Audi te trimite in spatiu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a lansat un concurs inovativ bazat pe sloganul lor traditional "Progres prin tehnologie" ("Vorsprung durch Technik"). Concursul se va desfasura impreuna cu revista de tehnologie "The New Scientist" si va oferi castigatorului o excursie de neuitat in spatiu.
Campania intitulata "New Scientist Space Adventure in association with Audi" completeaza campania de publicitate pentru modelul Audi A6, despre care constructorul german a afirmat ca reuneste mai multe patente decat cele ale NASA. Dupa un antrenament intensiv, castigatorul va fi lansat pe orbita la o altitudine de 100 de kilometri cu o viteza de 2400 de km/h pentru a se bucura de lipsa gravitatiei, forta G si imagini impresionante ale planetei.
Pentru a castiga aceasta calatorie uimitoare participantii la concurs nu trebuie decat sa raspunda la urmatoarea intrebare: "Care este cea mai importanta inventie, patentata, din istorie si de ce?". Printre cele mai faimoase si mai ciudate patente se numara ochii de pisica, sutienul, televiziunea, solutia de bronzat si internetul.
Jeremy Hicks, directorul Audi Marea Britanie, s-a aratat incantat ca acest proiect a prins viata: "Ideea ni se potriveste foarte bine. Se stie deja ca Audi traseaza noi granite ale tehnologiei si ale designului, ceea ce inseamna ca atunci cand se lanseaza o competitie ca "progres prin tehnologie", cerul nu mai reprezinta o limita".
Jeremy Webb, editor la revista "New scientist", a declarat ca imaginatia participantilor va fi serios solicitata deoarece "va exista o concurenta acerba intre cele mai importante patente. Primul pretendent la titlu ar fi telefonul care a inlesnit enorm comunicarea dar apoi ar fi si becul care a avut un impact profund asupra lumii. Sunt multe inventii care au schimabat lumea, avionul, tranzistorul, penicilina, dar abia astept sa le gasesc justificarile. Astept cu nerabdare justificarea pentru baloanele de sapun".
Campania publicitara Audi pretinde ca NASA a patentat 6509 inventii in timp ce constructorul german a patentat 9621 pentru dezvoltarea modelului A6, berlina si break (injectia directa FSI, sistemul MMI).
Competitia a inceput ieri pe 1 februarie si se va incheia pe 30 aprilie.
Castigatorul va fi anuntat pe 31 mai 2007 in revista "New Scientist". Mai multe detalii despre concurs le puteti gasi pe site-ul oficial al concursului www.winatriptospace.co.uk. Automarket va ofera in premiera si spotul video de promovare a campaniei aici.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Comentarii (0)