200 km/h cu un Trabant!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii germani si-au facut un obicei in a lua de pe strada exemplare ale unuia dintre simbolurile fostei Republici Democrate Germane, Trabantul, si a le modifica pentru ca acestea sa devina adevarate opere de arta. Tunerii de la Unicates au mers si mai departe si a operat o schimbare estetica si tehnica radicala unui P50, model produs la finalul anilor '50. Se cuvine o precizare: Trabantul nu ste o marca, asa cum tind foarte multi sa o considere, ci doar un model. Marca germana producatoare este Sachsenring, acestia producand in 31 de ani (intre 1958 si 1989) trei versiuni Trabant: P50, P600 si P601.
Exemplarul pe care il avem in fotografii este unul remodelat cu stil. Plafonul a fost decupat si ulterior inaltat cu cativa centimetri, o operatiune mult mai complicata decat pare la prima vedere. Pasajele rotilor au fost si ele largite pentru a putea primi jante OZ Racing de 15 inch pe care sunt montate pneuri de dimensiune 195/45. Ampatamentul a fost lungit la randul sau, scopul acestei modifcari fiind reprezentat de nevoia de stabilitate. cai putere de provenienta Volkswagen este capabil sa arunce cele modelul de 800 de kilograme la o viteza maxima de 200 de kilometri pe ora. In aceste conditii, timpul necesar pentru 0-100 km/h reprezinta o formalitate executata scurt, in 6.5 secunde. Modificarile au vizat - perfect logic - si coloana de directie si sistemul de transmisie, acesta din urma beneficiind acum de sase rapoarte.
Perfect normal, de altfel, in conditiile in care motorul 1.6 16v de 125 deCei care ar putea avea dubii in privinta sigurantei rularii cu 200 de kilometri pe ora pot sa se linisteasca: pe langa faptul ca intreaga caroserie a modelului a fost inlocuita, Trabantul anului 2006 se prezinta la raport cu frane pe disc pentru toate rotile si cu sisteme ABS si ESP incluse in serie. In schimb, intre elementele optionale se numara un sistem sport de franare si amortizoarele reglabile.
La interior se distinge tapiseria din piele, material regasit si pe interiorul portierelor. In plus, marginile gurilor de ventilatie sunt cromate iar scaunele au profil supersportiv.
Nu a fost comunicat un pret exact pentru creatia baietilor de la Unicates, insa acesta este un amanunt deloc interesant pentru amatorii colectiilor fine de epoca.Bonus: pe blog-ul Automarket puteti viziona un film cu jucaria germana modificata care demonstreaza in imagini ale televiziunii germane Vox abilitatile motrice ale Trabantului Unicates.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Marea transformare
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
Bafta.
Mai are din ea forma de baza, configuratia sistemelor ce o echipeaza (si o echipau) si culoarea tipic nemteasca, formele desavarsite... Voi chiar nu aveti habar de arta? Pe acea vreme era o bijuterie pe roti!!! Acum e o bijuterie a secolului 21- e un BIG SMALL!!!
acestui model
TL-03-ELY are perfecta dreptate !
" Un TRABANT bun cu reglaje bune nefacute dupa ureche , are demaraj foarte bun , nu scoate fum mai mult decat alta masina , nu se lasa nici in conditii grele de drum si sta demn in fata celorlalte marci . Pentru puterea lui , este cu cateva clase deasupra ."
Asa este ! Trabantul a fost si este o masina GERMANA ! Am avut Trabant 9 ani si am facut peste 100.000 km cu el si chiar daca s-a mai stricat (ca orice masina , de altfel ) NICIODATA nu m-a lasat in drum . Chiar daca am venit intr-un piston , sau cu un fir de la aprindere lipit cu guma de mestecat , sau in 3 roti si sania fiului meu varata sub burta lui , pt ca mi s-a rupt bascula rotii spate dreapta .
Mi-am dorit si eu sa pun un motor Renault de 1721 cmc , cusca de protectie , frane pe disc pe toate rotile , doar ca la noi , acea institutie numita R.A.R. nu mi-a permis omologarea . Voi incerca insa din nou dupa ianuarie 2007 ! Sa-mi tineti pumnii !
Dragos
TAPITERÍE 1, (2) tapiterii, s.f. 1. Meseria tapiterului. 2. Atelier, prãvãlie în care se lucreazã sau se vând obiecte fãcute de tapiter.
TAPISERÍE, tapiserii, s.f. 1. Lucru de mânã cusut pe o canava cu lânã, cu mãtase, cu fir; Tesãturã din lânã sau din mãtase înfãtisând subiecte diverse sau teme alegorice, lucratã manual sau la rãzboi si folositã mai ales la împodobirea peretilor sau a unor mobile. 2. Partea tapisatã a unei mobile.
Mentionez ca o varianta acceptata este si "tapiterie". Ceea ce nu exlude in niciun caz termenul cu "s", ci eventual ii intareste autoritatea in contextul dat.
Va multumesc.
.....ar cartonu'de ras!
Modificarile ar fi cam asa : plafon coborat cu 50 mm , stalpi si geamuri taiate si scurtate;
interior de audi tt ;
motor si cutie de vw lupo 1,6 gti ;
mecanica , puntile fata spate de la vw lupo;
frane disc fata spate , brembo ;
roti oz racing ;
faruri cu lupe posibil de la mercedes clasa G