Autostrada Transilvania va fi gata in 2013
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Proiectul de constructie a autostrazii Brasov-Bors, derulat de compania Bechtel, este programat sa fie finalizat in decembrie 2013, conform unei ordonante de urgenta aprobate recent de Guvern, informeaza Mediafax.
Datele privind derularea lucrarilor la autostrada Brasov-Cluj-Bors sunt cuprinse in anexa ordonantei de urgenta prin care Guvernul a suplimentat, saptamana trecuta, fondurile necesare constructiei cu 278,2 milioane lei (83,3 milioane euro).
In fisa proiectului, anexata actului normativ, se arata ca data programata a terminarii si punerii in functiune a autostrazii Brasov-Bors este luna decembrie 2013. Guvernul a aprobat ordonanta de suplimentare a fondurilor fara sa modifice si termenul prevazut pentru terminarea lucrarilor.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat ca firma americana Bechtel va finaliza constructia autostrazii la termen, respectiv anul 2008 pentru prima sectiune si 2012 pentru intregul proiect.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (26.06)
-
Divizia BMW din România a recreat o fotografie din 1937, cu legendarul model 328, la Statuia Aviatorilor din București. La ședința foto a participat și conceptul 328 Hommage. (23.06)
-
Administrația Fondului de Mediu a suspendat programul Rabla 2025. Instituția va relua programul odată ce va fi format noul guvern al României. (18.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Yeah, right!