S-a lansat Logan indian!

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 04.04.2007
Mahindra Renault a lansat Logan pe piata indiana. Modelul nu are legatura cu Dacia si vine cu modificari fata de versiunea romaneasca.(CU VIDEO!)

Renault a lansat pe piata din India versiunea Logan creata in colaborare cu producatorul local Mahindra. Numele sau oficial in Asia va fi Renault Logan. Desi este practic acelasi model ca cel gandit de Dacia, Loganul indian nu are vreo legatura cu producatorul roman.

Versiunea indiana este produsa la o fabrica a grupului Mahindra & Mahindra si va fi distribuita de societatea mixta Mahindra Renault. Uzina Mahindra din Nashik are o capacitate de productie anuala de 50.000 de vehicule.

Modelul Logan construit si vandut de Mahindra Renault va fi disponibil atat in varianta diesel cat si in versiune cu motor pe benzina, de 1.4 si 1.6 litri. Preturile la versiunile pe benzina variaza intre 7.400 - 10.000 de euro iar preturile la versiunea diesel vor varia, in functie de dotari, intre 9.500-11.300 de euro.

Loganul indian are volanul pozitionat pe partea dreapta. Alte modificari vizibile se observa mai ales la designul grilei frontale.

Comentarii (71)

  • ovidiu
    ........
    piesele lui sunt facute in romania nui asa????????
    0 0
  • nui
    nui asha... :P
    0 0
  • florentina
    re:.....
    vreis a spui "nu-i" asa ?????
    0 0
  • Mircea Mester
    Comentarii
    Ultimele comentarii vor fi sterse deoarece nu reprezinta pareri personale legate de subiectul stirii.

    Va rog sa pastrati un ton decent si sa vorbiti la subiect, nu in off-topic.

    Multumesc.
    0 0
  • Claudiu
    Cine esti tu?
    Cine esti tu sa ma corectezi pe mine?
    Ai fost la facultate cu mine , sau suntem din acelasi oras cumva? Avem prieteni comuni? Am fost la chefuri impreuna? Ai noroc ca sunt astia baieti salon si nu te baneaza.
    0 0
  • Ana lu manole
    Manole Manole/Mestere Manole/
    Hai ca ma facui poet. Pai mai bine editeaza-i pe baieti ca stau pe net in loc sa rupa "Istoria literaturii romane de la origini pana in prezet". Hai te-am salutat ca tre sa sscriu un eseu..Ciao!!!
    0 0
  • Balaurus I
    a noastra-i mai ieftina !
    Dupa cum se vede , a noastra e mai ieftina cu ~ 500 euroi la aceleasi performante.Deci, nu mi-e frica de concurenta lor.Deocamdata.
    Cand fac astia Loganul electric ? :)
    Nu va mai certati intre voi ca ....ne conduc deja ungurii ....de liberali :)))
    0 0
  • daniel
    logan india
    piesele nu sunt din romania
    vor sa se dezvolte industrial si nu accepta sa importe piese din romania
    0 0
  • daniel
    eu am fost in india (la Nashik) si i-am invatat sa fabrice loganu
    0 0
  • mircea
    logan
    da sigur.......dar de ce nu a purtat numele de Dacia Logan?De ce a trebuit schimbat in renault logan????
    Apropo cand o sa scoata dacia un model nou???Cand or sa zboare porcii?
    0 0
  • mertzedes primera de nissan sa
    nume s.a.
    sunt si alte tari unde nu se numeste Dacia Logan ci Renaul Logan - de ex Rusia. In general vesticii au cam primit Dacia ca denumire, esticii insa sunt mai cu motz si au preferat Renault. Poate ajuta si la vzari, dupa principiul - daca e din UE-ul ala din vest e mai breaz. Doar si in Romanica e la fel, nu?

    In ccp concurenta: daca e cu volan pe dreapta, poate in UK si cine o mai fi sa fie bun, ca in majoritatea restului Europei n-are cum. Deci...alt produs, pentru alta piata.
    0 0
  • bizar
    Asta dovedeste inca o data ca Renault nu are o politica bine definita pentru Dacia .
    De exemplu modelele Skoda sau numit Skoda in toata lumea ,tocmai pentru ai defini imaginea si ai crea o indentitate aceisteia.
    0 0
  • renault
    noi si cu indienii ce mai avem masini facute de renault :)))
    0 0
  • blondu28
    logan?:))
    piesele sunt facute la turci sau chinezu mic vaporul mare sunt facute pe vapor cred
    naspa masina eu sunt mici masina mare este ok ei cred ca se plinba cu autobuzul sau cu vre-un suv cand o sa merga cu loganul :))
    0 0
  • se numeste ,Logan -Mahindra by Renault
    0 0
  • daniel
    renault are politica lui de as vinde motorarele si alte componente si au ceva profit nu gluma
    Loganul se vinde la greu si in Germania mai ales brekul -si este chiar destul de bun dar in tara asta ce sa te faci cu strazile astea
    0 0
  • bradshow
    :)) ce cumpara nemtii??????
    o sa cumpere neamtu alta masina decat cea nemteasca cand oi fi eu prost ca tine..e chiar logic...cum sa cumpere un logan Break cu motor 1.4MPI si 1.5DCi cand ei au VW Caddy 1.9 TDI..si restu???ce sa care cu Loganu ???doar puf si fulgi?ca la o motorizare asa puternica nu vad ce ar putea cara in plus..ce ne mai cacam pe noi atat...e o masina proasta..si nu spun asta findca am ceva cu marca Dacia dar asta asa e..e o batjocura...credeti ca eu nu as vrea sa imi iau o Dacie..??dar sa fie masina..in anul 2007 iese dacia cu geamuri electrice Optional????si BMW are geamuri electrice din 88 poate si mai devreme...si auzi domne la el..se vinde Loganu in Germania la greu...tu judeci putin...sau macar...fa o logica..si ce crezi..ar cumpara Loganu?dar asa suntem noi romanii...ca sa nu rada lumea de noi ce e al nostru e cel mai bun...E PE DRACU!!!
    0 0
  • daniel
    pros esti tu
    nemtii sunt numai bogatani , ai fost pe afara sa vezi ???
    0 0
  • nelutzu_13
    :)
    nu cred ca face logan pentru Uzbekistan , acolo nu ar avea concurenta
    0 0
  • deci se poate si mai bine
    Ma frapeaza faptu ca pana si la indieni masina arata cat de cat mai bine fata de cum arata la noi!
    0 0
  • VyruSU
    Logan
    bradshow esti un prost jumate! Am un logan de 1.6 si mergea perfect cu 145 km/h cu 5 persoane in masina si portbagajul full!
    0 0
  • pt colin
    nu arata mai bine masina e aceeasi doar ca are grila schimbata
    0 0
  • Logan in Germania
    Va scriu din Germania, stau langa Köln de 17 ani. Logan NU se vinde la greu aici, ba dimpotriva. Intr-adevar, mai vezi pe ici pe colo cate unul, dar daca stai sa te uiti cine-l conduce, intelegi de ce l-a cumparat. Adica sunt in general oameni batrani, nu prea instariti, care doresc sa aibe o masina noua ieftina. Important e ca e noua. Acesti oameni nu au nevoie nici de ABS, nici ESP, nici alte cele care sunt nevoia la masina cu care rulezi des peste autostrada cu viteze mari. Acesti oameni in varsta care cumpara LOGAN vor doar o masina cu care sa se plimbe la viteza melcului si sa fie noua masina. Iar daca stau sa ma gandesc ca un BMW 520 (benzina) din 2001 cu toate cele pe el il iei aici la 7-8 mii, vreau eu sa-l vad pe ala care are nevoie de masina adevarata si prefera un LOGAN in loc de orice alta masina secondhand vestica la acelasi pret. Cat despre LOGAN Break, am vazut doar doua pana acum (si fac enorm de multi km pe autostrada in fiecare zi) iar aceste doua masini aveau inscriptii de firma pe ele, unul era zugrav iar celalalt era electrician. Probabil mai sraci asa, deoarece, cum spunea cineva mai sus, exista Caddy etc la un pret convenabil aici. Probabil ca sunt doar oameni care vor sa aibe PUR si SIMPLU o masina NOUA indiferent de ceea ce ofera sau extras-uri. Oameni fara pretentii, toata stima ptr ei, doar nu-i tot omu la fel, dar repet..NU se vinde DELOC la greu LOGAN in Germania, fie Break, Limusina Cabrio sau SUV...
    0 0
  • makaveli
    bataie de joc
    se vede k renault dupa cum zicea cineva mai sus nu are o politica bine definita asupra marcii dacia.......dak vrei sa promovezi acest produs il faci prin a'l numi peste tot la fel...nu renault...cel mai bun exemplu este skoda...uitat'va unde a ajuns shi de unde a plecat.....noi suntem romani adik nishte carpe...cu care sterg totzi pe jos...
    0 0
  • Arlequin
    lol
    .stie cineva cat e salariul mediu in India?...Eu totusi continuu sa sper la o colaborare fructuoasa gen Maserati-Oltcit...Dacia500-Mini Morris, Renault Dacia Logan -Bentley, Aro-Jeep.si Tohan-Bmx
    0 0
  • cristi
    tare
    vad ca fanii logan nu au fost dezamagiti..in sfarsit pot sa discute la subiect in acest articol..si nu mai pomenesc de logan in forumul altor autovehicule :D
    0 0
  • YMihai
    again ...
    ...da ...din nou despre Logan. Ce imi place cel mai mult este atitudinea unor impatimiti ai masinilor despre tara care-i reprezinta. Daca Dacia Logan ar fi mers mai departe peste hotare cu aceeasi denumire ...probabil nu s-ar mai fi vandut deloc. Sunt putini occidentali care au auzit despre Romania...d-apoi despre Dacia. E principalul motiv pentru care s-a luat aceasta decizie...
    Dintre alte elemente gata sa echipeze Logan in India mai pot mentiona geamurile electrice NUMAI la usile din spate (contrar modului nostru de viatza)
    Aceeasi grila va echipa in curand si modelul Logan in Ro ...probabil o data cu lansarea Logan alimentat cu GPL (din fabrica ...deci cu garantie)

    Orice am face ...suntem Romani ...asa k hai ...la cearta !!!!!!!!!
    0 0
  • asa-i romanu
    ...Nu ai ce-i face, asa-i romanu :). Orice ai spune in romania, orice ai face cu acel Logan, chiar daca ai scrie "power by Mercedes" pe el( asa cum se gaseste scris pe alte autoturisme) , romanu tot nu e multumit. Masina vecinului e tot mai buna. :). Asa ca aveti dreptate - Logan India este mult mai buna decat logan - Romania :))....suntem dusi cu totii
    0 0
  • de-a datu' cu parerea
    Hai sa facem un sondaj: cati dintre cei care vorbesc (de rau) aici despre Logan il si au? Vorbesc ei din auzite? In calitate de ce isi dau ei cu parerea? Doar asa, de dragu'...? Eu cred ca majoritatea "carcotasilor" nu au bani decat pentru jegul de masini aruncate de vestici...
    P.S. Cei care nu stiu sa vorbeasca (folosesc cuvinte triviale) si/sau sa scrie corect romaneste ar trebui sa treaca mai intai pe la scoala si apoi sa-si dea cu parerea despre ce masini noi nu-si pot ei permite sa-si cumpere!!!
    0 0
  • johny bravo
    teorie cu pretentii
    Ia mai respectati-va! Toti cei care carcotiti despre toate masinile. Si masinile pe platforma VW pot suferi modificari importante si cele cu pretentii de lux. Se cunoaste inrudirea de gradul I intre acei "carcotasi" ai Logan-ului cu turcii care au stapanit aceste meleaguri atata timp. De fapt de cand cu "vanish", "bio carpet", etc., masinile second sunt foarte bune. Ciao.
    0 0
  • YMihai
    ...sau
    ...sau cati dintre cei care vb au condus macar un Logan vre-odata ...

    E clar k mai nimeni ...sau prea putini.
    0 0
  • AntiLogan
    Pentru LOGAN-isti
    Astia care tot aparati loganul, asta e frate ce sa-i faci, dupa ce ai dat atatia bani pe el si ai rata pe zeci de ani, ce sa mai zici si tu, zici ca e o masina superba, ca e un pas inainte, 145 km/h? aia e masina? :))))))))))))) iti aduc ras de bmw din 90, si te face muci la ce vrei tu, merge la 215 km/h fara nici o greata, da na ce sa ziceti si voi, sa o stapaniti sanatosi si sa nu uitati ca naivii ca voi fac buzunarele pline la politicieni!
    0 0
  • Alo, tovarasul AntiLogan!!!
    Tot n-ai inteles. Unii vor sa aiba masina lor, nou nouta (care poate sa mearga cu: 145km/h -vechea Dacia, 160-180 km/h-Logan sau 190-250 km/h BMW, 350 km/h FERRARI), in schimb, altii nu-si pot permite sau nu-si doresc decat jegul altora, este doar o chestie de preferinta personala...pentru cei care pot intelege asta!
    0 0
  • logan vs. antilogan
    Imi place textul posesorilor de logan - o masina a lor "noua nouta" nu "jegul altora" etc. Ca altii vor SH caci nu dispun ca ei de BANI. Statistic LOGAN=masina noua cu banii altora platita dublu in 7-10 ani. deci....
    0 0
  • cu dedicatie ptr. "logan vs. antilogan"
    Si cei care isi cumpara o masina SH de marca vest europeana platesc o suma aprox. egala cu cei care cumpara un Logan nou. Ei de unde au acea suma? Nu cumva fac credit pe 7-10 ani si o vor plati si ei dublu? Daca si-ar permite si-ar cumpara una noua (straina bineinteles, ca da mai bine, e de fason, denota bogatie). Oricum, se spune "de gustibus non est disputamdum".
    0 0
  • lxcristi
    logan
    Teapa SRL, eu asa as numii afacerea facuta de Dacia cu Renault. Francezii au cumparat fabrica ieftin, scot modele cu sigla Renault si le vand la un pret ieftin. Ei se imbogatesc, nu noi romanii cu Dacia noastra. "interesu poarta fesu" Vezi afacerea Skoda cu VW, Mini cu BMW si altele. Noi, avem Logan by Renault. :))
    0 1
  • AntiLogan
    Logan
    Eu nu stiu cum poti compara Loganul, o masina net inferioara cu cele vestice, o sa mai vorbim pe tema asta mai incolo, cand vor aparea primele ruginituri la Logan si probleme la motor si farurile ruginite ( datorita etansarii de 2 lei ) specific daciei.
    0 0
  • anti antiloganisti
    domnu Anti Logan ce masina aveti?, daca aveti curajul sa ne spuneti.
    0 0
  • AntiLogan
    Car
    Am un VW Corrado din VR6, 225 de cai putere si crede-ma ca nu l-as da pe Logan nici intr-o mie de vieti.94,
    0 0
  • Gigi mecanicu
    Logan
    Loganul are faruri din plastic in totalitate, la fel cum are si celelalte masini (BMW, Peugeot, etc)ma intreb cum o sa rugineasca?! Cu 6400E cumperi o masina, la care nu trebuie sa schimbi nimic, Ii intreb pe cei de mai sus daca stiu cumva cat costa ora de service la BMW si la cati KM se schimba cureaua de distributie (daca stiu ce e aia?)
    0 0
  • AntiLogan
    Aha...
    # airbag şofer
    # protecţii laterale
    # capace de roţi
    # geamuri colorate
    # închidere centralizată cu cheieNew
    # oglinzi retrovizoare reglabile din interior
    # iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.
    # Buton deschidere portbagajNew
    # Nou schimbător de vitezeNew
    # Stopuri spate de tip cristal
    Doar un airbag, pai eu imi iau la 3000 din germania cu eleron electric si minim 2 airbaguri, sa nu mai vorbim de alte facilitati, va inecati la mal, 6400 de euro fara TVA.
    0 0
  • Gigi mecanicu
    Logan
    Si 200.000 de Km, tocmai bine pregatita pentru o reparatie capitala.
    0 0
  • Bine...
    AntiLogan
    Cum zici tu, prefer sa bag 3 milioane de euro intr-un sh, sa mi se strice in fiecare zi si sa fac 10 mii de vizii pe an si tot nu imi cumpar scuza asta de masina. Refuz sa cumpar un proiect facut pentru Romania, care ne jigneste pe toti, o masina facuta pentru " saracii de romani " !!!
    0 0
  • Apropo
    AntiLogan
    cu inca 2-3 mii imi mai aduc una pentru piese si ies mult mai ieftin ca la una nou, da na ce sa-i faci, fiecare cu ce il doare, pe multi ii bucura garantia, mai punte si tu preturile exacte:
    25 de milioane casco
    revizia, benzina sau motorina numai de calitate, nu trebuie sa depasesti o anumita turatie, nu ai voie sa pui nimic pe ea, ca pierzi garantia.
    0 0
  • AndreiRN
    Pt antilogan
    "Refuz sa cumpar un proiect facut pentru Romania, care ne jigneste pe toti, o masina facuta pentru " saracii de romani"!!!"
    Lofanul este un CADOU facut de cei de la Renault pt romani. In ultimi 10 ani industria romaneasca nu sa dovedit capabila sa produca macar o motocicleta sau bicicleta macar si ar trebui sa fie bucurosi si multumiti cand cineva din afara isi risca capitalul si isi face peri albi incercand sa se lupte cu politicieni si in sistem corupt pt a produce ceva acolo. India are o capacitate economica si industriala net superioara.
    0 0
  • Cadoul
    AntiLogan
    Cadou era daca o scotea la 3000 de euro, nu la 7 mii fara nimic pe ea si nu e asa mare cadou, ca ei castiga enorm, au cumparat uzinele Dacia pe preturi de 2 lei si acuma au profit 100%.
    0 0
  • Logan
    Logan-ul este un concept istet de masina de buget. In realitate este o masina scumpa asamblata fara pic de respect fata de cei care o cumpara si argumentul principal care o tine inca in topurile de vanzari de automobile la noi in tara este "patriotismul" cumparatorilor. Logan-ul din India probabil va fi mai corect executat si aici ma refer la calitatea asamblarii caci numai noi suntem tara in care "las ca mere si asa"!
    0 0
  • AndreiRN
    Cadou
    Au preluat "ruinele" Dacia care probabil erau intr-o stare similara celorlalte uzine din tara si pun o paine pe masa la angajati care altfel ar fi marit numarul somerilor.
    Probabil costul de fabricare este in jur de 3000 dar mai trebuie sa dea si mita pe la guvern inca 2000 si le ramane 1000 pt intretinerea si imbunatatirea fabrici si raman poate cu 1000 in mana. In asa ritm isi vor recupera investitia in ...... 00 de ani si asta numai daca guvernanti sunt stabili mental si istoria ne spune ..... contrariu.
    0 0
  • Corrado-ul lui Antilogan
    Bai AntiLogan, m-ai dat gata, zau asa!
    La cat de-nversunat erai pe-aci aveam impresia ca ai nu stiu ce suparaciune de masina, cand colo...
    Tu crezi ca numai viteza e importanta la o masina? La ce-ti trebuie? Sa intri in primul pom pe care-l intalnesti la fel ca "smecherii" aia de la Constanta?
    Acum, la de drept vorbind, ai fost la vreun drive-test Logan? Sau vorbesti din experienta vechii Dacii sau "asa din auzite"?
    Revenind la subiectul nostru, in mare parte ii dau dreptate lui lxcristi. Din cate tin eu minte, cand a aparut Logan-ul a fost prezentat ca reusita a colaborarii intre inginerii romani ci cei francezi, iar acum Renault o produce prin fel si fel de tari ca si cum ar fi modelul lor gandit si produs exclusiv de firma "mama".
    0 0
  • AntiLogan
    Aha
    Cand o face astia loganul cu tabla galvanizata, sa fie o capodopera, cand o sa aiba un motor fiabil atunci o sa fie o masina adevarata, pana atunci condu si tu un Corrado si ai sa vezi ce inseamna o masina, pana atunci mergi cu motorasul Dacia, am condus loganul si e de toata jena, 12-14 % in oras.
    0 0
  • hhhooooooooooo
    ba sa va zic una ca tot discutati..hmm ioi Istenem..ma o dat prostia la noi in tara cu dacia fiecare si-a luat dacie si io mi-am luat cu 78 de mii in 1982 nou nouta si amu mere dar loganu la baiat de 3 ori am bagat-o la mecanic...nu mai mere..no si asta vreau sa zic ca o venit revolutiunea si amu la tati ne trebuie bmw , ford , volkswagen..no is bune ...da ma hooooooo nu=s pantru drumurile noastre ...un logan..pui un cal in fata si diiiiiiiiiii calule diiiiiiii
    no servus
    0 1
  • in anonimat
    mashina logan indian
    care era pretzul de pornire k nu l-am retzinut 15000$ sau euro???? in rest merita sau nu k nu m-am convins
    0 0
  • Corrado
    AntiLogan
    Habar n-ai ce e Corrado ma, nici nu stii despre tehnologia VR6 si tu vorbesti aiurea, nici macar n-ai auzit de Karman, plimba-te tu cu dricul de Logan si cand o sa conduci o masina nemteasca sa mai vorbesti, pana atunci ia-ti 100 de loganuri.
    1 0
  • Alt esec
    nu sunt deloc impresionat de asta, si chiar asa daca francezii au produs asta si in india si in Iran au facut-o sa aibe un pret mai mic ca in Romania si gata! as vrea sa nu mai vad un timp aceasta masina, faceti o reclama de trei lei, ba chiar nu vedeti ca parerile dspre aceasta masina sunt in mare parte proaste!?...
    0 0
  • sa fieeee
    Ei dragilor,vad ca fiecare si-a format o opinie...Asta e un lucru bun,dar ce te faci cu mentalitatea "unora" cum ar fi"d-ul" anti-logan care ingroasa crema celor care cred ca tot ce zboara se "papa"....Nu tin partea Loganului,dar refuz sa cred ca orice om care de abia isi permite sa faca un imprumut la banca,pentru a-si cumpara o masina noua ar fi atat de nebun sa dea acel imprumut pe o masina e adevarat straina,cu mult mai buna calitativ decat Loganul,dar deja rulata poate cine stie cu cate alte "hibe" ascunse si la care cum spunea nea "gigi mecanicu" costa ora la service cat un sfert,sau poate chiar jumate dintr-un salariu actual de om amarat!!! Ei domnule cu "tehnologie VR6" pe acel om cu ce il incalzeste faptul ca "urla" motorul sub capota,cand el de abia reuseste sa faca plinul o data pe an???Nu crezi ca suferi de acelasi sindrom cu care ne-am infectat toti??? Daca TU iti permiti sa faci "opturi" cu acel corrado,un familist cu putini bani,se bucura totusi ca poate la sfarsit de saptamana,sa isi duca familia (cu Loganul e adevarat)la o gura de aer proaspat stiind in acelasi timp si ca un ferodou sau o placa de presiune,sau un brat bascula nu il vor costa cat 3 salarii la un loc!!! Fii matalutza fericit cu masina pe care o ai si lasa si pe altii sa se bucure de cele pe care le conduc,boier Moflea!!!
    0 0
  • shi ce VR6??
    Poftim datele,domnu' VR6:

    Corrado 2.9 VR6 was in production from March 1992 to June 1995



    Engine:
    15-degree V6 cylinder DOHC
    Alloy cylinder head, cast iron block transversely mounted in front
    Bosch Motronic fuel injection
    Capacity 2,861
    Bore 82 x 90.3mm
    Ouput 190bhp at 5800rpm
    Compression Ratio 10:1
    Maximum Torque 181lb/ft at 4200rpm

    Fuel Consumption:
    Overall 25mpg (11.3 litres per 100km)...Ce spuneai de Logan??? Cat consuma sareacu' ?
    1 0
  • AntiLogan
    VR6
    Are 190 de cai,mare varza murata esti, eu consum 12 la suta la 190 de cai, tu ai 10 la suta la 75 de cai amarati, ceea mai tare varianta 100 :) esti varza ma, eu merg la 220 cu ea fara nici o greata, tie iti ia foc motorul :).
    1 0
  • AntiLogan
    Tu la dricul ala, n-ai nici tabla galvanizata. Hai du-te sa ruginesti in pace si lasa-ne cu iubirea ta Loganul, Nemtii fac masini si francezii parfumuri ! sa tii si tu minte.
    2 0
  • Antilogan
    Masina familist
    uite ma masina de familisti.
    http://www.mobile.de/SID22CMasoApjgKFwnMa0z5HA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1176220861A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1A1B20E13129%81H-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100B37E25200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=5&id=11111111254107586&
    uita-te la ea cum arata si e mai tare de 10 mii de ori decat loganul tau.
    2 0
  • AntiLogan
    Masini Sh
    Ce nu vrei tu sa pricepi ca Loganul nu este o masina sigura, uita-te si tu la teste la ea, sa vezi in caz de impact frontal sau lateral ce hibe are, e o teapa legalizata, iti consuma peste 10 % in oras, motorul este un rebut, un proiect ratat de renault, care doar la noi il poate vinde, ca noi sunt cutia de gunoi, de ce sa nu iti iei cu 7 mii un bmw, sau un vw golf din afara sau masini din 2004, masini adevarate, care nu schimbi nimic la ele, daca tot aperi atat Romania, ia-ti un logan si mai vorbim in 3-4 luni daca esti multumit de el, in fine nu-mi mai bat gura pentru patrioti ca tine. Sa fi fericit cu Loganul tau si sprijina industria pana la moarte sa le face buzunarele mari la mafiotii romani. Bye!
    2 0
  • sui sus
    si hai cu mine
    sau mai bine dacia log off luuuuuuumeeeeee
    1 0
  • miroase a-ncins
    Fratilor, voi ce mancati in fiecare seara la cina? Caviar cumva?! Si branza Camembert?! Ce nu are Logan-ul de nu va sta bine? Vreti sa zburati pe sosele (cele pline de gauri din Romania) ? Luati-va nene avion, daca tot aveti bani asa de multi? Nu e sigura? Ce masina mai e sigura, cand un tampit conduce pe "ULITELE" din Romania cu 140 km si mai mult? Sau ce? Vreti sa spuneti ca BMW-uri sau WV-uri sau Mercedes-uri incolacite dupa stalpii sau copacii din Romania nu ati vazut? Beti, fratilor o cana cu apa rece si reveniti-va! Logan e o masina buna (varianta full). Consuma peste 10% probabil Loganul de 1.4 ori Loganul de 1.6 pentru pr..stii care habar n-au ce e aia frana de motor, condus sportiv fara scartait de roti si le place sa fie "smecheri". Inca o chestie: esti smecher atata timp cat esti viu si nu in puscarie. Am Logan si media de consum este 6%, iar in oras consuma intre 7 si 9%. Iar nu toti romanii au tupeul sa fure si sa se ocupe cu smecherii ca sa-si aduca din strainatate masini la mana a doua cu care sa-si "scoata aerele" de la naftalina ca sunt "barosani", unii muncesc pe un salariu onorabil ca sa duca o viata...normala. Nu atat de "aerisita" ca a unora...
    0 2
  • Logan
    Pai na ce sa-i faci, ca sa conduci o masina puternica trebuie sa ai cap, nu orice pampalau o poate conduce si reuseste sa ramana in viata, oricum Vw va scoate o masina contra Loganului, asa ca o sa va duceti de unde ati venit cu Dricul Vostru cu tot.
    2 0
  • Pt Geo
    Pentru cultura ta generala, Volkswagen = ( traducere din germana ) masina poporului, asa ca nu reprezinta un mare lux, o masina de aere si inca ceva, masinile puternice ( in viziunea ta care ai condus doar 75-95 cai ) nu se rezuma doar la viteza,e vorba si de tinuta de mers, de sunetul motorului incomparabil, de finetea cu care merge la viteze mici si alte beneficii.
    2 0
  • Florin
    logan
    Sunteti niste fraieri. loganul este un dulap pe roti! Eu am si VW si LOgan si Tico si Supernova si ultimele trei nu fac cat un VW din "94.
    2 0
  • Bine zis
    Florin asta e, nu ai cum sa ii convingi pe soferii de Duminica, care habar n-au ce inseamna o masina :). Adevarul ca de pe o berlina din `90 pe un Logan , ti se pare ca e performanta, dar daca ai gustat din dulceata neamteasca, nu mai vrei amaraciunea romaneasca. Parerea Mea
    2 0
  • logan
    ba fr intreaba pe mta la sal pe carel castiga nu-i tre nici telecomanda la tv si atunci vrea un bmw cu toate dotarile . ce vb tu sant fite nu ai bani nici de tigari fr.
    0 1
  • Exact
    Nu am destui bani sa imi permit un rebut care se va strica in urmatorii ani, o masina inferioara
    1 0
  • Lucky Star
    Logan in EU
    Loganul Break se vinde bine in Europa de Vest, chiar daca se spune ca nu. Am citit undeva (nu mai stiu bine unde) ca Dacia a epuizat stocurile de Logan Break pe 2007 in ianuarie si februarie...(ma refer la Loganuri pt export.) Nu sunt pro Logan, detin o alta masina decat Logan, insa, sincer, e o masina ok...Mai bine ne dam cu Loganu, decat cu Dacia berlina care se fabrica de 180 de ani incoace. Daca nu s-ar fi sistat productia de berline, si astazi s-ar fi cumparat. Asa ca mai bine Logan.
    0 1
  • logan
    am logan de trei ani asa e ...varza
    0 0
  • Logan
    Loganul nu se merita cumparat sub nici o forma. Motor prost si fara vlaga, consum mare, aspect de dulap si fara servodirectie la standard... Mai bine iti ei o skoda, cam la acelasi pret.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru