Salonul Auto de la Paris 2016

Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv

Publicat Miercuri, 28.09.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 0
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 1
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Conceptul TreZor ghicește viitorul mărcii Renault: electric, dinamic, agresiv - Poza 2
Renault TreZor este doar un concept care nu va apărea în versiune de serie. Însă elementele estetice care-l caracterizează și sistemul de propulsie electric cu două blocuri de baterii sunt indicii legate de viitorul mărcii Renault.

După ce l-am văzut mai devreme într-un teaser și apoi într-o imagine publicată pe coperta unei reviste auto din Franța, conceptul Renault TreZor se dezvăluie în fața publicului în primele imagine oficială, renunțând în același timp și la o parte dintre secretele tehnice care stau în spatele sistemului de propulsie electric de sub capotă.

Dezvoltat ca sursă de inspirație pentru viitoarele generații ale modelelor care construiesc coloana vertebrală a mărcii Renault la nivel european, conceptul TreZor își propune să fie o bornă cel puțin la fel de importantă precum DeZir, Show Car cu are Laurens van den Acker a debutat acum șase ani ca designer la Renault și care a stat apoi la baza tuturor modelelor de generație nouă ale mărcii franceze.

Renault TreZor: date esențiale

● Construit ca sursă de inspirație estetică pentru modelele de generație viitoare ale mărcii Renault.

● Dimensiuni: Lungime 4700 mm, Lățime 2180 mm, Înălțime 1080 mm.

● Concept full-electric cu motor care dezvoltă 350 de cai putere și un cuplu maxim de 380 Nm.

● Propulsie (tracțiune spate)

● Alimentat de două blocuri de baterii, fiecare cu sistemul său de răcire.

Unul este montat în față, celălalt în spate. 

● Sistemul de captare și reutilizare a energiei electrice produsă la frânare este derivat direct din Formula E.

● Coeficient aerodinamic Cx 0.22. Garda la sol: 2.5 centimetri. Prizele de aer se închid și se deschid în funcție de nevoile de răcire ale sistemului de propulsie.

● Renault a utilizat fibră de carbon la construcția șasiului și a caroseriei conceptului. Masa proprie totală: 1600 de kilograme.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru