Avansul de 99$ pentru Smart in SUA a spart piata
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Daca nu credeati ca o oferta buna poate aduce cu sine o explozie a vanzarilor, mai ganditi-va o data. In momentul in care DaimlerChrysler au decis ca este timpul ca Smart Fortwo sa atace piata din Statele Unite, specialistii nu le dadeau nici o sansa, afirmand ca SUA este total atipica pentru citycar-uri.
In aceste conditii, pentru a inaugura debutul in State, United Auto Group Inc, importatorul Smart peste ocean, a decis sa lanseze o superoferta: leasingul pentru un Fortwo cu doar 99 de dolari avans. Evident, cererile pentru modelul care va ateriza in SUA in 2008 nu au ezitat sa apara, pana la aceasta ora fiind inregistrati 12.600 de doritori care au achitat deja avansul.
Aceste cifre reprezinta un target mai mult decat multumitor in conditiile in care prognozele de vanzare pentru primul an Smart in State ajung la 16.000 de unitati.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În perioada 20–24 octombrie, Volkswagen va întrerupe producția modelelor ID. Buzz și Multivan la uzina sa din Hanovra, Germania. (22.10)
-
Alfa Romeo va prelungi producția actualelor generații ale modelelor Giulia și Stelvio cu încă doi ani. Marca italiană are nevoie de mai mult timp pentru a proiecta motoare termice pentru următoarele generații ale celor două modele. (21.10)
-
Toyota a înregistrat cele mai mari vânzări din istoria sa în primele 9 luni ale anului după ce a livrat 930.452 de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 2% față de anul precedent. Atât mărcile Toyota, cât și Lexus au atins volume record. (21.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
-
Noi teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mazda 6e, 3 stele pentru VW T-Cross
Poate doar de moda sa ai unul in garaj.
Visezi cam multe.
Spaţiul mic ocupat, consumul mai redus şi uşurinţa parcării nu sunt calităţi suficiente. Automobilele sunt iubite mai ales pentru cum arată, ori Smartul cred că are succes (cât are) doar la publicul feminin. Nu-s vreun macho care se uită dispreţuitor la tot ce nu-i BMW, chiar îmi plac unele modele din clasa mini sau compactă, dar ăsta e prea de tot. Iar dacă americanii au ajuns să se uite la aşa ceva, înseamnă că lumea începe să se ducă dracului sau că fiţele de prost gust au început să predomine şi acolo. Dacă Chrysler, care produce maşini, e într-o situaţie aşa de dificilă, în schimb Smartul nu....E nedrept.
PS - Rog să nu se înceapă un flame pe tema asta. E opinia mea, nu pretind că am dreptate.
Smartul este din pacate cam prea scump pentru ce ofera, dar zau ca as fi tare multumit daca as vedea ca 30-40 % din masinile celor pana in 35-40 de ani ar fi Smart, Mini si altele ca astea si nu megafite de Cayenne, FX45, G, GL si alte magaoaie din astea :)
Cat priveste America, parerea mea ca vorbim de un contiunent, iar 16000 pe an inseamna mai nimic.