Alege un logo pentru Alfa Romeo Mi.To!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa esecul concursului de botezare a noului model Mi.To, Alfa Romeo revine in atentia fanilor sai cu o noua competitie. De aceasta data, constructorul italian le cere fanilor sa aleaga un logo pentru noul Mi.To, incercand astfel sa-si spele pacatele vechiului concurs.
Noua provocare lansata de Alfa are scopul de a alege unul din cele 7 logouri pregatite pentru Mi.To cu ajutorul publicului. In acest moment, potrivit sondajului regasit pe site-ul oficial, clasamentul este foarte strans, parerile publicului fiind impartite.
Data limita, pana la care concurentii pot vota logo-ul favorit este 4 aprilie, castigatorul urmand sa primeasca drept premiu noul model MiTo in vara acestui an, cand masina va debuta in showroom-uri.
In luna septembrie a anului trecut, Alfa Romeo lansa un concurs pe un site dedicat, care urmarea alegerea unui nume pentru viitorul model de clasa B. In urma voturilor exprimate de public, Furiosa a fost numele ales oficial sa fie purtat de viitorul model Alfa. Pentru ca existau insa conotatii nepotrivite, constructorul italian a fost nevoit sa renunte la numele ales de public si sa recunoasca ca concursul a fost practic un esec.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)



















Comentarii (0)