Alfa Spider e gata de lansare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Alfa Romeo au publicat un set de fotografii care prefateaza lansarea in Europa a modelului care a primit la Geneva titlul acordat cabrioletului anului in 2006.
Dupa ce a fost prezentata la Geneva,
unde a castigat mult ravnitul titlu “Cabrioletul anului”, Alfa Romeo
Spider – practic versiunea cabrio a coupe-ului Brera – este gata de
lansarea pe pietele europene.
Italiana pur-sange, noua Alfa Spider a fost dezvoltata de Pinifarina in colaborare cu Centro Stile Alfa Romeo, si stim foarte bine ce tresariri de geniu au casele italiana de design. De altfel, asamblarea exemplarelor de serie va avea loc la uzina Pininfarina din Torino. Iar look-ul lui Spider nu mai mira pe nimeni, avand in vedere ca partea frontala este imprumutata in totalitate de la Brera, un model aclamat la vremea lansarii sale, in 2005, tot la Geneva.
Constructorul italian vorbeste de “linii romantice” pentru masina care masoara 1830 mm in latime, 4390 mm in lungime si 1310 mm in inaltime, cu un ampatament de 2530 mm. Spider este evident fidela unei capote “usoare”. Din profil se remarca habitaclul interesant, sustinut de ampatamentul destul de scurt. Blocurile optice posterioare sunt variatiuni pe subiectul dinamismului unui masini sport. In general, se pare ca inspiratia designerilor italieni a fost un model istoric al italienilor de la Alfa Romeo, Giulietta Spider. Arcurile de siguranta din spatele tetierelor reiau linia scaunelor, designul acestra nefiind insa cel mai reusit cu putinta. Se pare ca italienii si-au permis si un mic moment de slabiciune.
Alfa Spider ne este propusa cu doua motoare JTS pe benzina cu injectie directa, un 2.2 de 185 de cai putere si un 3.2 V6 Q4 de 260 de cai, ambele cuplate la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. Echipata cu motorul V6, Alfa Spider atinge o viteza maxima de 235 de kilometri pe ora si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde. In schimb, propulsorul de 2.2 litri reuseste sa trimita modelul italian la un maxim de 217 km/h si sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde. Nu trebuie uitat faptul ca echilibrul versiunii V6 este asigurat si de sistemul de tractiune integrala Alfa Romeo Q4.
Italiana pur-sange, noua Alfa Spider a fost dezvoltata de Pinifarina in colaborare cu Centro Stile Alfa Romeo, si stim foarte bine ce tresariri de geniu au casele italiana de design. De altfel, asamblarea exemplarelor de serie va avea loc la uzina Pininfarina din Torino. Iar look-ul lui Spider nu mai mira pe nimeni, avand in vedere ca partea frontala este imprumutata in totalitate de la Brera, un model aclamat la vremea lansarii sale, in 2005, tot la Geneva.
Constructorul italian vorbeste de “linii romantice” pentru masina care masoara 1830 mm in latime, 4390 mm in lungime si 1310 mm in inaltime, cu un ampatament de 2530 mm. Spider este evident fidela unei capote “usoare”. Din profil se remarca habitaclul interesant, sustinut de ampatamentul destul de scurt. Blocurile optice posterioare sunt variatiuni pe subiectul dinamismului unui masini sport. In general, se pare ca inspiratia designerilor italieni a fost un model istoric al italienilor de la Alfa Romeo, Giulietta Spider. Arcurile de siguranta din spatele tetierelor reiau linia scaunelor, designul acestra nefiind insa cel mai reusit cu putinta. Se pare ca italienii si-au permis si un mic moment de slabiciune.
Alfa Spider ne este propusa cu doua motoare JTS pe benzina cu injectie directa, un 2.2 de 185 de cai putere si un 3.2 V6 Q4 de 260 de cai, ambele cuplate la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. Echipata cu motorul V6, Alfa Spider atinge o viteza maxima de 235 de kilometri pe ora si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7 secunde. In schimb, propulsorul de 2.2 litri reuseste sa trimita modelul italian la un maxim de 217 km/h si sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 8.8 secunde. Nu trebuie uitat faptul ca echilibrul versiunii V6 este asigurat si de sistemul de tractiune integrala Alfa Romeo Q4.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)