Salonul Auto de la Geneva 2014

Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central

Publicat Marti, 04.03.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 4
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 1
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 2
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 2
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 2
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 2
Alfa Romeo 4C Spider: o versiune decapotabilă a modelului italian cu motor central - Poza 2
Italienii de la Alfa Romeo au recidivat şi au realizat o versiune decapotabilă a lui 4C, numită 4C Spider. O versiune apropriată de producţie a fost expusă la Salonul Auto de la Geneva.

Esential 240 CP asigură motorul lui Alfa Romeo 4C.
Alfa Romeo 4C Spider este principala noutate a italienilor în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Aceasta vine alături de facelift-urile discrete aplicate în gamele MiTo şi Giulietta şi prezintă un exerciţiu de stil care va fi materializat în viitorul apropriat, producţia de serie fiind programată să înceapă în 2015. Motorizarea este tot unitatea Turbo de 1.750 centimetri cubi, cu patru cilindri în linie, cuplată transmisiei Alfa TCT cu două ambreiaje. În plus faţă de actualul 4C, versiunea Spider vine cu un sistem de evacuare dublu, dar amplasat central, realizat din titaniu şi cu elemente de carbon, alături de o vopsea lucioas cu trei straturi şi ornamente din fibră de carbon pentru marginea parbrizului şi ornamentul care acoperă rollbar-ul.

Alfa Romeo 4C Spider Concept - varianta decapotabilă este tot mai aproape de realitate

Indiferent că este decapotabilă sau nu, Alfa Romeo 4C este o maşină frumoasă.
Iar masa de mai puţin de o tonă îi aduce o agilitate exemplară pe şosea.

Urmareste Automarket
O altă noutate prezentată de Alfa Romeo 4C Spider este gama de jante din aliaj, cu 18 inch diametru pe puntea faţă, şi 19 inch diametru pe puntea spate, oferită în mai multe versiuni stilistice. Toate elementele estetice aduse de Alfa 4C Spider fac parte din spiritul mărcii, o sinteză a ideii de "frumuseţe funcţională". Interiorul este echipat cu mai multe ornamente din fibră de carbon, care completează pielea care acoperă suprafeţele de la bord.

Alfa Romeo 4C a obţinut un timp egal pe Nurburgring cu Audi R8

8 minute şi 4 secunde i-au fost necesare lui Alfa Romeo 4C să parcurgă celebrul Iad Verde, devenind cea mai rapidă maşină <250 CP care a alergat vreodată pe circuitul german.

La fel ca şi Alfa Romeo 4C Coupe, noul 4C Spider are o masă de mai puţin de 1.000 kilograme.

Explicaţia este legată de caroseria din SMC (Sheet Moulding Compound), un material cu densitate redusă şi rezistenţă înaltă, care nu se deformează la coliziuni minore precum aluminiul, este mai maleabil şi este rezistent la agenţi corozivi şi atmosferici. Evacuarea finală este realizată de specialiştii de la Akrapovic, specializaţi în evacuările găsite în Moto GP, Superbike şi alte competiţii moto. Evacuarea îi va permite şoferului să aleagă între două moduri de rulare, unul mai potrivit pentru conducerea relaxată şi altul pentru conducerea sportivă.

Via AlfaRomeo


Comentarii (4)

  • schumi
    Arata superb! Mai mult n-am ce sa zic.
    6 1
  • Au „reparat” și farurile, cel puțin în varianta asta pre-producție...
    2 0
  • Kamrocgos
    CEO-ul Fiat declara, la lansarea modelului 4C coupe ca, prin folosirea acelor faruri controversate, au economisit 4m de euro, sa inteleg ca s-a razgandit?
    0 0
  • O masina frumoasa.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru