie in conditiile introducerii scaunelor sport Recaro. Momo, producator de componente auto, a asigurat dotarea cu un nou schimbator de viteze si o noua frana de mana.

Functiile multimedia poarta marca Siemens VDO. Sistemul de sonorizare a fost puternic imbunatit prin adaugarea a patru difuzoare cu o capacitate individuala de 250 W.

Tuningul aduce un nou sistem de franare, profesional, cu discuri de frana ventilate si etriere de culoare galbena. Jantele incalta si integreaza noul Logan prin dimensiunile lor de 19 inch.

Nu putem spune ca pachetul adus de TM Concept se poate lauda cu o realizare exceptionala, dar putem consemna putina diversitate si putina nebunie adusa in carcasa Logan. Va invitam la galeria foto cu Logan Tuning!

Comentarii (114)

  • cool
    :)
    1 0
  • ovidiu
    mmmmmmm
    este pentru prima data cand chiar vreau un logan(ca asta din poze)
    1 0
  • frumos...dupa ELIA e cel mai reusit
    0 0
  • hmmmm
    robert, nimic despre puterea masinii in cauza?
    By the way: jenant rozul ala in interior. Superb contrastul la exterior
    0 0
  • hoinar
    fain
    Superb exteriorul...superb.
    0 0
  • sa nu uitam!!!
    Sa nu uitam ca Loganul este o masina low-cost nicidecum o masina sport. In consecinta nu au cum sa tuneze un Logan, ci doar sa-l cosmetizeze... Sa nu uitam ca Loganul e o masina f. inalta, cu un centru de greutate extrem de ridicat. Sa ne amintim rasturnarea Loganului nemtilor - mai mult sau mai putin veridic, si in special ceva ce nu-mi poate uita retina si anume testele facute de romani (protv, antena, etc.).
    Bai fratilor Loganul la 60 km/h NU e capabil sa evite un obstacol. La 60 km/h e cu o roata spate in aer ridicata 10-15 cm de la sol. La 60 km/h are in curbe un comportament puternic subvirator.
    Ca o concluzie personala: sansa ca dupa un tuning din asta sa va cante in scurt timp popa, creste exponential. Loganul nu e facut pentru tuning si viteza! Trebuie sa recunosc insa ca pozele sunt misto.
    1 2
  • mai tAno
    Fratele meu roman... ai condus vre odata un LOGAN?
    Cine ti a zis tie " La 60 km/h e cu o roata spate in aer ridicata 10-15 cm de la sol" ??? Conduc logan de un an si juma' si am bagat ceva bani in ea in "tuning" (cva componente customize..) si iti garantez eu ca nici la modelul cel mai simplu nu se ridica nici o roata.. Nu e o masina de viteza dar e o masina f practica .. care se comporta chiar FOARTE bine daca "ii dai ce vrea ea"...Asa ca tAno... (parca vb cu cainele meu,tot asa ii zice) condu un LOGAN si vezi daca intr adevar ai dreptate...Poti sa zici saru`mana ca pe soselele noastre mai circula o MASINA "romaneasca" in comparatie cu carutele cu care ne am obisnuit pana acum...AMIN
    1 0
  • lologagannn
    tot aia e
    pot pune orice pe el...e praf. din toate punctele de vedere.
    0 2
  • MARLBORO
    CINEI PROPIETARU UN ROMAN?
    CINEI PROPIETARU UN ROMAN? :)))
    0 0
  • pentru YON
    Ba ioane , eu am condus un logan si iti propun sa incerci sa intri in curba de 70 grade cu 80 km /h , ai foarte mari sanse sa ne raspunzi de pe lumea ailalta ( mai sti poate acolo or fi loganuri cu laptop si net din serie ), lasa glumele aia nu e masina sa faci sport cu ea poate sa iti cari crosele daca joci golf.
    1 2
  • emilio
    da voi ce masini conduceti, mah?
    Ba aia care blamati Loganu, ce masini conduceti? Ferrari, Porsche, BMW M3?
    .............. cred ca nici permis n-aveti! N-aveti kilometri inainte, citi am eu inapoi cu Loganu, papagalilor.
    4 0
  • woaaa!.....Dacia Golan!
    1 0
  • pentru yon si emilio
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,ai spuneti ca prind si viteza, sunt sigur ca inainte de a va lua logan ati avut bmw-uri, ba deloc sigur ati avut dacie sau e prima masina, ca doar atat poti sa spui ca e mai bun decat o berlina sau deloc. Imi place cand vad prin oras cate unul care se da smeu cu dulapul, hal de masina!
    0 0
  • Gogu Steriade
    Despre minunata realizare Romano-Franceza!!!
    Daca tot a-ti TUNAT-o in Brazilia , de ce nu a-ti si FULGERAT-o ; fratilor , orice i s-ar face tot ca un FIER DE CALCAT arata !!! Ia LOGAN-ul cu GOLAN-ul .
    0 0
  • masqe nada
    KITCH ORIBIL
    Logan tunat = kitch de kkt. Mai lipseste sigla de BMW in fata, antena cu ou kinder si mileul pe care sa stea catelul cu cap miscator.
    Emilio, am condus Logan un an si jumatate si intr-adevar nu am avut probleme semnificative. Dar nu la asta se reduce o masina. Imi pare ca tu visezi la struguri dar zici ca sunt cam acrii.
    0 0
  • mare tuning...
    panarama de tuning.. sincer loganurile care au mai fost tunate pe la noi aratau mai bine... ehh
    0 0
  • frumos
    E bn faqt..dar la motor...stopuri...faruri...si interior n`au sch nik...decat scaunele....cel potin asa se vede sau n`au scris ei acolo...:D:P
    0 0
  • Claudiu
    pt emilio.....king of the road
    auzi la asta expresie..."N-aveti kilometri inainte, citi am eu inapoi cu Loganu"...se vede clar cat esti de taranush...numai unul ca tine putea sa foloseasca cuvinte din astea...da,este masina romaneasca,e practica,iti faci treaba cu ea..dar nu sa o lauzi ca cine stie ce poti face cu ea,ca dupa 80 la ora,nu mai ai nici o siguranta...iar de tuning...e mai mult vorba de cosmetizare...daca era de tuning,trebuia sa o modifice total...si caroseria...poate tu ma taranush-ule..ti-ai pus apometre la masina si crezi ca ai tunat-o?
    0 0
  • audist
    loganelu
    eu am condus varianta diesel la un drum destul de lung de vreo 3000 de km.consum excelent.comportament de drum rezonabil oricum mai bun decat ale unor modele fiat si renault pe care le-am mai condus.acest tuning arata excelent la exterior si dupa parerea mea stricata nasol rau ca si paleta de culori la interior.pt cei care se intreaba am condus cam orice masina, conduc zilnic un audi a3 si un papuc cand am nevoie sa car una alta la firma.
    0 0
  • MateiS
    pt emilio
    Probabil Emilio este taximetrist pe un Logan... pe aia ii vad ca le e lene sa intoarca daca au trecut din greseala de adresa pe care o cautau si-s in stare da mearga cativa km cu spatele!! Si uite-asa se-aduna km!!!
    0 0
  • Iulian
    Kam Kitsch...
    Nu e chiar de nivelul unei dacii 1300 "tunate" cu autocolant, catadipotri si CD la oglinda, da' nici departe nu e. Logan e o masina cu un excelent raport pret/calitate. O masina populara care nu are mari pretentii. In orice caz, in banii aia, e cea mai buna oferta pe piata. Problema cea mai mare este cea a frustratilor care le tuneaza. Loganu' tot Logan e, indiferent cate globuri sau cata beteala pui pe el - o masina low cost pentru intreaga familie. Nu am Logan, dar respect masina asta pentru ceea ce e cu adevarat.
    0 0
  • LOGAN
    Poate nu ati vazut sau auzit de loganul de RALIU !!
    nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
    0 0
  • LOGAN
    Poate nu ati vazut sau auzit de loganul de RALIU !!
    nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
    1 0
  • LOGAN
    Poate nu ati vazut sau auzit de loganul de RALIU !!
    nu are imbunatatiri substantiale are doar suspensia schimbata, rolbar scaune de raliu si ceva tampoane motor schimbate !!! si credeti-ma ca sta destul de bine in curbe !!! drept urmare daca urmariti Campionatul roman de raliuri puteti vedea ce rezultate are LOGANUL si pe macadam si pe asfalt comparativ cu alte masini care ziceti voi ca sunt super tari si iau curbe de 70 grade cu 80Km/h !!! Nu uitati ca nu masina face mersu pe drum ci piesa dintre scaun si volan !!!!! ca masina poate fii si FERARI sau BMW sau PRSCHE sau ce vreti voi daca la volan este un tananau !!!! sau un LINIUTAR care nu stie numa sa tina volanu drept si sa apese acceleratia si dupa 400 metri din cand in cand si frana !!!! asa ca mai meditati nu vorbiti fara voi !!!!
    1 0
  • hmmm
    foarte frumos... dar tot logan ramane...
    0 0
  • Logan
    Am un logan Ambiance 1.4MPI cumparat in februarie 2007. La 3700Km a inceput sa-mi curga ulei din motor, acum ma cert cu aia de la service din Alexandria sa mi-l bage in reparatie. Pot sa va asigur ca sta bine in curbe si la 100 la ora, altele sunt problemele. Probabil ca a mea a fost facut la schimbul 3 cum imi zicea cineva. Din pacate obiceiurile vechi se uita greu la Dacia.
    1 0
  • cred ca ati deviat un pic de la subiect. eu zic ca masina arata bine, fara a fi insa ceva deosebit. in ceea ce priveste polemica asupra loganului, tin sa le reamintesc tuturor ca aceasta masina a fost facuta pentru familie cu gandul de fi cat mai ieftina, nicidecum de a concura cu modele precum VW, Audi sau mai stiu eu ce. de aceea este si de 2-3 ori mai ieftina. in ceea ce priveste performantele masinii, nu stiu daca se poate intra cu 80km/h intr-o curba de 70 de grade, si nici nu vreau sa stiu. trebuie sa fii nebun sa incerci asa ceva avand intreaga familie "on board". daca tot vreti sa faceti comparatii, macar comparati-o cu masini din clasa ei, care deservesc aceluiasi scop si care se situeaza in aceeasi zona de pret (de ex, Fiat Albea, fata de care eu zic ca loganul este net superior). in sfarsit, aceasta masina nu a fost conceputa pentru a fi o masina sportiva, deci nu se prezinta ca o varianta fiabila de tuning. daca vreti, luati un 350Z, un Evo si cu ele sa faceti treaba ;)
    1 0
  • laurro
    !!
    ai masina de cati bani ai ! asta e adevarul. calitatea loganului reflecta pretul. ca se incearca sa se faca dintr-un rahat bici , care sa si pocneasca, este alceva !!
    0 1
  • ai masina de cati bani ai !
    ai masina de cati bani ai !
    ai masina de cati bani ai ! si cu asta e bine sa inkidem acest subiect. nu cred ca ar exista cineva cu bani de octavia II si sa cumpere logan....cine are logan atat poate atat duce. nema cultura. ok e masina 9....care e "ucisa " din toate punctele de vedere de un golf cu 20 de ani mai batran.
    0 1
  • Logan
    Loganul Tot urat si prost va ramane
    1 2
  • Patraulea
    Pentru Logan
    Bine zici tata,urata cu spume este ,dar ce este mai grav ,ca este si scumpa si proasta !!!
    0 1
  • nici macar
    Nu inteleg de unde vine ideea de raport calitate/pret excelent?! Daca vrei sa compari Loganul nou ca pret cu alte masini noi evident este mult mai ieftin fata de majoritatea insa problema apare cand observi ca poti lua o masina second hand la aceeasi bani, chiar si de 4-5 ani vechime care este net superioara din orice punct de vedere Loganului. Exemple: BMW 316 Compact 2001 la 10000 Euro: comsum excelent, 116CP, despre tinuta de drum, interior etc. nu mai are rost sa vorbim; Audi A3-A4 2001 - 2002 eventual diesel nu trece de 10000 Euro daca stii sa-l alegi. Pentru ca am vazut ca se pune problema: conduc A4 Avant 2004 TDI-PD 130CP iar de la firma am Logan 1.6 cea mai dotata versiune - sincer este mai lenta ca Solentza pe care am avut-o inainte dar am condus si Logan-uri mai sprintene...
    0 1
  • Pt tAno
    taica...daca erai mai documentat stiai pana acum ca ADAC A RECUNOSCUT CA TESTUL ALA A FOST O CACEALMA PENTRU CA LOGANUL E O AMENINTARE PE TOATE PIETELE DIN CAUZA PRETULUI..SI NU ARE CE SA SE STRICE LA MASINA ASTA CA E PREA SIMPLA...Acum daca unii au cap de tanc si vad decat in fata fara sa se uite si in laterale...asta e, dar eu zic sa te documentezi totusi mai bine.Tata are logan de 2 ani si am mers si eu cu el, se comporta chiar bine hiar si pe curbe, toata treaba e sa schimbati cauciucurile ca MONTANA si CORMORAN,sunt cele mai slabe posibile. Asa ca astia care nu suportati loganul...bagati`va mintile in cap...si cumparati`va 1310 , cu motor cu injectie =))
    2 0
  • Smoker
    pare destul de simpatica la exterior interiorul e... oricum pt un logan e COOL!!!!
    1 0
  • marfa
    mai ce tunete puternice sun in brazilia..arata chiar belae mashinutza :)..totusi puteau sa se joace mult mai mult la interior ;))
    1 0
  • julian
    logan de DE
    mai baieti, nemtii tuneaza loganul de mai bine de 2 ani, pina si romanasii nostri au citeva kituri de tunning care ii ascund pe brazilieni... vopseaua cred ca ti-o poate face orice smecheras d'asta care a lucrat pe la glasu**t. asta chiar este stire din domeniul auto? noutate? inca un tuner pt logan in brazilia? :)) de fapt :((
    1 0
  • Pt toti pustaneii jmecherasi
    In primul rand se vede ca decat foarte putini din cei care posteaza aici au habar de ceea ce vorbesc. Intr-adevar Logan nu e o masina conceputa sa aiba performante sportive INSA: CE PRETENTII AVETI LA 6.455 EURO (ambiance)????? Daca vreti toate acele calitati pe care toti vi le doriti la Golanel, duceti-va la C&C sau la Pimp my ride si bagati in ea 30.000 Euro si faceti din el BMW. Si ezitati sa mai faceti afirmatii in necunostinta de cauza pt ca sunteti prea prosti unii ca sa va mai spuneti si parerea aia de doi bani aici. Eu cred ca e o masina viabila din toate punctele de vedere.
    1 0
  • feldefel
    Romanism adus la extrem
    nu pot sa cred cata prostie zace in unii. ce vreti fratilor de la o masina de 5000 - 8000 euro si noua si cu optiunile alea ?? ea isi face treaba. luati sh - uri din "germania" ca asa e mitul si sa vedem cat bagati in ele dupa. am avut si eu logan si nu m-a dezamagit niciodata si am mers cu el si drumuri de 2500 km fara probleme. am mai auzit eu un tembel ca la 70 se rastoarna, prietene esti cretin sau te prefaci ? tu crezi ca daca ar fi adevarat lucrul asta sutele de mii de loganuri nu ar fi toate in santz ? mai auzi la stiri de cate unu care sare in decor dar sunt sigur ca aia nu intra in curba cu 60 ci cu mult mai mult ca au senzatia gresita ca daca au Logan by renault chiar se comporta comform blazonului, total gresit si ii dau sa sara de pe osie. asa ca fratilor ganditi si voi inainte sa scrieti ceva si nu mai intrati in turma de oi ... sau poate va place . respect
    2 0
  • Trandafir
    LOGANESCULE!!!
    Logan-ul este cea mai proasta varianta de masina scoasa de francezi;ar fi bine sa puteti intra pe forumurile francezilor si sa cititi opinia lor despre aceasta masina ca realizare a Renault-ului!!!
    Eu nu spun ca nu este o masina ceva mai evoluata decat modelele anterioare,dar la banii astia pute
    a sa scoata o alta linie de caroserie ,nu asa de cocosata si inalta si sa nu-mi spuneti mie ca are stabilitate buna in curbe si ca doar schimbarea cauciucurilor cu care este echipata din fabrica este solutia.
    De ce noi romanii trebuie sa ne comparam mereu cu tot ce este mai rau si urat ca masini ??? Intr-adevar cred ca Logan-ul a fost intrecut la uratenie de catre italienii de la Fiat prin modelul existent si pe piata romaneasca cu Albea!!!???
    De aceea nici nu vrea Escrocul de Tariceanu sa renunte la legea de prima inmatriculare ,pentru ca altfel,de banii unui Logan nou poti lua o MASINA in adevaratul sens al cuvantului incomparabil mai fiabila,rezistenta,siguranta ,linie,etc
    si cum Logan-ul se numeste tot DACIA,insusi initialele acestui nume spune totul:
    Daca.Ai.Cap.Ia-ti.Alta. (DACIA)
    Va doresc tot binele celor care aveti Logan ,iar cand v-o veni mintea la cap poate o sa va cumparati in sfarsit o MASINA.
    0 1
  • mm,arata interesant de frumos.Trebuie sa recunoastem ca la tuning exterior loganul parca striga sa fie customizat...parerea mea.In ceea ce priveste 80km/h//70 grade curba...pff,luati-va logan si incercati sa vedeti k se tine chiar FOARTE bine pt o masina de familie.Loganul este o masina foarte buna pentru clasa,motorizarea si pretul ei.N-aveti decat sa va luati o masina la mana a doua din 2000-2001 la acelasi pret,insa dak vrei o masina de familie,fiabila,sigura,care sa ruleze fara probleme,atunci Loganul este cu siguranta alegerea perfecta.Personal as merge pe o masina la mana a doua tocmai pt motivul k vreau ceva performant dpdv al motorizarii,insa sunt sigur k in momentul in care mi-o voi achizitiona,voi da o raita pe la un service sa verific TOT,pentru ca este riscant.una peste alta,mie imi place ce au facut brazilienii,bravo lor.
    0 0
  • MAI FAIN ERA CONCEPTUL STEPE
    ...
    0 0
  • PENTRU tRANDAFIR
    tRANDAFIREEEE , BAIETEEEEEEE , DA-TE INTAI JOS DIN TRACTOR , COMBINA SI DUPA AIA SA VORBESTI BAAAAAAA !!!!!!
    0 0
  • Trandafir
    Pentru YO
    BAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
    Daca cumva te-am jignit, scuza-ma ;inteleg ca ai un Logan, de te-a afectat asa de mult parerea mea,pe care nu mi-o voi schimba decvat in momentul in care va apare pe piata o masina Dacia care sa concureze cu altele din aceeasi clasa ,calitate pret,etc.
    Iar pentru ca tot ai pomenit de tractor ,combina,vezi ,te raportezi tot la cele facute in Romania,pentru ca daca te-ai sui de curiozitate pe un JOHN DEER,CATERPILAR,iti spun eu ca nu ai aerul conditionat pe masina ta,cum il au cele mai sus mentionate!!!
    Iti doresc sa ai numai bucurii de pe urma Logan-ului tau si fara evenimente neplacute,SINCER!!!
    0 0
  • Adrian
    Logan la Hollywood
    Am vazut de curand ultimul film din seria Bourne: The Bourne Ultimatum.
    Am fost placut impresionat de o secventa din film care se petrece la Tanger in Maroc si unde politia locala, echipata cu Dacia Logan il urmareste pe Matt Damon (alias Jason Bourne).
    0 0
  • Logan Tunat...
    arata bine si atat...dar nu as merge cu asa ceva...aleg 331 sau 300 ca unt mercedes....si nu sunt fan mercedes sau sufar de mine ...eu am un 5 din 92 si pis orice logan bmw 525 i :D
    0 0
  • necsulescu avram
    loganul tunat la figurat
    e bine ca e "tunat" ca uitam de instabilitate de consum mmare de frane slabe de interior slab lucratura de interior gen dacia 1310, de demaraj mai slab ca trabantul si altele/.....
    0 0
  • PT TANO
    masina are comportament netru pe viraje.. mai citeste si mai intreaba ..
    0 0
  • :D
    e mijto Loganu` cu unu` din asta chiar mash da mare :)))
    0 0
  • J E N A N T
    Daca masina din poze ar fi fost construita de un alt producator cu totii am fi spus "e jenanta". Imaginati-va un tuning similar pe Fiat Albea sau Clio Symbol. Din pacate, noi romanii suntem legati intr-un fel anume de Dacia si oricat de proasta sau urate ar fi o Dacie noi tot spunem "e beton".
    0 0
  • Parerea mea
    De curand am luat un Logan . Circul cu el casa-servici-casa.(60 KM/zi)Sunt multumit de el pt ca e mai bun decat vechea mea Dacie care are 7 ani , din toate punctele de vedere.Cu siguranta singura comparatie a unui Logan se poate face intre el si orice versiune scoasa pe piata de catre Dacia.De ce am ales Logan?....Pt ca in primul rand nu am vrut masina sh sub nici o forma(decat 10 mii pt un BMW sh mai bine 17 pe o Octavia noua....)si in al doilea rand "e mai ieftina".Singurul dezavantaj al masinii -"este prea ridicata"-deci....instabila ...dar pana la a fi cate un logan rasturnat in fiecare curba cu 70 grade e cale lunga.Oricum... atata timp cat permisul se va lua pe bani vom mai vedea si auzi de logane rasturnate.
    0 0
  • h0rm0nel
    Conceptie de turma
    Acum pe bune....romanu tot la dacie ramane...majoritatea nu sunt actualizatzi cu pretzurile de intretzinere care sunt egale daca nu mai mari ca la masinile "straine",si pretul de serie este foarte scazut,in comparatie cu alte MASINI,mergeam cu un logan al unui prieten 1.4 si credetzima ca mi a dat unu cu o BERLINA DIN 2000 RUSINE...m am dat jos si am luat taxiu...in concluzie loganu e masina omului neinformat multzi gandesc ca e ca berlina...te lasa pe autostrada ii legi 2 sarme si pleci mai departe...Nu este asa...nu a specificat nimeni de pretul de intretinere care dupa parerea mea este FOARTE RIDICAT (din cate am auzit eu)
    0 0
  • :))
    WOW, AU TUNAT FRIGIDERUL !
    0 0
  • csebalyn
    golan...
    o sa incerc sa raspund la mai multe chestii deodata...
    1. de la inceput, am logan(frigider), desi nu sunt fan logan.
    2. nu cred ca-ti iei logan doar pt ca de atat ai bani, depinde ce pretentii ai de de la masina...
    3. decat o astra din 2003 (scuze fata de detinatorii de astre, care dealtfel e o masina foarte buna),in care bagi bani in instalatia de climatizare,cutie de viteze,pompa de injectie, turbina, etc...
    4. tuningul ala e mai bine-zis cosmetizare (din moment ce la motor n-au lasat de inteles ca ar fi modificat ceva)
    5. pt cine are impresia ca loganu' se rastoarna la 70-80km/h intr-o curba de 70grade... greseala:nu se rastoarna.
    6. dupa 25000km inca nu m-a facut nici o dacie berlina (fie injectie sau carburator), desi nu asta e scopul loganului.
    7. de la o masina de 6-7000 in stare noua, evident nu poti cere performanta.
    8. masina s-a comportat corect din toate punctele de vedere si dupa 26000km nici macar o singura problema (inclusiv urcat in bucegi la Babele).as vrea sa vad un m3 urcand acolo. cum ziceam mai devreme, depinde pt ce-ti iei masina...
    9. sper ca n-am suparat pe nimeni cu ce-am scris, sunt doar pareri personale.
    10. numai bine la toti!
    0 0
  • sorinaccio
    problema e ca ala nu e dacia logan
    jigodiile alea de franceji si-au facut reno logan...niste nemernici,ei trebuiau sa faca o masina de 5000 euro pt romani si ce au zis ei,o facem pt romani si o vindem si altora cu sigla noastra...deci lor li se rupe de dacia ca brand international..sper ca acum cand vor angaja oameni la centru ala de la voluntari sau unde e,sa produca si inginerii si designerii romani o masina 100% romaneasca si de calitate,o masina mai mare....sunt sigur ca aia nu o sa isi mai ia atatea critici.de fapt cei care critica loganu nu sunt fani renault;mie nu imi place reno clio deloc,nici laguna dar loganu il accept ca fiind cea mai buna masina romaneasca ever..
    0 0
  • popeye
    4 all
    Mey fratilor...Blamarea Loganului de alte state sau alte firme producatoare de masini,e o problema de marketing,doar stiti si voi asta(sau sper sa stiti).Aici e vorba doar de un tuning de cosmetizare,nu sa pomenit nimic de performante si voi deja va-ti si dat cu parerea.Ce se intampla in acest articol nu are nimic de-aface cu ce comentati voi.Toata lumea are dreptul la o masina frumoasa indifernt daca e Logan sau altceva.Pararea mea e sa cititi mai atent si sa comentati exact ce se scrie,altfel vedeti ce se intampla.Respecte maxime!
    0 0
  • Costin
    Frumoss
    este bine tunat dar eu nu as da bani pe dacia :)) ...= dacia =rabla masina proasta asta este parerea mea :P
    0 0
  • Sunt sofer de tir si fac curse internationale. Am vazut logan in toata Europa din Suedia pana in Spania. Cu numere de E si de S nu de RO.Germania e plina deja de Loganuri cu nr de D . Colegii pe pe trailere care duc masini fac cate 2 curse pe saptamana cu loganuri in Europa. E ieftin si bun. Eu asa zic. Nu am condus dar am vazut cum se comporta pe sosea.
    0 0
  • orisicine
    ...
    Beti un pahar de apa rece si o sa vedeti ca aveti lucruri mai bune de facut decat sa va certati ca orbii.Pt ce?De cand ne stim exista pareri pro si contra...
    0 0
  • George
    Tuning/Facelift la Van
    ...bye the way: la Logan Van nu se face nimik ? nu de alta, dar m-am trezit cu o noua masina (de servici): Logan Van, si tare a-s vrea sa-i rup gura sefului de parc auto :D
    0 0
  • blaupkt
    ce vb ma?
    Ca idee... am condus de la dacia 1310 la audi si skoda....loganul este o masina buna...asa ca idee...in curbe suporta cu usurinta viteza de 100 fara a avea probleme.Consum excelent si mai ales o buna fiabilitate atat la drum accidentat cat si la drum intins. Nu are probleme de adaptabilitate indiferent de teren. Cei care nu au condus un logan ultima varianta ar fi bine sa se abtina de la comentarii. Singurul lucru gresit este cel referitor la design-ul interior. In rest este o masina f. buna. Parerile despre performantele Logan-ului ar trebui sa se bazeze pe o experienta de condus de cel putin 10.000 km la volanul unui Logan...asa ca cei care nu au aceasta experienta ar fi bine sa se abtina. Zvonul ca nu e bun e o strategie de marketing ... eu stiu cel mai bine credeti-ma. Lucrez in domeniu. Loganul bate cu mult alte masini de firma. Evident nu Ferrari sau Mercedes. Dar vb de Fiat etc.
    0 0
  • marfa
    Au reusit sa faca o caruta vopsita ce ideie nu mia trecut niciodata prin cap.beeeeton
    0 0
  • Loganul arata bine doar daca este tunat, altfel lasa mult de dorit... Chiar si asa tunat... tot DACIE ramane.
    0 0
  • Daniel
    Arata foarte occidental
    arata foarte occidental.
    www.romanianimportexport.com
    0 0
  • infectie
    reflecta saracia din tara in care este produsa , nu mai stiu oamenii ce sa ii faca sa mearga macar normal , oricum e cea mai urata masina facuta la noi
    ps : si cea mai proasta !
    0 0
  • adelina
    cute... but
    e dragut, dar tot detest masina asta...
    0 0
  • DigitalScribe
    Logan = masina ok.
    Salut!
    Probabil daca as fi cu adevarat intelept mi-as vedea de viata mea si de exploatarea in conditii absolut ok a Loganului din dotare si de celelalte activitati 'telectuale cu care ma mai ocup... dar ma roade sa scriu si eu aici una - doua linii.

    Am acusi 2 ani de Logan Ambition si oricat de proasta se vrea a se spune ca este aceasta masina pana acum n-am schimbat absolut nimic la ea. N-am fost in service decat la 2 revizii si am vreo 22 mii de Km pe bord. De condus conduc uneori relaxat, alte ori ca un dement si doar daca celalalt sofer e mai dement decat mine nu ma pot tine de el. Am mers si cu viteze legale si ilegale si era de vreo 2 ori (noaptea cu faza scurta pe europeana de raul traficului) sa rastorn masina dar in conditii cu totul exceptionale (130 - 140 la ora si curba nasoala) pentru ca nu aveam vizibilitate sa estimez corect curbele sau nu erau marcate corespunzator (curba stransa nemarcata deloc pe europeana + intrare cu 130 in ea).

    Problema de perceptie la masina asta e cu suspensiile relativ moi si cu cursa lunga ce-ti dau impresia ca sari de pe asfalt la viteza mare si curba stransa. Asta e marea diferenta intre "spargatoarele de fese" SH straineze si ozn-ul autohton... Cu putina practica insa te obisnuiesti si cu fenomenul de barca si iei curbele destul de strans. Chestia cu centrul de greutate e supraestimata. Nu cred ca ceva tabla si sticla care-i in partea superioara in plus poate muta cu atat de mult centrul DE GREUTATE (nu centrul geometric bă ţăranilor!) incat sa fie treaba catastrofala.

    Precum zicea un om mai sus... marea diferenta o face "piesa" dintre volan si scaun... iar aici "piesa" dintre monitor si scaun.

    Utilizare placuta si lipsita de incidente tuturor posesorilor de masina cu bun simt !
    0 0
  • claudiu
    Logan tunat
    bine ca pe pietele externe ne dam mari...iar pe piata din RO sunt panaramele de Logan berline....am ramas cu sechele in creierul mic,de pe vremea Odiosului!!!
    0 0
  • Logan e foarte bun pt scopul lui
    Logan e un produs de succes.In primul rand pentru Renault si din aceasta cauza acum vin toti marii constructori inclusiv Toyota si declara ca au de gand sa construiasca si ei masini ieftine.Sincer mi se pare ca loganul e o masina corecta in general mai ales in segmentul de preturi pana in 10.000Euro pentru care a fost conceputa. Peste banii astia mi se pare prea mult sa dai fiindca multe componente raman de o calitate proasta.Adica chiar daca imi iau un MCV cu vreo 13.000Euro si motor diesel de 85CP bordul usile si multe altele tot din materialu ala ieftin si cu aceleasi solutii low cost sunt facute.Am logan sunt multumit in general de el, dar nu foarte multumit. In general cred ca e o masina corecta si pana pe la 9000-10.000Euro chiar nu are concurenta serioasa, peste deja incepi sa ai mai multe variante si sa poti alege ceva mai bun.
    NU pot sa laud loganul pana in cer si inapoi fiindca nu merita, dar nu inteleg acum nici pe frustratii care vin si scriu peste tot loganul e un jaf din toate punctele de vedere.
    0 0
  • unsofer
    Pt taranii care se dau mari din tramvai!
    Interesant!
    Numai cei care merg cu tamvaiul au parere proasta de logan! De ce? pentru ca nu s-au suit nici macar odata intr-unul ce sa mai zicem de condus! O sa conduca dacia lu bunica-su din 77 cand o muri!O s-o primeasca mostenire!
    0 0
  • CE PROSTIE IN TARA ASTA!!!!!!
    TOTI CEI CARE LAUDA LOGANULSUNT CONVINS CA NU AU CONDUS NICI O ALTA MASINA DE MARCA... IN AFATRA DE DACIA.LE RECOMAND SA INCERCE SI DUPA ACEIA SA SPUNA PAREREA DESPRE MASINI...
    0 0
  • munteanu
    pt yon
    cred ca esti un incepator in ale volanului ca vorbesti cam pe de laturi. loganul e un fel de oltcit pt perioada respectiva cand romanul se bucura de un oltcit ( mai modern ca o volga sau un moskvici)
    loganul nu are stabilitate PE SOSEA TE CAM SCOATE AFARA un TIR care te depaseste . nu are demaraj, mori cu el daca esti nevoit sa depasesti ceva. consum mare ( breakul ia 12-13 in oras)franele sub orice critica, este inalt ca un jeep desi garda la sol nu e mare, motorul cu 8 valve este model 1997( deci depasit moral) optionale nu poti cere decat ce vrea fabricantul pe anumite serii de masini. luneta din spate la break este prevazuta cu degivrare numai 1/2 in partea soferului cealalta parte care e mai grea de vazut ( dreapta spate nu are degivrare !!! Rasul lumii! frane tamburi pe spate in loc de disc cum ar fi normal. calitatea finisajului inerior mai slaba ca la dacia 1310 butonul de pornit ventilatorul merge invers acelor de ceasornic cum nu gasesti la nici o alta masina, Toate se rotesc spre dreapta. martorii luminosi de la senzorii de parcare spate ca laterale nu stiu sa monteze pitestenii) este plasat sub bord de trebuie sa te apleci ca sa ii vezi. butoanele de ridicare a geamurilor nu sunt puse ca la ori ce alta masina adicaundeva pe cotiera pe usa sa fie la indemana ci in loc aiurea sub bord si asa mai departe. sa nu uit, cu dieselul mori daca incerci o depasire care cu o dacie veche o faci usor. apoi pretul care sare peste 11000 eu la unele modele este strigator la cer comparativ cu alte marci de masina de aceeasi capacitate etc etc. asa ca nu tot lauda loganul ca nu merita
    0 0
  • un sofer
    pt soferii de dacii inclusiv logan
    loganu' trebuia limitat la 90km/h. ca peste viteza asta e un cavou pe roti. problema e ca nu e doar pt cel care il conduce ci si pentru ghinionstii care se nimeresc in acelasi timp cu un logan intr-o curba...
    0 0
  • draw-gee
    Eu am condus 1 an
    Eu am condus 1 an de zile un Logan. Intr-adevar, in curbe se cam clatina la viteza. Dar la drum perfect drept, pana in 120-130km/h se comporta binisor. In orice caz, acuma nu conduc o super-masina (Ford Focus), am condus si Skoda Fabia si multe altele... Concluzia e aceeasi: Logan-ul e mai bun decat o Dacie 1310...
    0 0
  • UITUCI
    Pai voi laudati Logan-ul, cand aia au uitat sa faca un buton pentru portbagaj? Dupa 1 an si ceva s-au prins si ei de poanta ca nu au cum sa deschida portbagajul decat cu cheia. Pai ce sa mai vb de restul, cand ce este elementar nu au facut. Sa nu mai vb de raportul inaltime-latime si multe altele...Loganul tot DACIE e ( hai sa visam ca e Renault)
    0 0
  • :)
    iauziti bai baieti,are frane profesionale cu discuri ventilate si etriere galbene.....oooaaaa ce tare.....ps:poti sati iei orice etrier si sa til vosesti kiar si in roz bonbon....asta e,traim in romania si ne minunam cu orice:)):))
    0 0
  • Cristian
    ce de fitze
    Nu sunt neaparat fan logan(renault) dar cand vad fitzele astea de smecheri de genul : "ma duc sa imi iau de dincolo bmw cu 3000euro ce beton sunt eu" ma doare capul. Cred ca jumatate din cei de aici ce-si dau cu parerea nu si-au luat masina pe banii lor.Eu mi-am luat,am muncit si in general apreciez un nivel de trai decent.Deci daca n-ai masina pe banii tai FA liniste!
    0 0
  • greenman
    logaN
    un logan tunat arata bine;esenta e ca putini o sa faca acest lucru;la fel cum au spus multi, este o masina de familie si nu merita tunata;iar ce-i care au fitze, asa cum a zis cristian, gurita mica, daca v-a luat tata masina second.pace voua!
    0 0
  • ce limitati sunt unii
    Intrebare...pt unii doar...cand a fost ultima data cand ati iesit din Romania??
    1. acolo nu ve-ti gasi oameni din categoria "fitzosi" in aceasi masura ca la noi.
    2. iar o mica noutate...ve-ti ramane surprinsi cata lume din intreaga europa... germania, franta, olanda, etc deja au logan...

    inca o intrebare: oare de ce atata lume inteligenta a cumparat Logan??
    0 0
  • Logan
    Toate forumurile de specialitate sunt umplute de subiectul Logan.
    Toti au pareri pro si contra referitor la aceasta masina, eu sunt exclusivist BMW.
    Problema nu este masina in cauza, ci NOI cei care atatia ani (de cand masina Dacia ne-a fost data de catre francezi)nu am venit cu cine stie ce imbunatatiri la Dacia.
    A fost nevoie sa isi ia franecezii firma Dacia inapoi ca sa faca ceva si sincer reusise ceva cu variantele Solenza.
    Logan iti lasa un gust amar ....exact ca pe vremea stiti voi cui....
    Dar linistiti-va masina nu are nimic, ci noi cei care o condamnam pe ea si pe firma producatoare de incapacitatea noastra de a face ceva constructiv....la distrus, fitze si comentarii suntem cei mai buni dar in rest ne place sa ne vina totul pe tava si sa nu facem nimic...
    Logan nu este rusinea noastra este a celor de la firma Renault!
    Iar referitor la masinile sh -oricand sa iti cumperi una (de preferinta astra,bmw sau altele nemtesti)pentru ca intretinerea este mult mai ieftina decat la aceasta masina (Logan).
    Oricum suntem vestiti in lume pentru femeile si masinile noastre "achizitionate" ....macar la asta suntem buni! :)
    Vopseaua exterioara aplicata pe aceasta masina ii statea super bine unui Seat Leon (I II).
    O zi buna si nu uitati masina, orice tip ar fi ea este un maldar de fiare, dar ganditi-va unele au un procent ridicat de reciclare (80% Logan-foarte mult plastic).
    0 0
  • nu fiti prosti...
    mai baieti daca nu sunteti in stare sa rasturnati guvernul voi rasturnati loganuri, spun asta pe cei ce conduc a4, passat, seria3 si alte masini cautate de ''jmecherii'' romani, in mare parte veniti de la tara sau vanzatori de covoare...in fine, facem si politica....
    nu stiu de ce va contraziceti atatia pt un renault fabricat in romania. in primul rand cei care detesta loganul sa isi vada de drumul lor pt ca nu stiu ce critica, masina asta nu e rupta din rai, se cumpara pe bani marunti si banuiesc ca nu vreti limuzina sau coupe sport la 7000€. e o masina de familie care se comporta foarte bine.momentan sunt in spania si circul pe autostrada in fiecare zi cu un peugeot 307 sw, la 130 masina asta se lipeste de drum si de multe ori ma depaseste cate un logan chiar si in curba, nu se rastoarna, normal. in aceeasi curba nu e prea diferita senzatia dintr-un logan cu cea dintr-un volvo s80, chiar daca cea din urma e ceva mai lata si ceva mai lunga........
    despre aspectul exterior nu vad ce e de comentat la logan, cand se incadreaza foarte bine in tendintele aspectului exterior. pt amatorii care critica loganul le-as recomanda bicicletele pt ca masinile nu-s de ei.daca ii pune cineva sa analizeze un logan si oricare alta masina straina ar gasi defecte numai la logan ca doar e facut in romania.....ha
    0 0
  • Razvan
    Super tunning
    0 0
  • Conteaza ??
    Lunganu
    Tocma si-a luat fratemiu unu Duminica asta seccond 30000 km - eu am fugarit pe unu cu lungan intre valcea si Pitesti si se tinea bine in curbe la 80-100. M-a tinut dupa el destul (era un 1.5 diesel) de firma si tragea de el gagiuuuu, in scurt nu am putut sa ma bag (veneau si din fata destui) dar intr-o portiune dreapta de vreo 500 m i-am dat in nas niste benzinol la 4000 de ture (schimbasem a III a) ---megane 2002
    0 0
  • Cool
    Imi place!
    0 0
  • pentru toti cei care mi-au adresat mesaje
    nu am mai intrat de mult pe net (o sapt.) si am vazut o gramada de mesaje care mi-au fost adresate de catre (cred eu) unii sustinatori mai mult sau mai putin infocati ai Loganului.
    In primul rand vreau sa va multumesc si sa va spun ca va respect, dar va rog sa ma scuzati daca sunt asa de SUBIECTIV in a aprecia tunarea loganului.
    Si am sa va spun si de ce:
    1. am condus multe masini la viata mea, am permis de vreo 17 ani, am fost si sofer profesionist si cred ca ma apropii de 170.000-180.000 km parcursi.
    2. am mers cu dacia break cu motor de 1410 cu cutie in 5 trepte pe valea oltului (ramnicu-valcea pana la sibiu) cu 100 km/ora cu potbagajul usor incarcat si c-am cu 90-95 km/ora gol, si nu mi-au scartait rotile, si nu am avut cine stie ce balans. Rog sustinatorii Loganului sa incerce sa faca acelasi lucru. am condus loganul 1.4 MPI pe valea oltului si pe la 80-85 km/ora pe curbele alea mi-a fost frica (scartaiau rotile) si ma inclinam amenintator. curbele de pe valea oltului (si aici ma refer la curbele din defileu, nu la anumite portiuni de drum drept, sunt proiectate sa fie luate la 90 km/h viteza optima. deci din punctul asta de vedere loganul este sub dacia break.
    3. nu vreau sa intru in polemica cu cei care au logan, dar franele sunt varza (la modelele fara abs), la franare violenta, chiar la viteze sub 60km/h fuge spatele intr-o parte ceva de speriat.
    4. pretul este competitiv pentru aceasta masina la variantele ieftine si deja exagerat la modelele cu pretentii. Avand aceleasi materiale si aceleasi finisaje la interior, acelasi comfort si ”aceeasi masina in esenta” sunt multe de discutat, cu toate ca, la fel ca la pct. 3 avem motorizari si optionale care duc loganul la o plaja foarte mare de pret. Cine vrea logan pleaca la piata cu minim 6.400 euro (pt. Dacia Logan Ambiance 1.4MPI) si maxim 10.920 euro (pt. Dacia Logan Ambition 1.5dci echipata complet) asta ca sa nu mai spunem ca recordul!!!! il detine Dacia Logan MCV 7 locir Laureate 1.5dci 85cp care cheala este numai! 12050 euro si echipata complet ajunge la 13.830 euro. pentru loganisti http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi si tot siteul dacia. Nu ma incurc acum in promotii si diferente ridicol de mici dintre diferiti dealeri.
    deci concluzia: la 6.400 euro isi merita banii, la 13.830 euro NUUUUU!
    5. sunt multe de discutat despre logan si pro si contra, da un lucru e cert: e o masina facuta pentru romani (trebuia sa fie un pic mai ieftina!)
    6. pentru toti cei care nu sunt de acord cu mine ”sanatate” ca in reclama, pentru toti ceilalti ”respect” ... la fel ca in reclama
    0 0
  • joseph
    "desteptii" tot "destepti" raman...
    cei care condamna loganul chiar sunt in necunostinta de cauza si ar trebui sa se uite in "ograda"lor si dupa mult timp sau niciodata in a altor persoane. Suntt posesor de logan si sunt extrem de multumit de el.Pt pretul la care e scos pe piata, iti ofera foarte mult. E adevarat ca exista masini mai bune si mult mai bune dar si prestul difera.Si "povesti" de genul " ca la 60 km/h in viraje se ridica rotile de pe partea opusa sunt numai in fanteziile unor..."destepti", sau invidiosi care isi scot "gura" de sarbatoare.daca se tacea destept ramanea. ne-am umplut de penibil :)))))))))
    0 0
  • Belea
    la noi cand asa ceva?
    0 0
  • jupanu_bv
    sunteti prosti
    ba cand o sa va plimbati cu un logan si va rasturnati cu el atunci sa ziceti ceva nu acuma. eu mam plimbat cu el. stiu ce poate la 180 km/h cu motor de 1.4 mpi si in curbe nu se rastoarna stati linistiti doar scartaie rotile nimik altceva cum ar fi k se ridica de la sol dativa foc ma baietiilor....
    0 0
  • Om rau
    grav
    Deci daca nu imi place loganul sunt pierdut? Ce sa ma fac am un Avensis 2.2 D4D sa ii dau foc si sa imi iau Logan? Spuneti-mi va rog.....sunt disperat vreaeu sa scap de Toyota sa imi iau Dacia. Si seful meu ieri a ars S clasul si a cumparat un Logan GPL .......:)
    0 0
  • DOAMNEE
    BAAA ma minunez la ce citesc pe aici frate...ba voi v-ati nascut in mertzane bmw-uri audi...ba ce vreti mah la 8000 de euro?...i-ati tu o mashina straina la mana a 2-a(dk ai noroc sa nu fie la a 15-a)...si baga tu bani kklau in ea...k si asa nu sunt "scumpe" piesele...bai frate...loganul e o mashina excelenta...iar varianta 1.6MPi 16V 105 CP...e superba...merge de rupe...i-am dat p autostrada si 170 si nu simteam nimic...si se aseaza destul de bine la viteza aia...baaa voi comparati bmw cu dacia mah???ba nebunilor pai nemtii fac teste la logan mah?ba pai testul ala care a fost pt logan e special facut pt mercedes bmw si etc....ce draq mah...sunteti nebuni ...nici carnet n-aveti si mai si vorbiti...marsh...Gologan...
    0 0
  • Gat Mic
    Logan tuning
    Masini calumea dar pacat ca sunt logan este bine sa ai si una de asta dar Suga pula Gologan
    0 0
  • pt toti
    tot va luati de amaratul Logan asa e nu e nici avion nu e nici (chiar) caruta dar am mers cu un Logan Van full option pe benzina parca avea 95 cai nu tin minte bine dar era de la firma si gol numai eu in drum Constanta - Valu am reusit nici mai mult nici mai putin de 170 km/h..impresionant avea demaraj destul de bun.dar aadevarul e ca stabilitate mai subtire , oricum nu cred ca sunt facute pentru viteza.sunt masini de oras simple si cel mai important sunt Romanesti adica nu trebuie sa ai asteptari mari de la ea.Pentru cei care urati atat de mult Loganul va zic ca la multi le place dar fiecare cu parerea lui.Totusi ne place tuningul si fiecareincearca sa iasa cat mai mult in evidenta asa ca o sa punem si lustra pe ea ca sa fie mai tare ca na asa suntem.oricum sa fim bucurosi ca suntem o tara care fabrica o masina si nu importam..sa fim mandri ca e a noastra si duce in carca niste ani buni.eu conduc o dacia 1310 dar am mers si cu passat 1.9 tdh si cielo si tractor si va asigur ca loganul merge mai bine ca tractorul ;).numai bine
    0 0
  • Rezonabilul
    Loganiada
    Mai baieti si clientii de masini premium ce sa fca mai? Daca unu are buget de 30 000 de euro pt masina ce sa faca ?? O sa zic ca loganul e prost comparativ cu ce o ar dori el sa cumpere. Deci Loganul este bun la pretul sau insa dupa cum vedeti sunt si oameni cu buget mai mare si chiar au de unde sa aleaga. Daca ar fi dupa voi in loc de un BMW mai bine imi iau 5 Loganuri nu???
    0 0
  • salooOooOOt
    salooOooOOt
    lasati loganu in pace , pt romanul de rand e o masina buna fata de daciile vechi
    1 0
  • E masina?
    E masina, are trei pedale si volan?Nu te ploua nu te ninge!Eu am un Ford Focus si am condus un Logan 1.4 mpi.Mi-a placut!Intradevar trebuie sa tragi putin de el dar la banii astia masina noua!???Si si-asa n-avem drumuri ptr masini ca lumea!Ma uit la mine ,cand mai dau in vreo groapa mi se rupe sufletul ...asa, nu-ti pare rau tare!!!Salutare tuturor!
    0 0
  • Daca muncesti, atunci aprociezi o masina noua la 10.000 si nu una second. mai ales cand drumurile din tara sunt in halul in care il stiti. ce sa faci cu o masina de 30.000 pe drumurile existente? o cari in spate sau dai cu ea prin toate gropile? aaaa, daca ti-a dat taticul / mamica/ matusa tamara/ sponsorul banii de masina e altceva
    am Logan de 3 luni si am facut cu el 6.000 de km in tara. s-a comportat super. recunosc ca arata cam nasol fata de altele dar in final isi face treaba si-si merita banii!
    e drept ca mie mi-ar fi placut un opel astra din ala nou dar pe drumurile alea credeti-ma ca nu mi-a mai parut rau ca am luat logan.

    consuma si foarte putin 5.5% afara si max 6.5% in oras. cu AC. si ABS-ul si-a facut si el treaba cand a fost cazul.

    daca vrei fite sau daca vrei sa faci curse normal ca nu-ti place loganul. in schimb, daca vrei o masina de alergatura e super ok.
    1 0
  • logan
    naspaaaaaa!
    0 1
  • LOGAN
    ESTE BETON AM FURAT DEJA MODELUL SA VOPSESCSI EU MASINA LA FEL
    1 0
  • ace, brice si carice...
    Ce ma mai distrez.. de fiecare data cand apare vreun articol despre logan.. 1000 de comentarii.. de la cosciug pe roti..troaca ordinara..pana la ceva supercar! e o masina de nota 5.. sunt unii care se multumesc si cu nota 5 sa treaca clasa.. premiantii cred si eu ca o fac trompeta :)) e o masina.. si e buna de carat..adica decat pe jos..mai bine iti faci treaba cu ea.. atata ca e scumpa in draci pt ce stie sa faca..si ca sa ti-o iei coaja chiar nu merita.. si ca sa ti-o iei full si sa dai 11.000 pe ea..iara nu merita :D
    0 1
  • BELEA
    E MARFA BA RAU
    0 0
  • Gorik J.R
    super tare frate
    si eu am un Logan...si am inceput cu diferite acesorii...tapiterie piele...jenti..auditie..tunning exterior cu Esapare Sport.......un neon in interior.....si urmeaza sa ii schimb farurile si un neon dedesubt si inca niste chestii prin interior.....masina e foarte buna...nu am avut probleme......multi zik ca nu sunt bune...dar daca o ingrijesti...e buna.....
    0 0
  • Gorik J.R
    super tare frate
    zicea un om ...mai sus....nu conteaza masina ...conteaza cine e la volan.....eu inca nu am permis.....are fratemeo..si are doar 18 ani si ceva.....masina e luat din 2006.....si bn...sunt schimbate suspensiile,directiile...dar si inainte de asta...luam curba cu80- 100 km/h fara probleme....dar e o masina de familie...nu una sport...astia care comentati aiurea inseamna ca nu stiti s aingrijiti o masina..sau nu ati mai avut pana acuma...si vorbiti doar din cele auzite pe la radio sau vz pe la Tv....bn ca se mai gasesc cate o mica problema...asta este...se gasec si masini bune BMW Audi Porshe..care dupa cateva luni i se strica ba ceva la motor,ba cutia de viteza.....se mai intampla....dar Loganu-rile sunt facute pe nbanda rulanta:))in numar foarte mare...si sunt probabilitati mai mari sa fie mai multe ...care au probleme.........By J.R
    0 1
  • diasss
    o bijuterie....
    dak toti neavenitii au ajuns sa-si dea cu parerea e bine...loganul din imagine e fain insa realitatea e alta..o porcarie de masina.un hibrid.....mai mult..un mutant cu organe de la mai multe masini care in conditii critice poate fi inlocuit cu succes de o bicicleta...
    0 1
  • Tot eu
    Pt cei care vad scopul
    Am avut o Toyota Celica GT timp de 2 ani in italia am facut 100mii km cu ea super masina, in doar 3 luni de romania. sa dihocat masina a ajuns la un pas de dezmembrare i-au cedat amortizoarele , jantele, trancanea bordul fetele la portiere haionul la portbagaj devenise o rabala de masina fffrapida dar nesigura. drept urmare am schibat toyota cu un logan nou de care sant mutumit in cateva privintze si nemultumit in altele. pt blegul care zicea ca atatea bani ai asa masina iti ei e fals total blegule. ce rost are sa dau 20mii pe o masina care in cateva luni ai de bagat in ea alte cateva mii. nu camparati conditiile in care sant exploatate masinile in occident cu cele din romania* romania e plina de gropi, santuri astupate cu pamant asfalt de proasta calitate etc. Loganul e pt romania. Faci o investitie mai mica pt scurta durata ia un logan la 6-9 mii si peste vreo 2-3 ani iti schimbi masina eventual tot cu un logan (timp de 2-3 ani bagi benzina si i-ti faci treba) . Cine nu-i greu de cap intelege . Romanul sufera de grandomanie, toata lumea nu mai poate de datorii dar vor masini de fitze . hai pa
    1 0
  • dilibau95
    ce mai amsina
    ciine are masina daca vrea sa o vanda as da bani grei pe a.As vrea sa am si eu o masina din trasta
    0 0
  • dragos
    logan
    adevarat pt masina de fabrica frate tAno dar ia incalta-l cu 205, pune-i amortizoare cu gaz cu dublu circiut si nu in ultimul rand ridaca-i puterea la peste 11o cp - ai sa ramai surprins de transformare
    0 0
  • dragos
    logan
    ce ai facut tu, am facut si eu in padurea Bogatii, pe langa sighisoara dar cu un 1.6 si s-a descurcat onorabil, nu a scartiit, din fabrica am michelin gumele,dar pentru ca este inalta balanseaza tare, tre sa ai ceva experienta s-o tii, nu sunt total multumit de ea dar am forjat una de care am scris in primul mesaj este alta masina
    0 0
  • Lovekomotive
    logan
    Din comentariile citite pe aici, mai bine de jumatate aveti nivelul de inteligenta sub nivelul marii. Cum naiba sa zici ca nu poti sa intri cu loganul cu 80 intr-o curba? Eu am intrat cu mai mult de atat si nu s-a rasturnat...plus ca loganul nu e masina sport ca "bmw"urile voastre second cu 500 000 km la bord de care va laudati ca luati curbele cu stil. Sincer decat un jaf second-hand cu 100 000 km prefer o masina noua indiferent ca e logan, polo, astra, sau alte modele. Nu tin cu loganu, dar cei care mananca..... despre logan clar nu au mers niciodata, pur si simplu demagogia e la moda in Romania, de aia e tara plina de prosti, inculti si manelisti. Si pe final tin sa mentionez, ca am condus logan cu 350 000 km care nu a avut nici o problema semnificativa si lua curbe de 70 de grade cu 90 km/h asa ca cei complexati cu sh-uri gura mica si joc de glezne, dezvoltati-va memoria mai intai ca moare neuronul ala din voi de singuratate. O zi buna!
    1 0
  • KiKi timisoara
    Logan
    Auziti fratilor,eu am 13 ani:))pun pariu ca stiu mai multa mecanica la un logan decit multi de pe forum.schimb turbo,placute de frina.orce si inca ceva de ex logan 1.5dci[Ne modificat]a mers cu 180km/ora.chiar fuge bine doar ca la curbe de peste 90-130km/ora incepe sa se incline sau sa derapede.tata care are miloane de hilometri la bord:D, a derapat pe zapada in sant la 120km/ora intr-o curba extrem de periculoasa la dreapta si tot nu sa rasturnat deci nu te rastori asa usor...7
    1 0
  • KiKi timisoara
    Logan
    da adevarat ca nu are frine bune loganu.da dar daca ai permis de15 ani si ai 20.000de km pai logic ca zici asa ceva pai sincer cind o sa ai vreo 6-7 miloane de km parcursi numa in rominia in 17 ani o sa zic woww esti bun,si in toti acesti kilometri poate iti vei da seamna ca daca te speri si calci frina in podea ai facut o gresala enormaa:) trebe sa cunosti masina putin si sa o calci [gen abs aproape sa scirtie roti dar sa nu fie blocate]si atunci incetinesti cu 5-6 secunde mai repede adica 100-170de metri deci ai trecut de citva pomi pe care nu iai luat si in+ daca nu o calci in podea ai si putina directie.uitativa si voi pe forum:D
    1 0
  • KiKi timisoara
    logan
    Fratilor si nici motoru nui rau eu merg in 3 pistoane cu el de 15.000 de kilometri si nam nici turbo:(( e anulat.adevarat ca imi trebe 1-2 kilometri sa ajung la 80 dar na sa nu zic ca nu mere mai mult 90 cam asa.orcum pt taxi:)) e buna si nu stiu ce parere aveti voi de 1.4 deci 1.4 1.6 sunt varza ,cel mai bun e 1.6 16v si 1.5 adevarat[loganu e de curse daca il modifici si bagi o suna de citeva zeci de mi de euro,eu am vazut logan cu 250de cai logan s200 scrie asa pe youtube si vezi :) e de raliu.
    0 0
  • gh
    e tare
    0 0
  • tunig interior
    volan,schimbator fr mina in piele, cotiera personalizata[sup tel,toata numai in piele],sistem audio [amplif,16difuzoare]configurat la preferinta.Toate pe logan! Revin
    0 0
  • dANubiUS
    Tuning
    Doamne ce disperati de BMW bai baieti parerea mea e ca cei care critica loganul sunt niste idioti. Omul isi ia logan deoarece este o masina foarte buna pret-calitate . V-ati nascut in BMW ??? Decat sa imi iau BMW cu 200.000 KM mai bine imi iau logan nou si apropo tu iti iei BMW iar eu imi iau logan . Tu ii spargi un far si dai cat ai dat pe masina eu sparg un far si dau 300 lei pe el . Respect logan :D
    1 0
  • thailand
    logan tunat
    bhaiiii romani fraieri ce sunteti..in loc sa va laudati marfa romaneasca le faceti jocul la altii ...asa i romanu pana nu se prostitueaza nu se simte bine
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru