- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tuning
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a prezentat oficial noile 800 Cabrio și XL 800 Cabrio. Cele două modele bazate pe Mercedes-AMG G63 primesc un motor V8 de 800 de cai putere și dotări specifice unei mașini pregătite pentru off-road. (25.11)
-
Tunerul Mansory a dezvoltat un pachet de modificări pentru noul BMW M5. Sistem de propulsie plug-in hybrid oferă acum 850 de cai putere, iar exteriorul a primit o serie de componente din fibră de carbon. (15.06)
-
Un dealer auto din Germania a dezvăluit un pachet de tuning pentru noua Dacia Duster. Noul model modificat este botezat Redust Sport și primește numeroase modificări vizuale, fără ca partea tehnică să fie atinsă. (18.02)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4

- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
200 km/h cu un Trabant!






















Bafta.
Mai are din ea forma de baza, configuratia sistemelor ce o echipeaza (si o echipau) si culoarea tipic nemteasca, formele desavarsite... Voi chiar nu aveti habar de arta? Pe acea vreme era o bijuterie pe roti!!! Acum e o bijuterie a secolului 21- e un BIG SMALL!!!
acestui model
TL-03-ELY are perfecta dreptate !
" Un TRABANT bun cu reglaje bune nefacute dupa ureche , are demaraj foarte bun , nu scoate fum mai mult decat alta masina , nu se lasa nici in conditii grele de drum si sta demn in fata celorlalte marci . Pentru puterea lui , este cu cateva clase deasupra ."
Asa este ! Trabantul a fost si este o masina GERMANA ! Am avut Trabant 9 ani si am facut peste 100.000 km cu el si chiar daca s-a mai stricat (ca orice masina , de altfel ) NICIODATA nu m-a lasat in drum . Chiar daca am venit intr-un piston , sau cu un fir de la aprindere lipit cu guma de mestecat , sau in 3 roti si sania fiului meu varata sub burta lui , pt ca mi s-a rupt bascula rotii spate dreapta .
Mi-am dorit si eu sa pun un motor Renault de 1721 cmc , cusca de protectie , frane pe disc pe toate rotile , doar ca la noi , acea institutie numita R.A.R. nu mi-a permis omologarea . Voi incerca insa din nou dupa ianuarie 2007 ! Sa-mi tineti pumnii !
Dragos
TAPITERÍE 1, (2) tapiterii, s.f. 1. Meseria tapiterului. 2. Atelier, prãvãlie în care se lucreazã sau se vând obiecte fãcute de tapiter.
TAPISERÍE, tapiserii, s.f. 1. Lucru de mânã cusut pe o canava cu lânã, cu mãtase, cu fir; Tesãturã din lânã sau din mãtase înfãtisând subiecte diverse sau teme alegorice, lucratã manual sau la rãzboi si folositã mai ales la împodobirea peretilor sau a unor mobile. 2. Partea tapisatã a unei mobile.
Mentionez ca o varianta acceptata este si "tapiterie". Ceea ce nu exlude in niciun caz termenul cu "s", ci eventual ii intareste autoritatea in contextul dat.
Va multumesc.
.....ar cartonu'de ras!
Modificarile ar fi cam asa : plafon coborat cu 50 mm , stalpi si geamuri taiate si scurtate;
interior de audi tt ;
motor si cutie de vw lupo 1,6 gti ;
mecanica , puntile fata spate de la vw lupo;
frane disc fata spate , brembo ;
roti oz racing ;
faruri cu lupe posibil de la mercedes clasa G