Prima imagine a hibridului Fisker

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 25.10.2007
Fisker a publicat primul teaser al viitorului supercar hibrid de 70.000 de euro, care va debuta anul viitor in luna ianuarie.

La inceputul lunii septembrie va anuntam despre intentia constructorului de nisa Fisker de a dezvolta un supercar hibrid. Constructorul american a anuntat ca va dezvalui in premiera mondiala supercarul la Salonul Auto Nord American (NAIAS) din ianuarie 2008. Pana atunci insa Fisker a pregatit terenul cu un teaser al viitorului model.

Desi inca nu putem distinge foarte bine formele supercarului hibrid, este foarte probabil ca designul acestuia sa imprumute liniile traditionale Fisker. Modelul, al carui nume nu este cunoscut inca de nimeni, va fi dezvoltat in parteneriat cu grupul Quantum Technologies, o companie din sudul Californiei recunoscuta pentru tehnologia propulsiei electrice.

Potrivit estimarilor publicate de oficialii Fisker, supercarul ar urma sa fie disponibil pe piata undeva la sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009, productia fiind estimata la 15.000 de vehicule pe an. Profitul va curge pentru Fisker, pretul unui exemplar fiind fixat la peste 70.000 de euro.

Comentarii (5)

  • b
    numele este cunoscut
    0 0
  • ?
    De unde stiti voi ca va curge profitul ?! Pentru ca pretul e mai mare de 70.000 euro ?!
    Veyronu` se vinde cu mai mult de 1 milion de euro si are costuri de vreo 4-5 milioane (tot euro)...dar in cazul de fata stiti voi politica de marja si costurile totale de cercetare+productie+lansare si comercializare...
    0 0
  • AndreiRN
    Profitabilitatea
    Profitul este un lucru extrem de important in orice faci ca altfel nu vei avea capital pt urmatoarea generatie si esti scos de pe piata de concurenta.
    Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei si Fisker este facut de un grup de investitori care simt ca este timpul unei masini hibride americane.
    0 0
  • pt AndreiRN
    "Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei".
    Detaliaza putin ideea asta.
    0 0
  • AndreiRN
    Detali
    VW este si a fost dintotdeauna firma guvernamentala.
    Costul de productie pt un Bugatti este 5+ milioane si cel de vanzare de 1+ milioane si o firma particulara ar fi dat faliment de mult dar una de stat continua sa produca in deficit deoarece balanta este acoperita de impozitele pe populatie. De fapt VW vinde cam toate masinile la costul de fabricare pt a tine locurile de munca si pt ca nu a trebuit sa fie competitivi fiind protejati de o lege monopolara care a cazut. Ford a vrut sa-i cumpere si nu au reusit dar acuma sunt vulnerabili si vom vedea ce se va intampla cu ei. Poate vor declara o datorie la guvern de 100 miliarde si astfel nu o sa-i vrea nimeni.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru