Acesta e noul Nissan GT-R!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In momentul in care Mitsubishi si Subaru au inceput sa ia sub aripa toate copertile revistelor auto din lume prin nou-lansatele lancer Evo X si Impreza WRX STI, Nissan contraataca. Si inca cum! Noua generatie a celui mai sportiv Nissan, GT-R, isi face astazi aparitia printr-o serie de fotografii (aproape) oficiale.
La o prima vedere, noul GT-R inseamna, din punct de vedere estetic, o grila frontala care aduce cu cea a noului Evo si un spate ce bate spre cel al lui Veyron. Trecem insa foarte repede peste aceste amanunte in conditiile in care le acordam designerilor Nissan circumstante atenuante deoarece si Evo X a aparut cam in acelasi timp pe piata, deci sansele de a fi copiat cu nesimtire cad. Este adevarat, conceptul Mitsubishi Evo X este cunoscut deja de cateva luni, dar refuzam sa credem ca un supercar ca GT-R este creat in ultima jumatate de an.
Ce ne place insa la Nisan GT-R este profilul absolut demential, cu linii drepte desprinse parca direct din istoria nipona, interiorul care bate mai degraba spre o limuzina de lux (vezi locurile din spate care par confortabile si arata la fel).
Nu in ultimul rand, trecand la partea tehnica, nu putem da la o parte din peisaj motorul V6 biturbo de 3.8 litri care scoate 480 CP/6800 rpm si 570 Nm constant intre 1700 si 5600 rpm. Toate acestea reusesc sa duca bolidul japonez in doar 3.9 secudne de la 0 la 100 km/h.
mai multe informatii si fotografii (mai mari si numai bune de pus pe desktop-ul calculatorului) in zile urmatoare. [poll]92[/poll]Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
-
Lamborghini tocmai a dezvăluit noul Urus SE. Cu alte cuvinte, o versiune plug-in hybrid a SUV-ului, care oferă 800 de cai putere și o autonomie pur electrică de până la 60 de kilometri. (25.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noi detalii despre Tesla Model 3 Performance: cel mai puternic model va avea peste 500 CP
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
asta este un 4x4?
Cat despre autorul articolului daca ne-ar da un pic de pret ne-ar si lamuri. O incadram noi unde ii este locul !!!!
3,9 suta ? deci nu este un 4x4 ! Dar este peste posche si ferrari ! CAT COSTA ??????? te rog.
Si bineinteles ca nu e in categoria masinilor de raliu (ca Subaru sau Mitsubishi) ci mai degraba e o masina pentru "drift"-uri. Deci cu tractiune spate, probabil. Dar vechiul Skyline GT-R era 4x4, daca nu ma insel.
Nu vad nicio comparatie in articolul de mai sus. Singurul loc in care sunt puse toate trei la un loc este poll-ul. Dar despre acesta am dat explicatii ceva mai sus.
Putina atentie n-ar dauna sanatatii.
Merci.
e misto rau
Civilizat ar fi sa mentionati sursa.
Originalul este aici: http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=123047?tid=edmunds.il.home.photopanel..1#3
Cat despre masina... am aceleasi sperate ca mai toata lumea: sa se ridice la nivelul lui Skyline GT-R
Rostul comentariilor este exact acela de a completa informatia. Nu am avut niciodata impresia ca informatiile pe care le scriem pe Automarket sunt 100% complete. Dar avem incredere in cititorii si vizitatorii nostri ca au destula cultura auto incat aceste informatii sa fie completate. Si sunt. Ceea ce nu este cazul la o revista, de exemplu, cand frustrarile iti ies pe nas atunci cand citesti un articol fara sare si piper.
Nu scrii commenturi pentru mine. Pentru mine se intampla alte lucruri despre care nu cred ca te intereseaza sa afli. pentru tine, in schimb, se intampla tot ceea ce gasesti pe Automarket.
Nu stiam ca este interzis sa compari partea estetica a anumitor modele. Este absolut natural. Iar comparatia dintre Veyron si GT-R pe estetica posterioara nu este absolut deloc intamplatoare. Cauta in arhiva personala culturala auto si poate vei da de lucruri care o sa te intereseze in acest context.
Spor.
OK eu sunt multumit 80.000 de dolari ...nu-s multi. Am sa-mi vand garsoniera imprumutam niste bani de benzina si gata ! Hai ..avem treaba !