- Home
 - ŞTIRI
 - TEST DRIVE
 - 
                            Maşini noi
                            
- Topul celor mai economice mașini de oraș
 - Cele rapide masini sub 30000 euro
 - Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
 - Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
 - Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
 - Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
 - Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
 - Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
 - Cele mai ieftine mașini din România
 - Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
 - Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
 - Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
 - Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
 
 - RETRO
 - Login
 
General
	Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
 - 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
 - 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
 
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

 - 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

 - 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

 - 
                
                    Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

 - 
                
                    Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

 
- Vezi stirile dupa:
 
- Accidente exotice
 - Advertorial
 - Analiza Automarket
 - Articole Pneuri
 - Audi TechTalk
 - Auto Tech
 - Autoipoteze
 - Automarket Info
 - Concepte
 - Cu noul Duster in creierii muntilor
 - Dacia 50 de ani
 - Detroit 2016 Live
 - Duster connected by Orange
 - Economic
 - Electric challenge cu noul Nissan Leaf
 - ElectricRomania
 - ElectricRomania 2020
 - Feature
 - Formula 1
 - Fotospion
 - Gadget Test
 - General
 - GENEVA 2010
 - GENEVA 2019
 
- Industrie
 - Intern
 - Interviu
 - Masini autonome
 - Masini electrice si hibride
 - Mediu
 - Michelin Experiences
 - Modele noi
 - Motorsport
 - O lume nebuna
 - Oameni si masini
 - Opel Adam
 - Pick-up Maraton Moldova 2017
 - Premii auto
 - Reportaj
 - RomanianRoads
 - Sfaturi si idei auto
 - Siguranta
 - STIATI CA...
 - Tehnofuture
 - Tehnologie
 - Tuning
 - Un german in Transilvania
 - Video
 
	        		        	Alfa Romeo
					        	Aston Martin
					        	Audi
					        	BMW
					        	Bentley
					        	Bertone
					        	Bugatti
					        	Cadillac
					        	Caparo
					        	Caterham
					        	Chery
					        	Chevrolet
					        	Chrysler
					        	Citroen
					        	Corvette
					        	Dacia
					        	Daihatsu
					        	Dodge
					        	Ferrari
					        	Fiat
					        	Fisker
					        	Ford
					        	Geely
					        	Giugiaro
					        	Honda
					        	Hover
					        	Hummer
					        	Hyundai
					        	Infiniti
					        	Jaguar
					        	Jeep
					        	Kia
					        	Koenigsegg
					        	Ktm
					        	Lamborghini
					        	Lancia
					        	Land Rover
					        	Lexus
					        	Lincoln
					        	Lotus
					        	Mahindra
					        	Maserati
					        	Maybach
					        	Mazda
					        	McLaren
					        	Mercedes
					        	Mini
					        	Mitsubishi
					        	Morgan
					        	Nissan
					        	Noble
					        	Opel
					        	Pagani
					        	Peugeot
					        	Pininfarina
					        	Pontiac
					        	Porsche
					        	Protoscar
					        	Renault
					        	Rinspeed
					        	Roewe
					        	Rolls-Royce
					        	Rover
					        	Saab
					        	Saleen
					        	Seat
					        	Skoda
					        	Smart
					        	Spyker
					        	SsangYong
					        	Subaru
					        	Suzuki
					        	TVR
					        	Tata
					        	Tesla
					        	Th!nk
					        	Toyota
					        	Virago
					        	Volkswagen
					        	Volvo
					        	Wiesmann
					        	Zagato
				            
        
                    Ai sugestii sau intrebări? 
Trimite-ne mesajul tău
	        Trimite-ne mesajul tău
4000 de francezi: "Imi iubesc Dacia!"
		








Acuma o sa se gaseasca un posesor de BMW / Merc din 1800 sa spuna ca "francezii astia nu stiu nimic despre masini" :)
Si de cand, ma rog, Dacia e romaneasca? Asa, luata la bani marunti. Daca se fac Nokia in Romania inseamna ca sunt telefoane romanesti?
dupa ce ca la uni nu leau convenit ca miam zis parerea despre KIA cu recordu lor[KIA=cacat]pot sa zic ca un logan miar place si nu datorita pretului.
masina este foarte fiabila nu mai este dacia de acu'25 ani.
Ia exemplul fotbalului. E exact ceea ce se intampla cu palmaresul unei echipe. Cu istoria ei.
Exemplul Nokia este extrem de nefericit. In Romania produc multe branduri externe, dar faptul ca un punct de productie sau desfacere se afla pe teritoriul Romaniei nu inseamna ca brandul e romanesc. In ceea ce-i priveste pe cei de la Nokia, aici se executa si atat. La Dacia, se iau decizii importante in Romania. De o echipa de conducere romaneasca.
Cred ca mergi cam departe cu o analiza care vrea sa para intr-un fel, dar e fix invers :) Nu te transforma intr-un negativist doar pentru ca asa iti ordona spiritul razboinic calit in trafic.
BAFTA !!!
Deci cu asta ne mandrim noi? Cu asta cucerim noi lumea? Cu asta ii dam pe toti pe spate?
Un singur lucru pot spune - poate ca este Dacia o masina cu un bun raport pret-calitate-performanta, dovada ca e destul de apreciata peste tot in vremuri de foame.......dar mie nu-mi spune nimic acest brand, nu are acel ceva care sa te faca sa ti-o doresti chit ca e o masinuta ieftina, si cu care sa nu-ti fie rusine ca mergi cu o masina populara (cum este VW de exemplu in Germania). Sa speram ca urmatoarea generatie va arata si va functiona altfel.
La cate branduri din Romania care conteaza in lume avem (chiar, care branduri romanesti sunt cunoscute in lumea larga?) pretentia sa fim peste chinezi si indieni mi se pare deplasata! Personal cred ca Dacia poate sa vanda mult mai mult insa nu-i cunosc statutul in cadrul concernului Renault. In China si India Dacia ar putea sa vanda cat vinde acum pe toate pietele. Insa ar trebui sa investeasca mai intai in fabrici.
@t_bmw
Kia&Hyundai se adreseaza unui segment de clienti cu mai multi bani decat clientii Dacia.
Dacia 1100 = Renault 8
Dacia 1300 = Renault 12
Dacia Logan = Renault Logan
Tehnica franceza, design francez, romanesc ce e? Dacia nu a fost niciodata un produs romanesc cred ca nici in proportie de 50% si nici nu cred ca va mai apuca sa fie (acum cu centrul asta de design Renault nou... cine stie).
Dar ca sa nu vorbesc eu aiurea, poate o fi altfel, va dau sansa voua celor de la Automarket sa lamuriti treaba asta odata pentru totdeauna. Va provoc, scrieti un articol pe tema asta. Aflati exact cine a proiectat sasiul si cine a semnat designul si in ce proportie si-au adus aportul inginerii romani la proiectul Dacia Logan, cu toate variantele sale. Pentru ca e clar ca in trecut, in afara de Dacia Nova, sunt toate Renault de calitate mai proasta si cu multe variatii stilistice.
Spuneti-ne voi, cei de la Automarket, cat de romanesc e automobilul Dacia?
aia cu lucrurile lor de 2 bani stiu sa faca ceea ce noi nu suntem in stare: sa munceasca.
Bravo Dacia! Acum un an am fost la specializare in Paris si am fost placut impresionat un numar foarte mare de Logan-uri. Bravo.
Daca nu punem la socoteala cele 3-4 infundari de injectoare. Da` aia nu-i din vina lor, e benzina de rahat din tarisoara noastra.
Ne dam cu totii cu presupusul, insa masinile de azi nu mai sunt ce erau o data. Intreresul e sa tina cat mai putin ca sa cumperi una noua si sa treci cat mai des pe la service sa lasi si acolo banutul.
@Husdu .. pe tine te cred si te aprob.Am vazut Logan benzina 1.4 cu 570k km fara sa piese majore schimbate inafara de vreo 4 capete de bara,niste bucsi,telescoape fata si ... becuri!
Numai bine tuturor si nu mai vorbiti din auzite.Vedeti cu ochii vostri,documentativa si apoi ne mai contrazicem.
Cam ce intelegi tu din ce am scris eu, asta se intelege din ce ai scris tu...romanule!
Sa auzim de bine!
p.s:am un focus 1.6 101 cai din 2004 cu 100.000 km dar imediat l-as da pe un Logan nou noutz diesel de 85 de cai. Merg bine motorasele lor si masina daca ai grija de ea tine cat poate nu ca un Mercedes dar oricum tine :)). Va salut !
Autogreen, Logan a castigat titlul de "Masina anului" in Serbia acum 3 ani daca nu ma insel-un motiv in plus sa fie multe.
Ce-o sa ma tavalesc pe jos cand vor vedea ca Dacia e biodegradabila mai curand decat s-au asteptat ei..:)))))))))
Se vor satura sa pape benzina multa si se vor satura de scoruri la piese de schimb , de scartaieturi, de plastice ordinare, de tabla ca foita de tigare, de vopsea de o zgariaie si o frunza in cadere.. buhahahaha